0 کد تخفیف موجود

تخفیف شرکت طراحی پارسه | کد تخفیف شرکت طراحی پارسه در نت برگ

دسته بندی فروشگاه آنلاین

کد تخفیف شرکت طراحی پارسه

پارسه، طراحی سایت به روشی نوین

بیشتر

در این دسته نت‌برگی موجود نمی باشد!

آگاهی از تخفیف های جدید

کد تخفیف شرکت طراحی پارسه

کد تخفیف شرکت طراحی پارسه

پارسه، طراحی سایت به روشی نوین

در روزگاری به سر میبریم که تمایل به خرید آنلاین و فروشگاه های اینترنتی بسیار زیاد شده تا جایی که فروشگاهی مانند آمازون یکی از بزرگترین و ثروتمندترین کسب و کارها در جهان به شمار می رود. با کمی دقت در این آمار می توان به خوبی ارزش یک سایت فروش آنلاین برای افزایش فروش و جذب مشتری بیشتر را دریافت. البته تنها داشتن یک سایت فروشگاهی کافی نیست و بهینه سازی آن طبق اصول SEO، کدنویسی اصولی در بخش طراحی، فضای گرافیکی سایت و همچنین انتخاب هاست مناسب برای میزبانی سایت از نکات ضروری به شمار می رود. به دلیل وجود شرکت های زیاد برای انجام خدمات یاد شده دست شما برای انتخاب باز است و می توانید از بین آن ها مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

طراحی سایت

طراحی وب سایت (Web Design) به معنی ایجاد یک پایگاه اینترنتی برای ارائه خدمات متفاوت است. این خدمات می تواند شامل موارد بسیار زیادی شود که از مهمترین آن ها می توان به وب سایت های شخصی، سایت های فروشگاهی، سایت های آموزشی، سایت های اشتراک گذاری فایل، سایت اشتراک گذاری ویدئو، وب سایت دانلود و ... اشاره کرد.

به صورت کلی در طراحی یک سایت به دو تیم یا فرد برای طراحی Back-end یا همان بخش کدها و Front-end نیاز داریم. متخصصین بک اند (Back-end) در واقع مسولیت ایجاد ساختار کلی وب سایت را به عهده دارند و کدهای نوشته شده توسط آن ها از دید کاربر پنهان است. در برنامه نویسی سمت سرور یا بک اند از زبان های برنامه‌نویسی مثل Python، ASP و PHP استفاده می شود.

در سمت مقابل تمام جلوه های دیداری یک سایت که کاربر آن ها را میبیند و شکل ظاهری سایت را تشکیل می دهند توسط تیم Front-end (فرانت اند) طراحی و اجرا می شوند. برای توسعه ظاهر سایت نیاز به فرد یا تیمی آشنا به زبان های برنامه نویسی HTML، CSS و جاوا اسکریپت داریم.

رعایت اصول SEO در طراحی سایت

سئو (Search Engine Optimization) مجموعه اقداماتیست که در جهت بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام می گیرد. نکات متاتگ ها، نکات سئو محتوا، URL صفحات طراحی وب سایت و غیره تمامی نکاتی ست که در بهینه سازی سایت در نظر گرفته می شود.

شرکت طراحی پارسه در یک نگاه

شرکت طراحی پارسه در سال 1393 و با هدف انجام خدمات مختلف در زمینه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شد. در پارسه شاهد انجام خدمات در بسیاری از زمینه ها هستیم که در زیر به صورت لیست آورده شده اند:

  • طراحی: طراحی سایت، طراحی لوگو،  طراحی چاپی، طراحی امنیتی
  • خدماتی: خدمات هاستینگ، خدمات میزبانی سرور، خدمات شبکه های اکتیو و پسیو، خدمات کامپیوتری سازمانی، خدمات سئو
  • بازاریابی: بازاریابی شبکه های اجتماعی، بازاریابی دیجیتال، بازاریابی اینترنتی
  • چاپ: چاپ دیجیتال، چاپ افست، چاپ امنیتی
  • برنامه نویسی: برنامه نویسی تحت وب، برنامه نویسی ویندوز، برنامه نویسی اندروید
  • دیگر زمینه ها: برندسازی، حسابداری، عکاسی ، انیمیشن سازی

برای استفاده از این کد تخفیف به parsefx.com مراجعه فرمایید.

کد تخفیف غیرفعال

500 هـزار تومان

کد تخفیف 500 هزار تومانی شرکت طراحی پارسه

مهلت خرید: تمام شد
5,000 تومان تمام شد
200 هـزار تومان

کد تخفیف 200 هزار تومانی شرکت طراحی پارسه

مهلت خرید: تمام شد
5,000 تومان تمام شد