ارزش واقعی: 16,000 تومان
پرداخت شما: 6,240 تومان

86 خرید

-

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

جنب پل سید خندان ، نرسیده به سر سهروردی ،خیابان - شماره تماس:47-88537746

ویژگی ها

- بافت موی 4 رشته ای

- کنار سر

- بدون آسیب رساندن به مو 

- ارائه خدمات با بهترین کیفیت

- کادر مجرب و حرفه ای

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 14 دی تا 14 اسفند 1391

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در خرید نت برگ 

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- زمان مراجعه : شنبه تا جمعه از ساعت 10 صبح الی 17

- مراجعه با هماهنگی قبلی با تلفنهای47- 88537746

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمیباشد

- زمان استفاده : از 14 دی ماه تا پایان روز 14 اسفند ماه

توضیحات

داستان آماده شدن خانم‌ها برای مهمانی‌ها به‌خصوص اگر قرار باشد با ظاهر و تیپی متفاوت از همیشه ظاهر شوند داستان طولانی است. چه لباسی باید بپوشم، چه رنگی، تا چه حد اسپرت و یا رسمی، با این لباس چه کفشی مناب است، زیاد بلند یا کوتاه دیده نشوم؟ رنگ آرایش چهره باید چطور باشد تیره یا ملایم، براق یا مات، چه جواهراتی با این لباس و سبک آرایش مناسب است و ... یک مهمانی برای یک خانم جمع‌ کردن مجموعه‌ای از تمام این عوامل در کنار یکدیگر است به نحوی که بسیار زیبا و هماهنگ باشد. اما نکته مهمی که همه سر آن دردر دارند انتخاب مدل مو است. 

موها را صاف کرده روی شانه بریزید؟ نه مدل تکراری است. موها را کمی فر داده و شلوغ کنید؟ نه ممکن است به تیپ رسمی شما نیاید. همه موها را جمع کنید بالا و خیالتان را راحت کنید؟ نه خیلی معمولی و ساده است. فرق چپ یا راست؟ و این چنین می‌شود که دقایق طولانی وقت پای آینه هدر می‌رود و به نتیجه دلخواه هم نمی‌رسید. یعنی درست زمانی که وسواس زیادی برای بهتر شدن به خرج می‌دهید همه چیز را خراب‌تر می‌کنید. 

ما یک گزینه ابتکاری داریم. یک بافت زیبا و ساده برای موی شما. گزینه‌ای که هم کاملا جدید است و هم در یک مهمانی بزرگ انتخاب تکی است چون یک بافت موی زیبا به ذهن هر کسی نمی‌رسد. با این انتخاب هم زیبا می‌شوید و هم متفاوت. ضمن اینکه این مدل مو هم با لباس رسمی شما متناسب است و هم تیپ اسپرت شما را تکمیل می‌کند. خودتان را با موی بافته زیبا مجسم کنید؟ حتما انتخاب خوبی است. 



پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

مینو کارآگاه

سلام ببخشید میشه راهنمایی کنید چه جوری باید از نت برگ پرینت تهیه کرد؟من تو خونه پرینتر ندارم.اگر راهی هست که فایل نت برگو بتونم ذخیره کنم و بدم بیرون چاپ کنن لطفا بگید.

نت برگ

مینوی عزیز، به نت برگهای من مراجعه کرده و بر روی پرینتر سمت راست کنار خرید ثبت شده تان کلیک کنید. سپس بر روی صفحه کد نت برگ قابل مشاهده تان کلیک راست نمایید و آنرا save as نمایید. بعد از انجام این عمل بر روی فایل ذخیره شده بدون آنکه آنرا باز کنید کلیک راست کرده و بر روی گزینه open with کلیک کنید و فایلتان را به فرمت مورد نظرتان ذخیره نمایید. آنگاه میتوانید آن فایل را برای پرینت گرفتن بر روی فلش یا هر چیز دیگر کپی کرده و ببرید بیرون و پرینت بگیرید. با تشکر

Niloofar T

سلام من نت برگ شمارا خریدم و از حسابم کم شد اما کدی برایم ارسال نشد!!!

نت برگ

نیلوفر جان، خریدی براتون ثبت نشده. لطفا اعلام کنید از کدوم درگاه بانکی سایت اقدام کردید. با تشکر