0 کد تخفیف موجود

تخفیف آرمانیک | کد تخفیف آرمانیک در نت برگ

دسته بندی فروشگاه آنلاین

کد تخفیف آرمانیک

آرمانیک؛ طراحی آرمان های شما

بیشتر

در این دسته نت‌برگی موجود نمی باشد!

آگاهی از تخفیف های جدید

کد تخفیف آرمانیک

کد تخفیف آرمانیک

آرمانیک؛ طراحی آرمان های شما

www.armanic.com

کسب و کار در دنیای امروز به شدن وابسته به دنیای مجازی و فضای اینترنتی است. تا جایی که راه اندازی یک وب سایت حرفه ای در پیشرفت کسب و کار تاثیر قابل توجهی دارد.

آرمانیک وب سایتی تخصصی در زمینه طراحی سایت است که با ارائه خدمات طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، تبلیغات آنلاین، سئو و بهینه سازی سایت و تولید محتوا، صاحبان کسب و کارهای مختلف را در موفقیت بیشتر در مسیرشان یاری می دهد.

خدمات طراحی:

یکی از مهم‌ترین کارهایی که شما به‌عنوان صاحب یک کسب ‌وکار و یا ارائه‌کننده خدمات باید انجام دهید، ایجاد بستری مجازی در قالب یک وب سایت یا اپلیکیشن حرفه ای است البته به کمک یک مشاور و طراح سایت مناسب برای پیاده‌سازی ایده ها. آرمانیک مشاوری برای پروراندن و مجری طراحی و اجرای ایده های شماست.

خدمات طراحی آرمانیک شامل طراحی سایت، طراحی لوگو، طراحی اپلیکیشن و طراحی گرافیک می شود. اگر شما سایت دارید و می خواهید آن را ارتقا دهید و یا می خواهید کسب و کار خود را تازه شروع کنید، آرمانیک ایده های آرمانی شما را با بهترین کیفیت پیاده سازی می کند.

در کنار یک وب سایت حرفه ای، قطعا ارائه کردن یک اپلیکیشن به مشتریان موجب جلب رضایت آن ها و همچنین افزایش مشتریان شما می شود.

طراحی اپلیکیشن در آرمانیک به صورت اندروید و ios پیاده سازی می شوند که کاربران با توجه به سیستم عامل خود می توانند از آن ها استفاده کنند.

تبلیغات آنلاین

قطعا یکی از عوامل موفقیت یک کسب و کار، تبلیغات حرفه ای است، چه در قالب تبلیغات محیطی و چه به صورت تبلیغات مجازی و آنلاین. اما از آن جایی که فضای مجازی بخش گسترده تری از زندگی ما را در بر می گیرد، تبلیغات آنلاین، هوشمندانه تر به نظر می رسد.

تبلیغات گوگل یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین روش های تبلیغات اینترنتی می باشد. با آمدن وب سایت به صفحه اول نتایج بسیار خوبی مثل بازدید و ترافیک بیشتر که می تواند منجر به فروش بیشتری هم شود حاصل می گردد.

شما همچنین می توانید از دیگر خدمات تبلیغاتی آرمانیک مانند به تبلیغات شبکه های اجتماعی، ریپورتاژ های خبری، تبلیغات پیامکی، تبلیغات تضمینی سرنخ و ... استفاده کنید

سئو و بهینه سازی سایت

سئو SEO مخفف Search Engine Optimization است. سئو یا بهینه سازی سایت یکی از برترین راه ها برای بهبود رتبه یک سایت می باشد. با توجه به رقابتی که بین سایت ها برای رسیدن به صفحه اول گوگل وجود دارد، یکی از راه های پیشی گرفتن از رقبا، بهینه سازی سایت است که آرمانیک شما را در این راه یاری می رساند.

تولید محتوا

تولید محتوا دو کارکرد مهم دارد:

کارکرد اطلاع رسانی که ارتباط مستقیم با محتوای مطلب بارگذاری شده دارد

کارکرد تبلیغاتی که وابسته به انتخاب کلمات کلیدی برای بالا رفتن سرچ وب سایت می شود

تولید محتوای باکیفیت و منحصر به فرد می تواند با مخاطبان سایت شما ارتباط برقرار کند؛ همچنین گوگل سایت شما را به عنوان یک وب سایت فعال و پویا شناسایی میکند که این امر در سئو تاثیر مستقیم خواهد داشت و باعث رشد سریع تر شما به صفحه اول گوگل می گردد. آرمانیک این خدمت را با بهترین کیفیتی که بتوانید نتایج مطلوب را در کمترین زمان کسب کنید ارائه می دهد.

مشاوره رایگان

آرمانیک این را حق مشتری می داند که اطلاعات کافی را در زمینه طراحی سایت و یا دیگر خدمات آرمانیک کسب و پس از آن تصمیم گیری کند. مشاوران آرمانیک تنها با هدف کمک به شما، آماده هستند تا به صورت رایگان مشاوره حضوری و تلفنی ارائه کنند.

پشتیبانی رایگان

پس از تحویل پروژه و آپلود سایت روی هاست کارفرما، سایت شما دارای 6 ماه پشتیبانی رایگان می باشد. آرمانیک در این مدت تا تمامی موارد فنی سایت را برطرف می نماید.

جهت استفاده از این کد تخفیف به armanic.com مراجعه نمایید.

کد تخفیف غیرفعال

1 میلیون تومان

کد تخفیف رایگان 1 میلیون تومانی آرمانیک

مهلت خرید: تمام شد
500 هـزار تومان

کد تخفیف رایگان 500 هزار تومانی آرمانیک

مهلت خرید: تمام شد