ارزش واقعی: 35,000 تومان
پرداخت شما: 11,900 تومان

45 خرید

-

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

سهروردی شمالی، بین خ بهشتی و مطهری،خ میرزای زینالی - شماره تماس:88756231

ویژگی ها

- هیجان متفاوت بازی ها و سرگرمی های روانشناسی (کوکولوژی) در اولین باشگاه روانشناسی کشور (+18)

- برای سه ساعت نارنجی زندگی گنید (رنگ دوم از برنامه رنگین کمان کوکولوژی)

برای اولین بار در کشور از سوی باشگاه روان شناسی موج مثبت برگزار می شود

یک موقعیت جدید برای  شبیه سازی تفکرات درونی و تحلیل زندگی واقعی شما به کمک بازیها و سرگرمی های روان شناسی

-  معمای روان شناسی،مواجهه با تصاویر معنایی ، ویدئوی نارنجی،موسیقی نارنجی، بخش آینه، نمادشناسی فکری و رفتاری نارنجی، حدیث نفس، نمایش گروهی ، تست روان شناسی، زبان بدن نارنجی، تجسم خلاق و ...
برنامه 3/5 ساعته  "کوکولوژی" که ترکیبی از بازی ها و سرگرمی های هدفمند روان شناسی است، با ایجاد یک فضای جدید و متفاوت ، قرار است برای شما تجربه یک اوقات فراغت پیشرفته را ایجاد کند که در آن ضمن تفریح و سرگرمی، به خود شناسی و توانایی پیش بینی احساسات خود و دیگران دست پیدا کنید.
کارگاه "رنگین کمان کوکولوژی"، با نگاه به نظریه بازی ها(جان نش-نوبل 1994) و در قالب ایجاد بازی های استراتژیک ، به آنالیز فعالیت های فردی و گروهی شرکت کنندگان طی 8 برنامه می پردازد . برنامه اولین جلسه به رنگ نارنجی اختصاص دارد و بازی اصلی آن توسط یکی از بزرگترین و مشهورترین فیلسوفان جهان طراحی شده است!

- در سرای محله عباس آباد

- همراه با پذیرایی

- کاغذ و قلم همراه داشته باشید!

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 09 آبان تا 09 آبان 1392

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- ظرفیت محدود: تنها 45 نت برگ موجود است

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- زمان برگزاری: جمعه 10 آبان ماه از ساعت 16 الی 19

- برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 88756231 تماس حاصل فرمایید

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی می باشد

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

توضیحات

اگر احتیاج مادر اکتشاف است،بازی پدر آن است

 نحوه ی بازی کردن دیگران در زندگی شما موثر است. به شناخت نحوه ی تصمیم گیری شان  اهمیت بدهید !

برنامه رنگین کمان (از سری برنامه های کوکولوژی باشگاه موج مثبت)چیست؟
رنگین کمان، مجموعه ای از بازیهاست که فضـا و زمـينه ای جهت كشف، ايجاد وانتخـاب امكانات در جهت رشد و موفقـيت در زندگی شخصی ، حرفه ای و اجتماعی افراد بـوجود می آوردبرنامه های رنگین کمان به خاطـرتجربی بودن، امكانات مخـتلفی را برای يادگيری و استفاده افراد به وجود می آورد. هر شخص طبق انتخـاب خويش هرچه را كه ميخواهـد و برايش اهـميت دارد تجربه ميكند. تجـربه و يادگـيری شخص از شركت فعالانه در برنامه ها و درميان گذاشـتن تجربه خود بوجود می آيد وهرچه شـخص ميزان شركت، درميان گذاشـتن و سهـيم شدن خود را بالا ببرد، از نتيجه مطلـوب تری بهـره مند می گـردد.
برنامه های رنگین کمان فضـا و زمينه ای برای تجربـه و يادگـيری موارد زير مي بـاشد:
انرژی، آرامش و شادی،قـدرت تصـميم گـيری،اراده،شوق و هيـجـان،عـزت نفـس،پشـتكار،تمـركز،انعطـاف پذيـری،هـمدلی،همبسـتگی،صـميمـی،مؤثربـودن.
تاریخچه :
تئوری بازی ها که توسط پرفسور جان فون نویمان، ریاضی دان بزرگ مجارستانی، مطرح شد و توسط  دانشمندان بزرگی نظیر پروفسور برتراند راسل و جان نش(برنده جایزه نوبل) گسترش داده شد. تئوری بازی ها شاخه‌ای از ریاضیات کاربردی است که در علوم اجتماعی و به ویژه درروانشناسی، اقتصاد، زیست‌شناسی، مهندسی، علوم سیاسی، روابط بین‌الملل، علوم کامپیوتر و فلسفه مورد استفاده قرار گرفته است. پیروزی در هر بازی تنها تابع یاری شانس نیست بلکه اصول و قوانین ویژه خود را دارد و هر بازیکن در طی بازی سعی می‌کند با به کارگیری آن اصول خود را به برد نزدیک کند. رقابت دو کشور برای دست‌یابی به انرژی هسته‌ای، سازوکار حاکم بر روابط بین دو کشور در حل یک مناقشه بین‌المللی، رقابت دو شرکت تجاری در بازار بورس کالا، دعوای زوجین برای رفتن به خانه مادر زن یا مادر شوهر نمونه‌هایی از بازی‌ها هستند..
نظریه بازی تلاش می‌کند تا رفتار ریاضی حاکم بر یک موقعیت استراتژیک (تضاد منافع) را مدل‌سازی کند.این موقعیت زمانی پدید می‌آید که موفقیت یک فرد وابسته به راهبردهایی است که دیگران انتخاب می‌کنند. هدف نهایی این دانش یافتن راهبرد بهینه برای بازیکنان است. استفاده از مفاهیم تئوری بازیها، برنامه ها یی شامل مجـموعه ای از گفـتارها، بازی ها و تمرينات گـوناگون برای موقعیت های مختلفی که یک شخص در زندگی روزمره با آنها مواجه می شود، طراحی نموده است که طی این بازیها شخص با معیار های خود و انتخاب هایش در این موقعیت ها آشنا می شود و نتیجه این انتخاب ها را در بازی می بیند و می تواند در فضای امن بازی، انتخاب های جدید را امتحان و نتایج حاصله را درک کند و با تعمیم این بازیها در زندگی شخصی و با بكارگـيری "پذيرش، تعهـد و مسئوليت" و زندگـی كردن ارزش ها، وضعـيت موجود غيرسازنده زندگی را تبديل به فرصـتهـای سـازنده برای ايجاد وضعيت مطلوب در روابط خويش سازد

