ارزش واقعی: 950,000 تومان
پرداخت شما: 807,500 تومان

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

تهران - شماره تماس:09024147877

ویژگی ها

کتاب علم ادویه جات از مجموعه کوکی بوک

جدول تناوبی ادویه‌جات

سطح پیشرفته (مخصوص سرآشپزان و محققین)

هنر جفت سازی ادویه‌جات

سر فصل‌های کامل و دقیق

تصاویر رنگی با کیفیت بالا 

سایت :  https://cookibook.net/

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 29 تیر تا 15 مرداد 1401

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

شماره تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر:09024147877

نحوه دریافت کالا: 

ارسال با پیک یا پست 

تهران با پیک 

شهرستان با پست

هزینه ارسال با مشتری

پس از خرید جهت ارسال محصول حتما با فروشنده تماس بگیرید؛ در غیر این صورت مسئولیت عدم ارسال به عهده خریدار می باشد

قبل از تهیه نت برگ بررسی های لازم را به عمل آورید

وجه نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

کسب و کار ملزم به رعایت کلیه موارد درج شده در این پیشنهاد است

توضیحات

کامل‌ترین و حرفه‌ای ترین کتاب شناخت ادویه‌جات و طعم‌شناسی در دنیا
این کتاب بی‌نظیر نوشته پرفسور فاریمند به همراه یک تیم‌ متخصص طعم‌شناسی و ادویه‌شناسی در دنیاست که زحمت زیادی برای تهیه اون کشیده شده. واژه کامل‌ترین کتاب طعم شناسی دقیقا برازنده این کتابه. سرفصل نویسی کامل و جذاب به همراه طراحی بسیار زیبا و حیرت انگیز قطعا شما رو حتی اگر علاقه‌ای به کتاب نداشته باشین عاشق این کتاب ادویه و طعم‌شناسی میکنه. یک کالای با ارزش و لوکس که میتونه نگین خونه و کتابخونه شما باشه. در واقع زمانی که شما نیاز به تغییر طعم‌های جدید و علم طعم‌شناسی داشته باشین باید به دنبال ارتقا سطح دانش خودتون باشین. کتاب علم ادویه‌جات نمونه بارز یک کتاب موفق در زمینه شناخت ادویه‌جات و طعم‌شناسی به حساب میاد. سرآشپزان مطرح دائماً در حال تحقیق و مطالعه و ایجاد طعم‌های جدید هستن. بارها شده که از غذای سرآشپزی بسیار لذت برده باشین و بسیار اتفاق افتاده که شما از غذایی که سفارش دادین راضی نبودین. این نشانه و سطح اختلاف سرآشپزانیه که علم ادویه‌جات رو بلد و میتونن طعم های جدید رو خلق کنن.

هنر شناخت ادویه، طعم شناسی، شناخت ترکیبات شیمیایی به همراه ساختار، شناخت شکل و تصویر انواع ادویه، جدول تناوبی ادویه‌جات به همراه لاین رنگ ساختاری، نحوه استفاده و ترکیب غالب ادویه مربوطه، جفت سازی ادویه جات، شناخت جایگزین‌ها، شناخت دقیق تاریخچه به همراه نقشه گرافیکی منطقه‌ای و نوع و میزان استفاده در غذاهای مختلف به همراه جدول دمایی و نمودار‌های مقایسه‌ای. ما تضمین میکنیم شما با مطالعه این کتاب استاد ساخت طعم‌های جدید میشید. پس وارد یک سرمایه گذاری امن بشید و سطح آشپزی خودتون رو ارتقا بدین و ازش کسب درآمد کنین.
دنیا منتظر طعم‌های جدیده و اگر بتونید طعم جدید و منحصر به فردی بسازید، مشتریانی هستن که برای این طعم‌ها پول خوبی به شما پرداخت میکنن.

سوالاتی که ممکنه شما رو به یک انتخاب درست هدایت کنه:
- چرا من باید  کتاب طعم شناسی علم ادویه‌جات رو داشته باشم؟
این کتاب کاملترین کتاب شناخت ادویه جاته. خرید این کتاب یک سرمایه‌گذاری امن محسوب میشه. شما با این کتاب علم دنیای ادویه‌جات و طعم‌شناسی رو بدست میارین و تبدیل به یک آشپز و یا محقق در زمینه طعم شناسی میشید.

- این کتاب رو به چه کسانی پیشنهاد میکنید؟
ما این کتاب رو به سرآشپزان، قنادان، نانوایان، محققین، دانشجویان آشپزی، علاقمندان به آشپزی و همینطور علاقمندان به صنعت تیستری و غذا توصیه می‌کنیم. این کتاب جزو کالا‌های لوکس و با ارزش محسوب میشه و حتی گنجینه‌ای برای کتابخانه شما میشه. برای افزایش سطح دانش شناخت ادویه‌جات، ترکیبات آن‌ها و همینطور طعم شناسی، این یک کتاب بی‌نظیره و حتی مورد تحسین و تایید سرآشپزان و محققین قرار گرفته.

- این کتابو کی نوشته و چطور میتونم از خریدش اطمینان داشته باشم؟
نویسنده این کتاب پروفسور استوارت فاریمونده که یک محقق برتر و شناخته شده در زمینه آشپزی و صنعت غذاست و همینطور تیم‌های تخصصی طعم شناسی و ادویه و از مهمه مهمتر تیم تحقیقاتی کتاب‌های بینظیر مدرنیست در این کتاب همکاری کردن.

- سندی برای حرفاتون دارید ؟
بله تمام اسناد و رفرنس‌ها در انتهای کتاب قرار داده شده .

- آیا من با مطالعه این کتاب میتونیم ادعا کنم استاد طعم شناسی شدم ؟
در هر زمینه‌ای مطالعه در کنار تمرین میتونه شما رو به موفقیت برسونه. شما با مطالعه دقیق این کتاب و انجام دستورات اون قطعا به استاد طعم شناسی تبدیل خواهید شد و ما اینو تضمین میکنیم.

- آیا قبل نهایی کردن سفارش میتونم فهرست یا نمونه کوچیکی از کتاب رو داشته باشم ؟
بله. شما میتونین با بخش پشتیبانی سایت در پنل کاربری و یا در واتساپ کوکی بوک در ارتباط باشید تا براتون نمونه‌های کوتاه شده کتاب رو ارسال کنن.

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

برچسب های مرتبط