0 کد تخفیف موجود

تخفیف مایکت | کد تخفیف مایکت در نت برگ

دسته بندی فروشگاه آنلاین

کد تخفیف مایکت

مایکت؛ بازار اپلیکیشن اندرویدی

بیشتر

در این دسته نت‌برگی موجود نمی باشد!

آگاهی از تخفیف های جدید

کد تخفیف مایکت

کد تخفیف مایکت

مایکت؛ بازار اپلیکیشن اندرویدی

روزانه تعداد زیادی برنامه و اپلیکیشن جدید با امکانات جدید و وسیع تری ساخته می شوند که همه از ساخت آن آگاه نمی شوند. از طرفی اعتماد به اپلیکیشن های جدید که هنوز ابتدای راه هستند خود چالشی است که دارندگان گوشی های هوشمند با آن مواجه هستند. لذا مرجعی نیاز است تا در عین ارائه طیف گسترده تری از اپلیکیشن ها، محصولات تایید شده را به کاربران عرضه کند.

مایکت، مرجع رسمی ارائه و عرضه اپلیکیشن های اندرویدی است که با فعالیت 7 ساله خود اعتماد 12 میلیون کاربر را به خود جلب کند. مایکت یک بازار اندرویدی با بیش از ۳۰۰ هزار برنامه و بازی‌ست که از پاییز ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. در حال حاضر بیش از ۳۳ هزار توسعه‌دهنده ایرانی و خارجی با مایکت همکاری می‌کنند و برنامه‌ها و بازی‌های تولید شده آن‌ها، پس از بررسی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

یکی از مشکلاتی که کاربران در مراجعه به دیگر بازارهای عرضه اپلیکیشن با آن مواجه می شوند، انبوه انواع نرم افزارها، با دسته بندی های متعدد است که موجب سرگردانی بیشتر آن های می شود. اما در مایکت محصولات در دو دسته بندی کلی برنامه ها و بازی ها تقسیم بندی شده اند که هر قسمت خود دارای قسمت های مختلف با آیکون های مشخص در فضایی ساده است که کاربر تنها با یک نگاه مسیر مورد نظر خود را پیدا می کند.

برنامه های عرضه شده در مایکت با توجه کاربری شان در دسته های مختلف مانند چون آب و هوا، اجتماعی، اخبار، آشپزی و رستوران، آموزشی، پزشکی و سلامت، تندرستی و تناسب اندام، خرید، سرگرمی، سیر و سفر، صوت و تصویر، کتاب، عکس و فیلم و ... قرار می گیرند و کاربر طبق نیاز خود می تواند به راحتی اپلیکیشن مورد نظرش را پیدا کند.

در صفحه هر اپلیکیشن توضیحاتی کامل درباره برنامه، امکانات، تعداد دانلود، شماره تماس پشتیبانی آن، دسترسی ها و امتیاز و نظرات استفاده کنندگان در دسترس کاربر قرار داده شده است تا با بررسی کامل نسبت به استفاده یا عدم استفاده از اپلیکیشن تصمیم گیری کند.

بازی های مایکت نیز در دسته بندی های استراتژی، آموزشی، تفننی، خانوادگی، رانندگی، شبیه سازی، فکری، کلمات، ماجراجویی، هیجانی، ورزشی و ... قرار داده شده اند. اگر قصد دانلود هر کدام از بازی ها را داشتید، می توانید با نشان دار کردن آن، در آینده در صفحه کاربری خود در مایکت به سراغ آن بروید.

اگر نام نرم افزار را می دانید با جستجو کردن نام در قسمت جستجوی مایکت، اپلیکیشن را در کمترین زمان پیدا کنید. البه مایکت در هر قسمت، برترین اپلیکیشن ها را مشخص کرده تا کاربری که آشنا به کارکرد نرم افزارها نیست هم بتواند بهترین انتخاب را داشته باشد.

اپلیکیشن های مایکت برخی رایگان و برخی فروشی هستند. مایکت با ایجاد پرداخت امن از طریق سایت و اپلیکیشن مایکت، این اطمینان را به کاربر می دهد تا با خیال آسوده برنامه ها و بازی های مورد نظرش را خریداری نماید.

مایکت در حال حاضر با جذب بیش از ۱۲ میلیون کاربر توانسته جایگاه خود را به عنوان یکی از پرطرفدارترین مارکت‌های ایرانی ثابت کند.

مایکت ثبت شده به عنوان شرکت دانش بنیان در زمینه فناوری اطلاعات، دارای نماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت و هم چنین دارای مجوز رسانه‌های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران می باشد.

برای استفاده از این کد تخفیف لطفا به سایت myket.ir مراجعه فرمایید

کد تخفیف غیرفعال

٪20 تخفیف

کد تخفیف 20 درصدی مایکت

مهلت خرید: تمام شد