کمینه ارزش: ۳۰,۰۰۰ تومان
کمینه پرداخت : ۱۸,۰۰۰ تومان

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

میدان استاندارد، رزکان نو، ابتدای جاده مشکین دشت، مجتمع اکومال طبقه اول - شماره تماس:09123628015

ویژگی ها

بردگیم و لیزرتگ در مجموعه اکوکلاب

   امکان انتخاب از بین پکیج های زیر با خرید نت برگ هر کدام:

لیزرتگ

بردگیم

مخاطب: بانوان و آقایان

آموزش رایگان

مجموعه اکوکلاب دارای فودکورت، مرکز خرید، شهربازی و ... 

   حضور داور در حین بازی

   حضور مربی برای تیم ها

   موانع طبیعی و جذاب

   استفاده از ماسک های با کیفیت و دوجداره

   مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی

   نورپردازی ایده آل

   ارائه لباس، اسلحه و جلیقه سنسور دار به صورت رایگان برای هر نفر

   امکان استفاده از کافی شاپ با منوی سرد و گرم با پرداخت هزینه جداگانه در محل

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 26 خرداد تا 04 دی 1400

هر نت برگ برای یک نفر

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

ساعت کاری مجموعه آدرنالین: همه روزه از ساعت 9 تا 20

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو با شماره 09123628015 تماس حاصل فرمائید

ارائه خدمات بدون رزرو قبلی امکان پذیر نمی باشد

نت برگی عزیز، استفاده از نت برگ خود را به روزهای پایانی موکول نفرمایید

رزرو و هماهنگی حداکثر تا دو هفته قبل از پایان مهلت استفاده

لطفا قبل از تهیه نت برگ بررسی های لازم را به عمل آورید

وجه نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

کسب و کار ملزم به رعایت کلیه موارد درج شده در این پیشنهاد است

توضیحات

مجتمع تجاری تفریحی اکومال، در سال 92 با هدف استفاده از ظرفیت های ویژه شهر کرج و با رعایت تمامی فاکتور های زیست محیطی، عملیات ساخت آن آغازشد. این مجموعه با درک درست و شناخت دقیق ویژگی های منطقه سعی در ارتقا سطح کیفی و افزایش رضایتمندی شهروندان دارد.

مجموعه تفریحی بزرگسالان اکوکلاب یکی دیگر از فضاهای سرگرمی اکومال است که شامل تفریحات مدرن و گروهی همچون کافه بردگیم، مجموعه اتاق فرار و سالن بازی لیزرتگ است.این مجموعه فاخر بزرگترین کلاب بازی های فکری استان البرز می باشد که به هدف استفاده طیف گسترده ای از مراجعین، طراحی شده است.این محیط گرم و خانوادگی محصول همکاری اکومال و آریولند می باشد که با هدف ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به شهروندان عزیز، به بهره برداری رسیده است
 
اتاق فرار
اسکیپ روم (escape room) یا همان اتاق فرار که گاها به آن اتاق معما هم گفته می شود، اتاق یا خانه ایست با دکوری متفاوت که سناریوی داستان را تداعی می کند. شما و دوستانتان در زمان مشخصی که عموما یک ساعت است، باید بتوانید درست و منطقی تصمیم بگیرید، معماها، پازل ها و چالش های پیش روی خود را با استفاده از سرنخ ها و استراتژی های مختلف حل کنید.

اتاق فرار یک بازی مبتنی بر ماجراجویی در زندگی واقعی و یک فرصت بی‌نظیر برای تخلیه هیجان است، که در آن گروهی از بازیکنان، که عموما بین ۴ تا ۱۰ نفر هستند، باید با استفاده از مهارت های خود اعم از مدیریت زمان، تمرکز ذهنی و کار گروهی، ماموریت و هدف خاص بازی را به سرانجام برسانند.

اتاق‌های فرار، سناریو، دکور و تم های متفاوتی دارند تا جوابگوی سلایق مختلف افراد جامعه باشند. از داستان‌های جنایی و پلیسی گرفته تا ماجراهای ترسناک و دلهره آور…

بردگیم
بردگیم یا بازی‌ رومیزی که گاها به آن بازی‌ تخته‌ای هم گفته می‌شود، شامل تاس، مهره‌ها، کارت‌ها و ژتون‌هایی است که طبق قوانین مشخص از پیش تعیین شده ای، بر روی همان برد که معمولا کاغذی، پارچه‌ای و یا چوبیست، چیده شده و حرکت داده می‌شوند.
این بازی‌ها به صورت گروهی بوده و تعداد بازیکنان از ۲ تا ۱۲ نفر و گاهی هم بیشتر متغیر است. بعضی از این بازی‌ها استراتژیک، بعضی دیگر بر پایه‌ی شانس و بعضی نیازمند دو عنصر شانس و مهارت (دیپلماسی!) هستند. هدف اصلی بسیاری از بازی‌های بردگیم، شکست دادن رقیبان، حفظ موقعیت و یا جمع آوری امتیاز است.
در حالت کلی بردگیم ها را می توان به سه دسته اصلی تقسیم کرد:
بازی های مقابله ای، بازی های مسابقه ای، بازی های تعاملی