برنامه های کوکولوژی( سرگرمی روانشناختی) باشگاه موج +
سرگرمی روان شناختی چیست؟
سرگرمی روان شناختی، مجموعه ای از فعالیت های جسمی  یا ذهنی هدف دار است که به صورت فردی یا گروهی انجام شده و شرکت کنندگان در آن علاوه بر کسب لذت و گذران اوقات فراغت ، می توانند به نوعی خودشناسی، تنظیم رابطه با دیگران و یادگیری حضور موثرتر در محیطهای مختلف خانواده، کار و اجتماع دست پیدا کنند.
به عبارت دیگر، سرگرمی های روانشناسانه موقعیتی جدید برای سپری کردن یک اوقات فراغت پیشرفته و متفاوت است که می خواهد با فراهم ساختن فضایی آزاد ، سالم، غیرتصنعی،مفرح و سرگرم کننده، در جهت کاهش استرس های روزانه شرکت کنندگان برآید. ضمن آنکه بر اساس موضوع هر برنامه و در یک فرایند تعاملی ، آنها را با موقعیت ها ، پرسشهاو تصاویری مواجه کندکه عموما نمود شبیه سازی شده  افکار و واکنشهای آنان در زندگی واقعی است، تا در این روند به نوعی خودشناسی دست پیدا کنند.
چرا باشگاه موج مثبت چنین برنامه ای را اجرا می کند؟
با توجه به فشارهای روانی و نیاز فزاینده ساکنین کلان شهرها به تفریح و شادی برای حفظ سلامت روان و ارتقای کیفیت زندگی، باشگاه موج مثبت در قالب ارائه یک برنامه ابتکاری که ناظر به سبک جدیدی از سرگرمی با محتوا و تم روان شناسی است، اقدام به اجرای طرح حاضر نموده است.


سرگرمی های روان شناختی موج مثبت چه هدفی را دنبال می کند  و چه فایده ای دارد؟
این برنامه قرار است مانند یک آینه جادویی باشد! تقریبا همه بازیها و فعالیتهای این برنامه  به گونه ای هدفمند، برای کشف و بازبینی جنبه های مختلف رفتار واقعی و تمایلات درونی شرکت کنندگان، طراحی شده که در راستای تحلیل سبک زندگی آنها است.
همچنین افراد در روند ارتباط خود با دیگران- بر اساس بازیها وفعالیت هایی که برای هر برنامه انتخاب می شود- ، شیوه های مناسبی برای درخواست کردن یا رد محترمانه درخواست ها، ابراز وجود، خواندن زبان بدن، ، کنترل رفتار، انجام کار گروهی ، مدیریت نقش  و در یک کلمه، " برنده- برنده " بازی کردن را تجربه کرده و می آموزند.
چرا سرگرمی های روان شناختی می تواند به تغییرات موثر و عمیق منجرشود؟
غالبا در فضای مشارکتی و آزاد- جائیکه ترس از قضاوت شدن رنگ می بازد- ، امکان شناخت افراد از علایق پنهان، میزان ریسک پذیری و به ظهور رساندن خلاقیت ها و توانایی هایی شان افزایش پیدا می کند، که گاه از آن بی خبرهستند و گاه فرصتی برای تقویت و تبدیل آنها به یک مهارت کاربردی را نیافته اند. در این وضعیت انسان به یک بینش جدید دست پیدا کرده و در زمان لازم قادر به بروز واکنش های تازه ای خواهد شد که بر اساس"خوداگاهی  مبتنی بر یک تجربه واقعی" روی می دهد.
برنامه سرگرمی های روانشناختی موج مثبت، در قالب چه فعالیت هایی صورت می پذیرد؟
این فعالیت ها شامل بازی هایی با زمینه روانشناسی فردی و گروهی ، اسلاید، داستان، تمثیل های نمادین، شعر، معما، موسیقی، حدیث نفس، نمایش، تبادل اطلاعات با شرکت کنندگان، تجسم خلاق (آفرینش انتزاعی آنچه به راستی مي خواهیم ) و مواجهه با تصاویر معنایی می باشد


می توانید برای دریافت بروشور سمینار اینجا را کلیک کنید!

می توانید برای آشنایی با باشگاه موج مثبت اینجا راکلیک کنید!

موج مثبت

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

afsoonn ahmadi

ببخشيد اين نت برگ فقط براي زوج هاست؟ يا اونايي كه مجردن هم ميتونن شركت كنن؟

نت برگ

افسون عزیز، خواهشمندیم در این خصوص با شماره مندرجه تماس حاصل فرمایید.