ارزش واقعی: 120,000 تومان
پرداخت شما: 36,000 تومان

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

خیابان آزادی، دانشگاه صنعتی شریف - شماره تماس:-

ویژگی ها

- ورک شاپ آموزشی نرم افزار Matlab

- مناسب برای تمامی گرایش های مهندسی

- یک جلسه 6 ساعته

به شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه از سوی انجمن علمی نخبگان دانشگاه صنعتی شریف اعطا خواهد شد

- مزایا: یکی از بزرگترین مزایای این دوره، کاربردی بودن و برنامه نویسی همراه با توضیح کامل و دقیق است. هم چنین آموزش به صورت دو طرفه می باشد مثلا در حل یک مساله مدرس و فراگیر به طور همزمان و به صورت متقابل به حل آن می پردازند بطوریکه تمامی فراگیران بعد از پایان دوره کاملا مسلط بوده و می توانند هر گونه مدلی را برنامه نویسی ، حل و تجزیه و تحلیل کنند. آموزش از سطح مقدماتی تا حد متوسط می باشد بطوریکه فراگیران پس از اتمام دوره قادر به حل مسائل خطیر می باشند.

- سرفصل مطالب:

   - برنامه نویسی ساختاری با متلب

   - کار با اسکریپت و نوشتن ام-فایل

   - انجام عملیات ریاضی و رسم نمودار

   - خواندن و نوشتن فایل های مرسوم در متلب

   - آشنایی با روشهای مختلف بهینه سازی در متلب

- مدرس:

   - مهندس امین صادقی، فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف

   - 6 سال سابقه ی تدریس نرم افزار متلب در دانشگاه های معتبر کشور از جمله دانشگاه شریف

   - مولف چندین مقاله ی ISI در زمینه های مرتبط

   - مبدع طرح مدل سازی حلالیتCO2 به وسیله ی شبکه عصبی نرم افزار متلب در پنجمین کنفرانس EAGE در سن پترزبورگ روسیه

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 25 اردیبهشت تا 25 اردیبهشت 1393

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- تنها 40 نت برگ موجود می باشد

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- زمان برگزاری: روز پنجشنبه 25 اردیبهشت ماه از ساعت 14 الی 20

- مکان برگزاری : دانشگاه صنعتی شریف

- خریداران محترم میبایست بلافاصله پس از خرید از روی سایت سایت جهت دریافت کارت شرکت در دوره با تلفن 09354113076 تماس بگیرند

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

توضیحات

همراه داشتن لپتاپ جهت افزایش بهره مندی از کلاس توصیه میشود

متلب یک نرم افزار بسیار قوی در رشته های ریاضی و مهندسی به شمار می رود بطوری که امروزه صدها هزار کاربر دانشگاهی، آکادمیک، صنعتی و ... در زمینه های بسیار متنوع نظیر ریاضیات پیشرفته، جبر خطی، مخابرات، مهندسی سیستم،سیگنال و پردازش تصویر، ارتباطات، طراحی کنترلر، تست و اندازه گیری، مدل سازی مالی و تجزیه و تحلیل، زیست شناسی محاسباتیو ... باآن بعنوان یکی از اولین محیط های محاسباتی آشنا می شوند.این نرم‌افزار یکی از محصولات شرکت معروف مت‌ورکس است که برای گروه‌های مختلف مهندسان رشته‌های مختلف از جمله مهندسی برق، مکانیک، رایانه و… کاربرد فراوانی دارد.

متلب تقریبا در تمامی رشته‌های مهندسی به كار می‌رود. در واقع در هر رشته‌ای كه نیاز به محاسبات ریاضی، ترسیم منحنی، شبیه‌سازی مدل، آنالیز عددی و ... باشد، استفاده ازآن می‌تواند مفید باشد. مسایلی كه در رشته‌های مهندسی معمولاً با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی C و Fortran حل می‌شوند، با استفاده ازمتلببسیار راحت‌تر و سریع‌تر به نتیجه می رسند. برخلاف برخی تصورات، نرم افزار متلب فقط ابزاری برای حل معادلات ریاضی و یا رسم نمودار نیست. بلکه برای انجام محاسبات مختلف فنی و صنعتی نیز میتوان از آن استفاده کرد.در حقیقتمتلب‏ یک محیط نرم‌افزاری ساده برای انجام محاسبات عددی(مفسر و نه کامپایلر) و یک زبان برنامه‌نویسی نسل چهارم(توسعه یافته از زبان برنامه نویسی C با رابط گرافیکی جاوا) است.

بد نیست بدانید واژه متلب هم به معنی محیط محاسبات رقمی و هم به معنی خود زبان برنامه‌نویسی مربوطه‌است که از ترکیب دو واژه Matrix (ماتریس) وLaboratory (آزمایشگاه)ایجاد شده‌است. این نام حاکی از رویکرد ماتریس محور برنامه ‌است، که در آن حتی اعداد منفرد هم به عنوان ماتریس در نظر گرفته می‌شوند.

کار کردن با ماتریس‌ها در متلب بسیار ساده است. در حقیقت تمام داده‌ها در متلب به شکل یک ماتریس ذخیره می‌شوند. حتی یک تصویر به شکل یک ماتریس سه بعدی ذخیره می‌گردد که بُعد اول و دوم آن برای تعیین مختصات نقاط و بُعد سوم آن برای تعیین رنگ نقاط استفاده می‌شود.

قدرت متلب در انعطاف‌پذیری آن و راحت بودن کار با آن می باشد. این نرم افزار امکان آسان عملیات ماتریسی، محاسباتی و توابعی، استفاده از الگوریتم های مختلف و همچنین امکان ارتباط آسان با زبان­های مختلف برنامه نویسی را به کاربر می­دهد. همچنین امکان گسترش محیط متلب با استفاده از افزودن Toolboxبرای اهداف مختلف داده شده است.

در حال حاضر در کشور مانرم افزار متلب یکی از پرکاربرد ترین نرم افزارهای مهندسی و ریاضی به شمار می رود به طوری که اکثر دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مهندسی از آن استفاده می کنند.شما برای انجام محاسبات مورد نظر خود، میتوانید به راحتی از ابزارهای کدنویسی آن کمک بگیرید. در واقع کدنویسی در نرم افزار متلب در مقایسه با سایر زبان های برنامه نویسی بسیار ساده تر بوده و با کمی تمرین و تلاش قابل انجام است.

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

n m

سلام ممنون از زحماتتون لطف کنید حتما کلاس برای ..c#.netو c++وasp.netبگذارید خیلی همه بچه های کامپیوتر نیاز دارن ممنون

melika yaali

هنوز فرصت برای خرید هست؟

نت برگ

بله. در حال حاضر 6 روز دیگر زمان باقی است.