0 کد تخفیف موجود

تخفیف مالتینا | کد تخفیف مالتینا در نت برگ

کد تخفیف مالتینا

با کارت بانکی خود از آمازون خرید کنید!

بیشتر

در این دسته نت‌برگی موجود نمی باشد!

آگاهی از تخفیف های جدید

کد تخفیف مالتینا

کد تخفیف مالتینا

با کارت بانکی خود از آمازون خرید کنید!

مالتینا مسیر اصلی خرید ایرانی ها از آمازون است

چرا ما نمی توانیم از سایت آمازون خرید کنیم؟ 

آمازون با ۵۰۰ میلیون محصول و ۳۱۰ میلیون مشتری فعال، بزرگترین فروشگاه آنلاین دنیاست. اما به دلیل تحریم ها، امکان خرید مستقیم از آمازون برای ایرانی ها میسر نیست. در این شرایط برخی به خرید واسطه ای از این سایت روی می آورند که با معضلاتی چون مشکل انتقال پول، عدم اطمینان از سلامت فیزیکی و اورجینال بودن کالا و تاخیر در تحویل آن رو به رو می شوند. البته افرادی هم که حساب بانکی در کشورهای دیگر دارند و قادر به خرید مستقیم هستند، باز هم برای تحویل گرفتن کالای خریداری شده دچار مشکل می شوند.

چرا از سایت آمازون خرید کنیم؟

آمازون سایتی معتبر در ارائه کالاهای اورجینال است. با خرید از آمازون می توانید مطمئن باشید که کالایی اورجینال با کیفیت مطلوب تهیه کرده اید.

از طرفی برخی کالاها پس از مدتی نسبتا طولانی وارد کشور می شوند و برخی هرگز رنگ بازارهای ایران را به خود نمی بینند. همچنین محصولاتی هم که به طور محدود وارد می شوند با قیمتی بالاتر از قیمت اصلی به فروش می رسند. این در حالی است که سایت آمازون به طور کامل همه نوع محصولات و برندها را پوشش داده و کالاهای تازه تولید شده را در کمترین زمان و با قیمت واقعی به کاربران خود ارائه می دهد.

چگونه میتوانیم از سایت آمازون خرید کنیم؟

با این همه خرید از آمازون غیرممکن نیست. «فروشگاه آنلاین مالتینا» با ایجاد بستری مطمئن و به صرفه، این امکان را برای هموطنان ایرانی فراهم کرده است تا بتوانند محصول مورد نظرشان را از آمازون خریداری کنند.

با مراجعه به سایت مالتینا malltina.com و جستجوی محصول مورد نظر به فارسی یا انگلیسی می توانید خرید خود را با کارت بانکی شتاب انجام دهید؛ مانند هر خرید اینترنتی دیگر. علاوه بر این می توانید محصول خود را در سایت amazon.com پیدا کرده و آدرس محصول(URL) را از نوار بالای مرورگر کپی و در نوار جستجوی مالتینا وارد نمایید و سپس دکمه جستجو را بزنید.

از طریق سایت مالتینا همچنین می توانید به راحتی به از محصولات تولید شده توسط آمازون نظیر کتابخوان های کیندل و اکودات های الکسا هم خریداری کنید و از اورجینال بودن و کیفیت آن اطمینان کامل داشته باشید.

کالای مالتینا همان کالای آمازون است؟

برای حصول اطمینان از آمازونی بودن کالا، می توانید با چک کردن شماره سفارش خرید با شماره سفارش داخل اکانت آمازون مطمئن شوید که کالای درخواستی شما از آمازون سفارش داده شده و دقیقا همان لینکی است که شما سفارش داده اید.

تحویل کالای مالتینا

کالاهای آمازون دو نوع هستند، پرایم و غیر پرایم.

کالاهای پرایم: در انبار آمازون موجود هستند و پس از خرید برای مالتینا ارسال می شوند. میانگین زمان تحویل کالاهای پرایم ۱۵ تا ۲۰ روز کاری است.

کالاهای غیرپرایم: در انبار آمازون موجود نیستند، بلافاصله پس از ثبت سفارش فروشنده کالا را به انبار آمازون ارسال می کند و سپس از طریق آنها برای دفتر مالتینا در آمریکا ارسال می شوند. تحویل کالاهای غیر پرایم ممکن است مدت زمان بیشتری به طول بیانجامند و بستگی به ارسال فروشنده دارد.

مالتینا؛ مطمئن!

مالتینا علاوه بر تضمین سلامت فیزیکی و اصل بودن کالاها، ارزان ترین هزینه تمام شده را به مشتری ارائه می دهد.

سایت مالتینا دارای نماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت است و پرداخت از طریق کلیه بانک های عضو شبکه شتاب را میسر ساخته است.

جهت استفاده از این کد تخفیف به malltina.com مراجعه نمایید.

کد تخفیف غیرفعال

20 هـزار تومان

کد تخفیف 20 هزار تومانی مالتینا

مهلت خرید: تمام شد
2,000 تومان تمام شد
20 هـزار تومان

کد تخفیف 20 هزار تومانی مالتینا

مهلت خرید: تمام شد
2,000 تومان تمام شد
٪20 تخفیف

کد تخفیف 20درصدی مالتینا

مهلت خرید: تمام شد