0 کد تخفیف موجود

تخفیف ناواران | کد تخفیف ناواران در نت برگ

دسته بندی سفر و گردشگری

کد تخفیف ناواران

ناواران، اولین اجاره خودرو ایرانی به سبک جهانی

بیشتر

در این دسته نت‌برگی موجود نمی باشد!

آگاهی از تخفیف های جدید

کد تخفیف ناواران

کد تخفیف ناواران

ناواران، اولین اجاره خودرو ایرانی به سبک جهانی

مسافرت های خارجی، اغلب با استفاده از خط های هوایی و ریلی انجام می شود و کمتر کسی با ماشین شخصی خود به سفرهای طولانی می رود. چرا که هم از نظر هزینه به صرفه تر است و هم دیگر نیازی نیست نگران پارکینگ و جای پارک و احتمال دزدیده شده ماشین باشیم.

ولی در آن طرف ماجرا، داشتن خودرو برای گشت و گذار خیلی کاربردی تر است. دربست کردن یک ماشین با راننده هم هزینه بالایی خواهد داشت و از طرفی حضور راننده شاید مانع راحتی ما شود. در کشورهای پیشرفته اروپایی، مراکز اجاره ماشین وجود دارد که با مراجعه به آن ها و پرداخت هزینه، خودرو برای هر مدتی که شما بخواهید در اختیار شما قرار می گیرد. اما در تا به حال چنین مرکزی وجود نداشته و اگر هم بوده، مورد اعتماد مسافران نبوده است.

ناواران با رویکرد اعتماد به مشتری، در ابتدا با ایجاد بزرگترین ناوگان خودرویی متشکل از انواع خودروهای صفر کیلومتر اقتصادی تا تجاری در سراسر کشور ایران و در تمامی شهرهای اصلی کشور و تمامی فرودگاه های اصلی و با هدف ارتقاء واقعی خدمات خوب و خدماتی همانند کشورهای پیشرفته در ایران سرمایه‌گذاری نموده و این مهم با جلب همکاری سایر شرکای تجاری و جذب سرمایه تا رسیدن به هدف ایجاد شبکه ای بالغ بر صد هزار خودرو و گسترش شبکه به کلیه شهرستانهای کوچک ایران ادامه خواهد یافت.

در ناروان خبری از تضمین های سنتی نیست

مدل تجاری ناواران، با محوریت اعتماد به مشتری، امکان اجاره خودرو با استانداردهای روز دنیا و بدون دریافت تضامین سنتی همانند چک و سفته و اسناد ملکی را فراهم می سازد.

سامانه هوشمند

این سامانه با توجه به الگوریتم خاص خود باعث می‌گردد رایانه به جای انسان در تأیید رزرواسیون اجاره خودرو عمل نموده و بصورت آنی و آنلاین به درخواست ها پاسخ دهد. این موضوع خود باعث کاهش وقت مشتریان و آژانس های مسافرتی داخلی و خصوصاً خارجی گردیده و امکان و تمایز ویژه ای برای مشتریان ایجاد می نماید.

همچنین این سامانه با مدیریت کامل تعمیرات، رزروهای تأخیردار و خودروهایی که در بین شهرها جابجا می‌گردند، قادر است بهترین تصمیم را در زمان ارائه رزروهای بین شهری و یک‌طرفه گرفته و همواره نیاز مشتریان به این خدمات را بصورت فوری پاسخ دهد.

سامانه کنترل خودرو

خودروهای تحت پوشش همگی دارای سامانه موقعیت یاب جغرافیایی می‌باشند، که اولاً در زمان نیاز به امداد در سریع‌ترین زمان امدادگر به خودرو رسیده و ثانیاٌ نوع رانندگی راننده از نظر شتاب، ترمز، فشار زیاد به خودرو، سرعت و ... دائماً در سامانه مرکزی ثبت و ضبط می گردد.

ناوگان

ناواران دارای بزرگترین ناوگان اجاره خودرو در ایران بوده که با هدف گذاری رسیدن به 100 هزار خودرو در آینده نزدیک به بزرگترین شبکه اجاره خودرو در خاورمیانه تبدیل خواهد شد. خودروهای ناواران از انواع اقتصادی سدان، لوکس، شاسی بلند و تجاری تشکیل شده است.

ارائه خدمات در جزیره زیبای کیش

ارائه خدمات مناسب و خودروهای متنوع یکی از جذابیت های گردشگری در جزیره زیبای کیش می باشد و ناواران نیز در راستای خدمات سراسری خود در کشور ایران، همواره سعی نموده بهترین و متنوع ترین خودروهای موجود در جزیره را برای مشتریان گرامی خود در نظر گیرد.شرایط رانندگی و قوانین اجاره در جزیره کیش تا حدودی متفاوت از سایر نقاط کشور می باشد.

