0 کد تخفیف موجود

تخفیف شبدیز نت | کد تخفیف شبدیز نت در نت برگ

دسته بندی فروشگاه آنلاین

کد تخفیف شبدیز نت

شبدیز نت؛ ارائه دهنده خدمات اینترنت در سراسر کشور

بیشتر

در این دسته نت‌برگی موجود نمی باشد!

آگاهی از تخفیف های جدید

کد تخفیف شبدیز نت

کد تخفیف شبدیز نت

شبدیز نت؛ ارائه دهنده خدمات اینترنت در سراسر کشور

با گسترش غیر قابل انکار و روز افزون استفاده از اینترنت و خدمات آنلاین در عرصه های مختلف زندگی امروزی، همواره این نیاز احساس می گردد که خدمات اینترنتی با کیفیت بهتر و به سهولت در اختیار کاربران قرار گیرد. شبدیز نت با ارائه خدمات با کیفیت بالا زندگی مجازی شما را پشتیبانی می کند.

اینترنت ADSL:

امروزه اینترنت پر سرعت ADSL محبوب ترین سرویس اینترنتی در کشور است. شبدیز با ارائه سرویس پرسرعت ADSL مطلوب، رضایت مشتریان خود را مهیا کرده است.

میزان استفاده منصفانه(FUP) مجموع ترافیک بین الملل و ترافیک داخل کشور می باشد که به ترتیب به نسبت 1 به 4 تقسیم می شود. در صورت گذر از میزان منصفانه سرعت مشترک به Kbs 128 افت پیدا خواهد کرد که در صورت تمایل مشترکین به بازگشت به سرعت حداکثر می توانند اقدام به خرید ترافیک اضافه نمایند.

در تمامی تعرفه های فوق ترافیک رایگان برای سرویس های پخش فیلم(طرف قرارداد با شبدیز) وجود دارد. ترافیک داخل کشور شامل سایت های منتخب کشور از قبیل (دیجیکالا، پی سی دانلود، ببین فیلم، ورزش۳ و …) می باشد.

اینترنت بی سیم WiFix

اینترنت پرسرعت بی سیم WiFix بهترین راهکار ارتباط با شبکه اینترنت برای کاربرانی است که سرعت ارتباط سرویس های ADSL2+ معمول شرکت های ارائه دهنده کفاف سرعت مورد نیاز آن ها را نداده و یا در مناطقی هستند که امکانات استفاده از بستر ارتباطی DSL مهیا نیست. بزرگترین مزیت این سرویس سرعت فوق العاده بالای 50 مگابیت بر ثانیه بوده و از مزیت های دیگر آن امکان استفاده در هر نقطه بدون استفاده از شبکه های مخابراتی و سیم های مسی بوده که به علت نقص در سیستم گاها از سرعت کافی و یا پایداری لازم برخوردار نیستند. در عین حال به دلیل کم شدن هزینه های سربار شرکت مخابرات ایران هزینه ای کمتری به کاربر تحمیل می گردد.

اینترنت پرسرعت نسل 4 ثابت TD-LTE شبدیز

اینترنت TD-LTE که مخفف کلمه " Time Division-Long Term Evolution" است، آخرین نسل اینترنت ثابت و یکی از استانداردهای فناوری نسل چهارم اینترنت ثابت است که استفاده از اینترنت به صورت بی سیم را در اختیار کاربران قرار می دهد. این نسل از اینترنت امکان تجربه سرعت بالای اینترنت را برای همه کاربران ایجاد کرده است.

شرکت شبدیز پس از ارائه خدمات اینترنت و خدمات آنلاین در عرصه های مختلف زندگی امروزی به مشترکین، هم اکنون در راستای عرضه خدمات مدرن و با هدف جلب رضایت مشترکین، اقدام به راه اندازی سرویس نسل چهارم اینترنت پر سرعت بی سیم TD-LTE در سراسر کشور کرده است.

از مزیت های سرویس اینترنت پرسرعت نسل 4 TD-LTE نسبت به سایر سرویس دهنده های اینترنت مانند (Dial-up، ADSL و WiMAX) می توان سرعت بالای آن را گفت. سرویس اینترنت LTE مواردی از قبیل الزام به بودن خط تلفن ثابت، هزینه‌های پرداخت اشتراک اینترنت، عدم امکان جابجایی مودم، سرعت کم، هزینه خط تلفن ثابت و ظرفیت خالی در مراکز مخابراتی را رفع کرده است و البته این سرویس را می توان به راحتی بدون نیاز به خط تلفن ثابت در مکان های مختلف با سرعت و پایداری بالا در آپلود و دانلود راه اندازی کرد و همچنین انتخاب سرویس اینترنت TD-LTE بهترین انتخاب برای تامین نیاز اینترنت سازمان‌ها، شرکت‌ها و منازل مسکونی است.

پهنای باند اختصاصی

سرویس های اختصاصی پهنای باند اینترنت برای کاربرانی که نیاز به سرعت قطعی و بدون افت و خیز دارند بهترین و تنها راهکار قطعی می باشد. این نوع سرویس ها بیشتر در ادارات شرکت ها سازمان ها و یا نقاطی که نیاز قطعی به یک سرویس با سرعت گارانتی شده دارند، کاربرد دارد. برای ارائه این خدمات بسته به نقطه مورد نیاز مشترک از بسترهای ارتباطی اینترانت، VPLS ، وایرلس و یا شبکه های فیبر نوری موجود استفاده می گردد.

