0 کد تخفیف موجود

تخفیف سایه هاست | کد تخفیف سایه هاست در نت برگ

کد تخفیف سایه هاست

سایه هاست؛ میزبان مجازی شما

بیشتر

در این دسته نت‌برگی موجود نمی باشد!

آگاهی از تخفیف های جدید

کد تخفیف سایه هاست

کد تخفیف سایه هاست

سایه هاست؛ میزبان مجازی شما

سایه دنیای مجازی بر روی زندگی کنونی بشر افتاده؛ دنیای امروز با سرعت شگرفی در حال حرکت به سوی یک دنیای کاملا مجازی است. به طوری که حتی کارهای روزمره ما نیز با فضای وب و شبکه های مجازی درگیر و اینترنت به یکی از ملزومات زندگی تبدیل شده است. پس شروع یک کسب و کار و نشر و تبلیغ آن نیز به دنیای اینترنت و شبکه های مجازی وابسته است. شما میتوانید با ثبت دامنه به نام تجارتتان به راحتی کسب و کاری اینترنتی راه بیندازید و یا تبلیغات مجازی کسب و کار خود را مدیریت کرده و آن را به سرعت در فضاهای مجازی دیگر گسترش دهید.

سایه هاست، ارائه دهنده خدمات ثبت دامنه، هاستینگ، میزبانی وب، آماده انجام همکاری با شماست. اگر نیاز به سرور اختصاصی داشتید، سایه هاست خدمات این سرور را نیز به مشتریان ارائه می دهد. در صورتی که سرور اختصاصی جوابگوی کار شما نیست و نیاز به پهنای باند بیشتری هستید، می توانید درخواست سرور مجازی دهید تا نگرانی شما درباره پهنای باند برطرف شود. از دیگر خدمات سایه هاست ایمیل مارکتینگ و یا بازاریابی ایمیلی است. شما قادر خواهید بود به این روش، تبلیغات کسب و کار خود را به شکلی ارزان انجام دهید.

خدمات در این سایت sayehhost.com  به راحتی در دسترس می باشد و پشتیبانی آن در صورت بروز هر گونه سوال و مشکلی، آماده پاسخگویی به شماست. سایه هاست برای کسب رضایت مشتریان، در صورت عدم رضایت مشتریان، تا یک هفته بدون هیچ قید و شرطی، وجه پرداختی را بدون کسر هیچ هزینه ای عودت می دهد. همچین پس از گذشت این زمان، مشتریان در صورت انصراف می توانند پس از کسر هزینه مدت زمان استفاده از سرویس، به بازگشت 50 درصد هزینه باقی مانده حساب باز کنند. در سایه هاست، شما مالک دامنه خود هستید و سایه هاست تنها پشتیبان شما خواهد بود.

درنگ در دنیای سرعت، مساوی است با شکست!

جهت استفاده از این کد تخفیف به sayehhost.com مراجعه نمایید.

کد تخفیف غیرفعال

٪30 تخفیف

کد تخفیف 30 درصدی سایه هاست

مهلت خرید: تمام شد