ارزش واقعی: 405,000 تومان
پرداخت شما: 372,600 تومان

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

المپیک، خیابان 19، پلاک4 - شماره تماس:09931759499

ویژگی ها

دمبل متغیر لاستیکی ۱۲/۵ کیلوگرمی با دسته مهره ستاره ای از فروشگاه تکو ایران

دو عدد دمبل لاستیکی ۱۲٫۵ کیلوگرمی با دسته مهره ستاره ای، یا به عبارتی دمبل متغیر ۲۵ کیلوگرمی (مجموع وزن هر دو دمبل متغیر ۱۲٫۵ کیلوگرم می‌شود) .

مدل DL 25

این دمبل متغیر گرد لاستیکی دارای وزن ۱۲٫۵ کیلوگرم است. جنس کل این دمبل لاستیکی بوده که از کثیفی، زنگ زدگی و آسیب رسیدن به محصول جلوگیری می‌کند.

این دمبل تکو ایران در وسط دسته فلزی خود دارای جای دست پلاستیکی است. به صورتی طراحی شده که به کف دست هیچ آسیبی نمی‌رساند و بلند کردن دمبل را خوش دست تر میکند.

از آسیب رساندن و جا انداختن بر روی دست جلوگیری می‌کند. وزنه آنها جمعا برابر ۲۵ کیلوگرم بوده که شما می توانید به راحتی با پیچاندن مهره مخصوص، وزن آن را کم یا زیاد کنید.

این دمبل متغیر گرد لاستیکی یکی از بهترین پیشنهادها به ورزشکاران است. چرا که از نهایت کیفیت و دوام برخوردار بوده که برای انجام حرکات مختلف ورزشی در فضای خانه و باشگاه مناسب است و محصول ایران است.

هم اکنون این دمبل های ارزان قیمت ورزشی متغییر ویژه تکو ایران را می‌توانید با ارسال راحت درب منزل خود تحویل بگیرید.

یکی از نکات مثبت این دمبل متغیر ارزان نسبت به دمبل های مختلف که ممکن است تا به حال در بهترین سایت های ورزشی  مختلف کشور برای خرید اینترنتی دمبل و لوازم ورزشی بررسی نموده اید، ارسال راحت این دمبل است.

 همانطور که می دانید به دلیل وزن بالای این کالا ارسال راحت دمبل بصورت اینترنتی در اکثر سایتهای فروش لوازم ورزشی به هزینه مشتری است. که سایت تکو ایران با بر طرف کردن این ابهام و مشکل برای خرید انواع دمبل این آسودگی در خرید را برای مشتریان فراهم نموده است.

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 11 آذر تا 09 بهمن 1401

هر نت برگ برای یک نفر

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

هر نت برگ قابل استفاده برای سفارش یک ماسک

شماره تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر: 09931759499

قبل از تهیه نت برگ بررسی های لازم را به عمل آورید

وجه نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

کسب و کار ملزم به رعایت کلیه موارد درج شده در این پیشنهاد است

توضیحات

دمبل متغیر لاستیکی ۱۲/۵ کیلوگرمی با دسته مهره ستاره ای از فروشگاه تکو ایران

فروشگاه دوچرخه تکو ایران با سابقه طولانی در فروش لوازم ورزشی با تیم متخصص سعی نموده بهترین برندهای دوچرخه موجود در بازار را به خوبی بررسی نماید و با در نظر گرفتن تمام نکات خریداران دوچرخه از جمله کیفیت، قیمت، خدمات تامین قطعات و… بهترین مدلهای بازار را به فروش برساند تا خرید آنلاین دلنشینی برای شما رقم بخورد.

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

برچسب های مرتبط