ارزش واقعی: 120,000 تومان
پرداخت شما: 82,800 تومان

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

کرج،حد فاصل میدان سپاه و چهاراه طالقانی،خیابان چهارصد دستگاه(شهید ملک زاده)،مجموعه آموزشی ورزشی دانش - شماره تماس:09121674028

ویژگی ها

 استخر و پارک آبی دانش کرج

در پارک آبی و استخر دانش کرج سه مجموعه مجزا وجود دارد، مجموعه باران استخر دانش کرج، مجموعه صدف و استخر چهار فصل.  هر یک از این مجموعه‌ها ویژگی‌های منحصر به‌فرد خود را دارند و در عین حال یک مجموعه آبی کامل و بی نقص هستند.

از امکانات مجموعه صدف استخر دانش کرج میتوان به: یک استخر اصلی به طول ۲۵ متر، سونا و جکوزی با طراحی مدرن و زیبا، جهت آب درمانی حوضچه‌های آب سرد و گرم و یک استخر کودکان با عمقی کم برای والدینی که به امنیت فرزندان خود اهمیت بیشتری می‌دهند.

و اما مجموعه آبی باران در استخر دانش کرج ویژه بانوان نت برگی عزیز دارای استخری به طول ۲۰ متر، سونای خشک و بخار و حوضچه‌های آب سر و گرم می‌باشد.

بخش روباز این مجموعه آبی شامل یک استخر چهار فصل، جکوزی، حوضچه‌ آب سرد و سوناهای خشک و بخار است. شاید بتوان مدرن‌ترین بخش مجموعه آبی دانش را بخش استخر چهار فصل دانست که با فضاسازی و نور پردازی ویژه‌ای جهت استفاده شما نت‌برگی‌های عزیز فراهم شده است.

پارک آبی و استخر دانش کرج با به کارگیری از به‌روزترین تکنولوژی های موجود در دنیا و استفاده از دستگاه‌های تصفیه نمکی همواره در تلاش بوده است تا به سلامت مهمانان خود بیش از پیش بیاندیشد.

استخر دانش کرج با به کار گرفتن بهترین و مجرب‌ترین پزکان و مربیان در بخش‌های مختلف آب درمانی و آموزشی سعی در خدمت رسانی به نت برگی‌های عزیز داشته است.

مجموعه دارای : 

   سیستم تهویه

   جای پارک آسان

   کارت‌خوان

   دو استخر مجزا

   سرسره ی مهیج آبی

   سونای خشک و بخار

   حوضچه ی آب سرد و جکوزی

   بوفه و فروشگاه ورزشی

    اتاق ماساژ

ظرفیت: 400 نفر

دارای پارکینگ اختصاصی

محیطی تمیز و بهداشتی

شرایط استفاده

فرصت استفاده از 07 دی تا 07 اردیبهشت 1403

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

امکان خرید نت برگ های بیشتر جهت هدیه به دوستان

ساعت سرویس دهی : بانوان از ۱۰ الی 18 و آقایان از 19 الی 2 بامداد

مراجعه با هماهنگی قبلی با تلفن 09121674028 -  02632751526

نت برگی عزیز، استفاده از نت برگ خود را به روزهای پایانی موکول نفرمایید

رزرو و هماهنگی حداکثر تا دوهفته قبل از پایان مهلت استفاده

قبل از تهیه نت برگ بررسیهای لازم را به عمل آورید

نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

توضیحات

 استخر و پارک آبی دانش کرج

مجموعه ورزشی دانش در سال ۱۳۹۴ در مساحتی به وسعت ۲۰ هزار متر مربع تاسیس شد. در میان استخرهای شهر کرج شاید به جرات بتوان گفت که پارک آبی و استخر دانش بزرگترین ، به روزترین و تجهیز ترین مجموعه آبی موجود می‌باشد. در استخر دانش کرج می‌توان امکانات کم نظیر و مدرنی همچون دو سرسره آبی استاندارد و مهیج، دریاچه موج با چهار مرحله موج مختلف، بلند‌ترین تخته دایو، اتاق ماساژ، استخر شیرجه با عمق پنج متر، سونای بخار، سونای خشک، جکوزی، حوضچه آب‌سرد، ساحل مصنوعی، تراس آفتاب، حمام ترکی، سالن، استخر آب درمانی( هیدروتراپی)، تونل مه، فروشگاه لوازم ورزشی، بوفه، رختکن مجزا و غیره اشاره کرد.

شما همراهان همیشگی و پشتیبانان دوست داشتنی می‌توانید بلیط پارک آبی و استخر دانش کرج را همین حالا از سایت نت برگ تهیه کنید و به همراه دوستان و خانواده‌ی خود یک روز کم نظیر را با تخفیفی شگفت‌انگیز تجربه کنید.

امتیاز و نظر خریداران این فروشنده

چرا تو استخر آهنگ نمی زارید

فاطمه ۵ ماه پیش پارک آبی و استخر دانش

اصلا رضایت بخش نبود پول پارک ابی رو گرفتن ولی سرسره ها بسته بود به نام سانس ازاده ولی سر سانس بیرون کردن از همه بدتر رفتار پرسنل و غریق نجاتها فوق العاده افتضاح بود

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

برچسب های مرتبط