لیزرتگ
لیزرتگ که در ایران به آن پیت بال لیزری می گویند، ورزشی هیجان انگیز است که بسیار ایمن بوده و در آن به جای گلوله های رنگی، اشعه های کاملا بی خطر شلیک می شوند.
در بازی لیزرتگ، برخورد فیزیکی وجود ندارد و به هر بازیکن یک جلیقه و هدبند سنسوردار داده می شود که باید آن ها را مورد هدف قرار دهند.
ورزش لیزرتگ که کالری سوزی بسیار بالایی دارد، همانند سایر بازی های گروهی، سبک ها و سناریوهای مختلفی داشته که برخی از آنها به صورت تک به تک و برخی دیگر به صورت گروه در مقابل گروه اجرا می شود. همچنین به دلیل بالا بودن برد تفنگ های لیزرتگ، می توان این بازی را هم در فضای باز و هم در فضای بسته، تجربه کرد


سناریو بازی کلاهدوز دیوانه (Mad Hatter)
در سال ۱۹۹۸ در شهر گاتهام، به مناسبت جشن سال نو کلاهی به فروش گذاشته شده بود. چند جوان تصمیم می‌گیرند برای خرید آن به کلاه فروشی بروند. ساعت ها از مراجعه آن ها به کلاه فروشی می‌گذرد اما خبری از آن ها نشده است… خانواده‌هایشان موضوع را با پلیس در میان می‌گذارند. پلیس کارآگاهانی را برای رسیدگی به این پرونده به کلاه فروشی می‌فرستد. آن ها متوجه می‌شوند که آنجا یک کلاه فروشی عادی نبوده … .

سناریو بازی جک قاتل (Jack the Ripper)
این داستان مربوط به قتل‌های سریالی سال ۱۸۹۶ در لندن است که همه مردم را در شوک فرو برده است. قاتلی که زنان و مردان را به طور عجیبی سلاخی می‌کرد، به طوریکه همه بر این باور بودند که او به علم پزشکی کاملاً آشنا بوده است. حال شما به عنوان کارآگاه مسئول این پرونده به همراه همکاران خود به آدرسی که گفته می‌شود محل سکونت قاتل سریالی معروف به جک ریپر است رفته‌اید تا پرده از این راز مخوف بردارید.

سناریو بازی چرنوبیل (Chernobyl)
آزمایشی که جهت توسعه و بهبود عملکرد ایمنی نیروگاه چرنوبیل در حال انجام است منجر به نقصی جدی در عملکرد راکتور شده است. این اشتباه فنی در بامداد ۲۶ آوریل ۱۹۸۶ منجر به وقوع انفجار در نیروگاه شماره ۴ چرنوبیل واقع در شمال اوکراین می‌گردد. شما، دانشمندان مستقر در این نیروگاه تنها یک ساعت فرصت دارید تا عواقب این فاجعه را به حداقل برسانید… .

سناریو بازی کد داوینچی (Davinci Code)
چند جام روی میز تابلو شام آخر، بزرگترین نقاشی دیواری لئوناردو داوینچی، وجود دارد؟
این مسئله که اکنون هیچ جامی وجود ندارد قدری عجیب به نظر میرسد! همواره افرادی از جام مقدس حفاظت می‌کنند، اما شب گذشته در موزه لوور شهر پاریس آخرین نگهبان جام مقدس به طرز مشکوکی به قتل رسید. وی در آخرین لحظات زندگی خود اسامی و نمادهایی برای بازماندگان و محققان بر جای گذاشت تا فقط کسانی که لیاقت و شایستگی دسترسی به جام مقدس را دارند بتوانند آن را قبل از این که دست اهریمن به آن برسد پیدا کرده و از آن محافظت کنند…

سناریو بازی ناشناخته (Uncharted)
در اواسط جنگ جهانی دوم (سال ۱۹۴۲) خانم اسمورل به همراه دو فرزند خود از لندن به یکی از روستاهای اسکاتلند فرار کرده و در خانه‌ای نزدیکی جنگل شب را به صبح رساندند. صبح روز بعد، به عجیب بودن خانه و وسایل داخل آن پی بردند. میز وسط خانه با حروف و المان‌های عجیب آنها را بشدت ترسانده بود. اما فعلاً چاره‌ای جز ماندن نداشتند. سالها گذشته ولی خبری از آنها در دست نیست. افرادی که وارد خانه شدند گویا بازنگشته‌اند. حال شما به عنوان یک گروه توریست کنجکاو وارد این خانه می‌شوید تا پرده از راز آنجا بردارید و متوجه شوید که چه بر سر خانواده آمده است.

امتیاز و نظر خریداران این فروشنده

خوب بود

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

برچسب های مرتبط