0 کد تخفیف موجود

تخفیف سافت یاب | کد تخفیف سافت یاب در نت برگ

دسته بندی فروشگاه آنلاین

کد تخفیف سافت یاب

سافت یاب خرید آنتی ویروس اورجینال

بیشتر

در این دسته نت‌برگی موجود نمی باشد!

آگاهی از تخفیف های جدید

کد تخفیف سافت یاب

کد تخفیف سافت یاب

سافت یاب خرید آنتی ویروس اورجینال

مساله امنیت و حریم خصوصی در دنیای امروز که اینترنت و ارتباطات آنلاین حرف اول را در آن می زنند بسیار مهم و ضروریست به طوری که اگر کمی در این موارد ضعیف و بی خیال عمل کنیم احتمال بروز صدمات جبران ناپذیری وجود دارد. هر روز شاهد معرفی ویروس ها، بد افزارها و انوع ابزارهای جاسوسی و کی لاگرها هستیم که اطلاعات شخصی ما نظیر رمزهای کارت بانکی، حساب های کاربری، ایمیل های مهم شخصی و ... را هدف گرفته اند. در این میان نصب یک آنتی ویروس اورجینال و قدرتمند به خوبی می تواند ما را در بین این همه تهدید و ریسک امنیتی یاری کند. برای این کار کافیست به سافت یاب سری بزنید!

معرفی وب سایت سافت یاب

سافت یاب در ابتدای سال 1395 در پاسخ به نیازهای بازار ICT و امنیت شبکه و در ادامه گسترش فعالیت های گروه شرکت های ارتباط امن در زمینه فن آوری های نوین در زمینه ICT و ارائه راه حل های جامع تاسیس گردید.

سافت یاب نماینده رسمی آنتی ویروس های معتبر

خرید کالای اورجینال و با اصالت دغدغه تمام مردم می باشد. حال اگر این کالا با امنیت اطلاعات و حریم خصوصی شما در دنیای اینترنت در ارتباط مستقیم باشد اهمیت آن چند برابر می شود. سافت یاب (softyab.com) نماینده رسمی آنتی ویروس های آویرا، بولگارد، پاندا، کسپرسکی، ایست و ... می باشد که می توانید با خیال راحت اقدام به خرید انوع محصولات امنیتی از آن کنید.

بیشترین تعداد محصولات فروشگاه اینترنتی سافت یاب را آنتی ویروس های اورجینال خارجی تشکیل داده اند اما بد نیست بدانید که این مجموعه عامل فروش مجاز لایسنس نرم افزار محبوب اینترنت دانلود منیجر (IDM) در ایران نیز می باشد. همچنین این شرکت نمایندگی رسمی فروش آنتی ویروس ایرانی پادویش Padvish Antivirus در تهران است که می توانید در صورت تمایل اقدام به خرید این آنتی ویروس کاملا ایرانی کنید.

چرا سافت یاب؟

اگر بخواهیم به طور خلاصه به این سوال پاسخ دهیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • محصولات و خدمات کاملا به روز و جدید
  • کیفیت تضمین شده محصولات
  • پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته
  • ضمانت 100% اصالت محصولات
  • شبکه گسترده فروش
  • خرید بسیار آسان و راحت از طریق سایت و پشتیبانی قدرتمند
  • داشتن گواهی نامه رسمی فروش از شرکت های معتبر امنیتی
  • ضمانت بازگشت وجه در صورت وجود مشکل در کالا و خدمات

جهت استفاده از این کد تخفیف به softyab.com مراجعه نمایید.

کد تخفیف غیرفعال

٪35 تخفیف

کد تخفیف 35 درصدی سافت یاب

مهلت خرید: تمام شد