0 کد تخفیف موجود

تخفیف ویادولوپرز | کد تخفیف ویادولوپرز در نت برگ

دسته بندی فروشگاه آنلاین

کد تخفیف ویادولوپرز

مرجع آموزش برنامه نویسی موبایل 

بیشتر

در این دسته نت‌برگی موجود نمی باشد!

آگاهی از تخفیف های جدید

کد تخفیف ویادولوپرز

کد تخفیف ویادولوپرز

مرجع آموزش برنامه نویسی موبایل 

در ویادولوپرز یک تیم جوان و با انگیزه سعی می کنند محتوای با کیفیت و با صرفه عرضه کنند و همچنین جدیدترین متدهای برنامه نویسی را آموزش دهند .

اگر در زمینه ی برنامه نویسی می خواهید مشغول به کار شوید یا دانش و اطلاعات کسب کنید، محتواهای ویادولوپرز، سایت کامل و جامعی با رویکرد نوین در این زمینه است. محتواها در ویادولوپرز انواع مختلفی دارد که از آن جمله می توان به جدید ترین آموزش های برنامه نویسی موبایل اشاره کرد.

 دسته بندی در وب سایت ویادولوپرز شامل صفحه اصلی، آموزش ها، وبلاگ، چارت آموزشی، قوانین و مقررات است.

در قسمت وبلاگ این سایت مطالب مفیدی در حوزه ی برنامه نویسی وجود دارد، برای مثال مروری مختصر بر زبان های برنامه نویسی در موبایل یا زبان های برنامه نویسی لازم برای یک مبتدی مطالبی تخصصی و بسیار سود مند هستند.

نکته ی جالب توجه آموزش بازی سازی و برنامه نویسی برای بازی است که در این وب سایت موجود است.

قسمت دیگر وبلاگ پاسخگویی به سوالات متداول، نظیر چطور در اندروید عدد random تولید کنیم؟ یا چطور در اندروید عکس را دایره ای برش دهیم؟ یا چطور در اندروید اتصال به اینترنت را بررسی کنیم؟ وجود دارد که بسیار جذاب است .

در قسمت چارت آموزشی این وب سایت در سی و نه مرحله از پایین ترین مرحله تا آخرین مرحله ی برنامه نویسی موبایل به طور مرتب و منظم دسته بندی شده است . آموزش برنامه نویسی در اندروید و ios  در آن به طور کامل پوشش داده شده است .

مجموعه ویادولوپرز به عنوان پلتفرم آموزش برنامه نویسی موبایل، جهت تکمیل و توسعه محتوای آموزشی خود، از مدرسین با تجربه در حوزه های برنامه نویسی موبایل (اندروید ، ios ، ویندوزفون) و سایر حوزه های مربوطه مانند بازی سازی و کراس پلتفرم ها دعوت به همکاری در زمینه ی ضبط ویدئوهای آموزشی مینماید.

در قسمت مدرس شوید این وب سایت، از متخصصین این حوزه برای تدریس دعوت به عمل آمده است ، شرایط و ملزومات همکاری و فرم جذب مدرس در این قسمت موجود است .

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های ویا دولوپرز منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در قسمت قوانین و مقررات سایت قوانین عمومی و قوانین مربوط به ثبت، پردازش و ارسال سفارش درج شده است.

برای استفاده از این کد تخفیف به www.wiadevelopers.com مراجعه بفرمایید. 

کد تخفیف غیرفعال

٪40 تخفیف

کد تخفیف 40 درصدی ویادولوپرز

مهلت خرید: تمام شد