باشگاه رانندگان خوب

مشتریان در بدو ورود ارزیابی و تعیین سطح می‌گردند، پس از انجام هر رزرو با توجه به کیفیت نگهداری خودرو از یک طرف و بررسی اطلاعات سامانه موقعیت یاب از طرف دیگر راننده به عنوان راننده خوب رتبه بندی شده و پس از ارتقاء به سطح های بالاتر، ودیعه پرداختی نیز به صورت پلکانی کاهش یافته و نهایتاً به صفر می رسد. رانندگان خوب همچنین خودروها را با مبالغ کمتری اجاره می نمایند.

شبکه امدادی و تعمیرات خودرو

شبکه تحت پوشش ناواران که با سرمایه‌گذاری و همکاری شرکای تجاری در خدمت مشتریان قرار گرفته است شامل 2000 نقطه در سراسر کشور ایران و مناطق آزاد تجاری مـی‌باشد که باعث شده سرعت امداد رسانی در هر نقطه ایران به کمتر از 30 دقیقه کاهش یابد، امدادگران و خودروهای امدادی همگی مجهز به تجهیزات جهت رفع معایب و تعمیرات ساده بوده و بسیاری از مشکلات در همین مرحله به سادگی رفع می گردند.

پوشش صد در صدی بیمه

تاکنون امکان پوشش بیمه ای صد در صدی از طرف شرکت های بیمه ای کشور ایجاد نگردیده است، لیکن ناواران جهت راحتی خیال مشتریان خودرو بسته به رتبه مشتریان و نیاز و حساسیت ایشان به صورت انتخابی سطوح مختلفی از پوشش‌های خسارت و حوادث را ارائه می نماید و این پوششها در حالت نهایی، صد در صد خسارت در تصادفات و سرقت خودرو را بر عهده می گیرند.

خدمات شبانه روزی 

ناواران در تمامی بخش‌های اصلی از جمله مرکز تماس مشتریان و خدمات امدادی بصورت دائمی تمامی روزهای هفته و 24 ساعته فعال است، بیشتر ایستگاه های کاری تحویل خودرو نیز بصورت 24 ساعته می‌باشند، فقط واحد اداری و فروش اجاره های بلند مدت در ساعات اداری و روزهای اداری فعال می باشند.

عملیات مالی شفاف

پرداخت مالیات، ارائه فاکتور رسمی و عملکرد صحیح طبق قوانین جاری کشور وظیفه‌ای دو‌طرفه می‌باشد و مشتریان همواره می بایست از افراد بی‌اعتباری که فعالیت غیر شفاف و زیرزمینی دارند پرهیز کنند. زیرا با هزینه‌های ظاهری کمتر، جریمه ها ، هزینه‌ها و مشکلات بسیاری را برای خود ایجاد خواهند کرد.

خدمات VIP

تجار و مدیران و افراد خاص می‌توانند از خدمات VIP ناواران استفاده کرده و به جای مراجعه به مراکز تحویل و ایستگاه ها و جهت صرفه جویی در وقت، خودروی مورد نظر خود را در منزل یا محل کار و یا پس از پیاده شدن از هواپیما در فرودگاه تحویل بگیرند.

امتیاز و اجاره رایگان خودرو

مشترکین ناواران می‌توانند با انجام رزرو برای دوستان و همکاران خود، امتیاز رزروهای ایشان را در کاربر خود ذخیره نموده و با رسیدن به حداقل مبلغ جهت رزرو، هزینه یک اجاره را به صورت کامل از طریق این امتیازها پرداخت نمایند. پس چنانچه شما برای آشنایان زحمت رزرو خودرو را انجام می‌دهید ، زحمت شما با اجاره های رایگان برای خودتان جبران خواهد شد.

حضور در فرودگاه های کشور

ناواران در ترمینال خروجی فرودگاه مهرآباد برای هماهنگی مسافرین گرامی و راحتی در دریافت خودرو در فرودگاه های مقصد حضور دارد. همچنین مسافرین از شهرهای دیگر و یا مشتریان هر شهر می توانند خودروی مورد نظر خود را بصورت 24 ساعته از فرودگاه شهر خود تحویل بگیرند.

ارائه هتل در زمان تعمیرات یا تعویض خودرو

در زمانی که تعمیرات خودرو در جاده ها و مناطق دور دست طول بکشد، یا زمانی که خودرو می بایست تعویض گردد و تا رسیدن خودروی جایگزین زمان بیشتری نیاز است، ناواران با توجه به بهره مندی از امکانات شرکای تجاری خود و دارا بودن بیش از 700 هتل در تمامی نقاط شهری و دوردست کشور، امکان رزرو سریع و آنلاین هتل را حتی در زمان شلوغی و تعطیلات داراست، البته بدیهی است این خدمت بصورت رایگان در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

برای استفاده از این کد تخفیف لطفا به سایت navaran.com مراجعه فرمایید.

کد تخفیف غیرفعال

٪10 تخفیف

کد تخفیف ناواران سامانه اجاره خودرو

مهلت خرید: تمام شد