در سازمان ها و شرکت های بزرگ، دریافت اینترنت و ارائه آن به کارمندان با مشکلات زیادی همراه است. برخی از این مشکلات می تواند شامل: عدم انتخاب روش صحیح دریافت اینترنت، اشتباه در انتخاب سرویس دهنده، مشکلات فنی درون سازمانی و... باشد.

اینترنت برج ها و مراکز تجاری

اگر شما در یک مجتمع مسکونی اداری و یا تجاری فعالیت می کنید، استفاده از خدمات ارتباطی معمولا با مشکلاتی نظیر کمبود امکانات و با افت سرعت ارتباطی برخورد کرده اید. شرکت شبدیز بر اساس مجوز صادره از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی این اختیار را دارد تا در تمام نقاط کشور ایران در صورت نیاز کاربران اقدام به نصب تجهیزات اختصاصی ارتباطی برای برجها و مجتمع های مسکونی و تجاری نماید. مدیریت اختصاصی شبکه و افزایش سرعت ارتباطی به علت اختصاصی بودن تجهیزات بزرگترین مزیت این سرویس می باشد. سرعت بالا و پشتیبانی ویژه برتری این سرویس را نسبت به سایر راهکارها مشخص می نماید.

تلفن ثابت NGN

تلفن ثابت NGN شبدیز راهکاری مناسب برای دریافت تلفن ثابت در منازل، کارخانه ها و ادارات می باشد. از مزایای تلفن ثابت NGN شبدیز می توان به هزینه پایین و استفاده از سرویس های جانبی اینترنتی در کنار تلفن اشاره کرد همچنین کیفیت مکالمات در تلفن های ثابت شبدیز بسیار بالاتر از تلفن های عادی می باشد.

خطوط تلفن ثابت (NGN (Next Generation Network یا شبکه های نسل آینده، پهنه ای از مفاهیم فنی و تجاری است که باعث تغییراتی در صنعت مخابرات شده است. هدف از ارائه خدمات نوین NGN کاهش هزینه های سرمایه ای و عملیاتی و همچنین رضایت دو طرفه (فراهم کننده و مصرف کننده) بوده است. در فناوری   NGN تجهیزات قدیمی مخابراتی جای خودشان را به سافت سوییچ ها می دهند و علاوه بر کیفیت بهتر و قیمت ارزان تر از خطوط تلفن های فعلی، امکان بهره مندی از خدمات ارزش افزوده برای این خدمت را نیز فراهم خواهند کرد.

سرویس تلفن ثابت NGN شبکه ای با معماری ساده، هزینه کم و قدرت اجرایی بالا را ایجاد می کند که بازدهی بالای این سرویس امکان ارائه سرویس های موجود در آینده را به صورت Multi Service به شبکه می دهد.

خدمات دیتا سنتر

دیتا سنتر ( پایگاه داده )  شرکت شبکه ارتباط شبدیز از طریق چندین رشته فیبر نوری و ساپورت اینترنت وایرلس از سمت پاپ سایت های خود در استان البرز و شهر کرج به شبکه جهانی متصل می شود. دیتا سنتر شبدیز دارای سیستم پیشرفته برق رسانی و برق اضطراری ذخیره ( UPS ) می باشد. با داشتن این امکانات شرکت شبدیز قادر است که در صورت قطع شدن ارتباط دیتا سنتر با مرکز برق استان خود را 48 ساعت پایدار نگه دارد .

سیستم های تهویه و سرمایش دیتا سنتر کاملا برابر با استاندارد های امروز برنامه ریزی شده اند، هر سالن 12 متری دارای 5 خنک کننده هوا می باشد 4 خنک کننده بطور هم زمان کار می کنند و در صورت بروز مشکل خنک کننده چهارم وارد مدار سرمایشی می شود همچنین تمامی رک ها دارای سیستم تهویه اختصاصی می باشند در دیتا سنتر شبدیز همیشه تلاش شده تا سرور ها در شرایط مناسب و پایداری قرار بگیرند.

طراحی سایت

وب سایت شما به عنوان یک ویترین چشم نواز معرف، کیفیت برند، فعالیت ها و پروژهایتان می باشد و این فرصت را برایتان مهیا می کند که در میان رقبای خود متمایز باشید و مشتریان بالقوه و خاص خود را جذب کنید. طراحی سایت فرآیندی است که نیاز به دانش و تخصص بالا دارد، شبکه ارتباط شبدیز با سابقه درخشان کاری و رزومه حرفه ای، این اطمینان را به شما می دهد که با به کارگیری بهترین ها در زمینه گرافیک، برنامه نویسی، بهینه سازی(seo) شما را در این فرآیند یاری کند.

برای استفاده از این کد تخفیف لطفا به سایت www.shabdiznet.com مراجعه فرمایید.

کد تخفیف غیرفعال

30 هـزار تومان

کد تخفیف شبدیز نت

مهلت خرید: تمام شد
3,000 تومان تمام شد