کمینه ارزش: ۳۰,۰۰۰ تومان
کمینه پرداخت : ۱۸,۰۰۰ تومان

56 خرید

-

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

اتنهای خیابان پاسداران،روبروی پارک نیاوران،

ویژگی ها

- بلیط ورودی کنسرت بزرگ تنبورنوازان لاوچ در فرهنگسرای نیاوران 

- اجرای موسیقی سنتی

- اجرای تنبورنوازان لاوچ به سرپرستی حیدر کاکی 

- اجرای آثاری از استاد علی اکبر مرادی و حیدر کاکی

- در دو بخش کردی و فارسی

- استفاده از سازهای : شورانگیز،تنبور،بم تار،دف،تنبک،دهل

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 28 شهریور تا 29 شهریور 1392

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- ظرفیت محدود: از هر نت برگ تعداد محدودی وجود دارد

- تاریخ کنسرت: 28 و 29 شهریورماه  

- زمان کنسرت: سانس 18

- جهت اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 09125131599 تماس بگیرید

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

- دریافت بلیط از گیشه فرهنگسرای نیاوران امکان پذیر است لطفا یک الی یک ساعت و نیم قبل از شروع کنسرت در محل حضور داشته باشید

توضیحات

 این کنسرت تازه نیز همانند کنسرت های قبلی گروه لاوچ در دو بخش اجرا خواهد شد. در بخش اول قطعات فارسی آلبوم "سحرگاهان" که اخیراً با صدای آقای بیژن کامکار منتشر شده، اجرا خواهد شد. در قسمت دوم نیز علاوه بر اجرای سه قطعه کردی از آلبوم "سحرگاهان"، قطعاتی از آلبوم "مانگه شو" استاد مرادی را اجرا خواهیم کرد.
این نوازنده و آهنگساز مطرح موسیقی تنبور در ادامه افزود: بیشتر اعضای گروه لاوچ را فارق التحصیلان رشته موسیقی تشکیل می دهند و به صورت علمی وارد این عرصه شده اند که این امر کمک زیادی به ارایه یک اجرای بهتر توسط گروه کرده است.
گفتنی است  در کنسرت "سحرگاهان" حیدر کاکی (تنبور، شورانگیز و آواز)، مریم شهبازی (آواز)، شعله اخوان (تنبور)، فرزاد بازگیر (تنبور)، صیاد محمدی (تنبور)، ارسلان عباسی (تنبور و بم تار)، آرش خورشیدی (کمانچه)، افشین صائب نژاد (دف و بندیر) و همایون کاکی (تنبک و کوزه) گروه لاوچ را همراهی می کنند.
لازم به ذکر که گروه لاوچ به سرپرستی استاد علی اکبر مرادی در اوایل دهه 70 شکل گرفت و تا اوایل دهه 80 به فعالیت می پرداخت و در جشنواره ها و کنسرتهای متعدد حضور مستمری داشت. حاصل همکاری این گروه انتشار آلبومی به نام «مهجوری» با صدای« محمد رضا دارابی» بود.بعد از گذشت 10 سال و از اوایل تابستان 90 حیدر کاکی که خود از نوازندگان چیره دست تنبور و از بهترین شاگردان استاد علی اکبر مرادی محسوب می شود، به پیشنهاد استاد مرادی "گروه لاوچ" را با اعضای جدید تشکیل داد و تمرینات خود را به صورت منظم و با هدف معرفی موسیقی کهن تنبور آغاز نمود و طی یکسال گذشته کنسرت های متعددی را در تهران و شهرستان ها برگزار نموده است

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.