ارزش واقعی: 100,000 تومان
پرداخت شما: 29,000 تومان

20 خرید

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

رسالت،نبش آیت،جنب بانک صادرات،پلاک 646، - شماره تماس:09196099144,77224850

ویژگی ها

- رفع جای جوش و لک در کلینیک سرسبز

- توسط پزشک

- ویژه بانوان

- امکان مشاوره با دکتر قبل از خرید(تلفنی)

- استفاده از دستگاه لیزر جوش LPL

- 70 شات در هر جلسه

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 16 دی تا 17 اسفند 1391

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- محدودیتی در تعداد خرید نت برگ وجود ندارد

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر و یک جلسه

- قابل استفاده برای بانوان

- ساعات مراجعه : روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت 9 صبح الی 13 و دوشنبه از ساعت 16 الی 20

- مراجعه با هماهنگی و تعیین وقت قبلی با تلفن : 77199012 و 09369091314

- از داروهایی که باعپ پیلینگ و نازک شدن پوست می شود استفاده نکرده باشید

- برای خانم های باردار قابل استفاده نمی باشد

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

- زمان استفاده : از 17 دی تا پایان روز 17 اسفند ماه

توضیحات

علت پیدایش آكنه یا جوش صورت چیست؟


پیدایش آكنه یا جوش صورت ناشی از یك علت خاص نیست بلكه چندین عامل در پیدایش و شدت آن نقش دارند. ارث، میكروب ها، نوع غذا، مشكلات عصبی و روحی، تغییرات غددی هورمونی، نوع پوست، بهداشت صورت، مصرف برخی داروها و بعضی از بیماری ها از جمله عواملی است كه در ایجاد این بیماری نقش دارد.


غدد سباسه به طور طبیعی در تمام سطح پوست گسترش دارند و مسئول چرب نگه داشتن سطح پوست  می باشند. همچنین به علت دارا بودن بعضی مواد دارای خاصیت ضد میکروبی و قارچی هستند. این غدد در کف دست و پا و لـب وجود ندارند و بیشترین تراکم آنها در صورت ، سر، سینه و قسمت بالای پشت است.


به طور کلی شستشوی مکرر نواحی جوش به ویژه با صابون هایی که اسیدیته می باشند و از خود بقایایی به جا نمی گذارند در جلوگیری از تشکیل جوش جـدید تا حـد زیادی مؤثر است و در درمان نیز کمک کـننده می باشد.


جوش بیشتر در صورت دیده می شود و شکل های متفاوت دارد مثل: کومدون ( جوش های ریزی که به صورت سر سیاه و سر سفید دیده می شوند )؛ پاپول (جوش های برجسته و قرمز رنگ)؛ پاسچول (جوش های چرکی ) و ندول ( تورم التهابی که در عمق بیشتری نسبت به پاپول قرار گرفته اند) و بالاخره کیست ( فضاهای بسته ای در زیر پوست حاوی ماده نیمه جامد یا مایع ).


پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

ida khosravi

نت برگ عزیز سلام . من حدود 20 دقیقه پیش این برگ رو خریداری کردم پول از حسابم کم شد و توی پایانه پرداخت خبر موفقیت داد و پیغام در حال ارسال اطلاعات به... داد ولی نه شماره تراکنشی داد و نه نت برگ پیامی به ایمیلم فرستاد.میخواستم ببینم باید چکار کنم؟

نت برگ

آیدای عزیز، خرید شما ثبت نشده،لطفا با پشتیبانی نت برگ 9-88482196 تماس حاصل نمایید. با تشکر

الناز بیات

با سلام مجدد در شرایط تخفیف نوشته شده " محدودیتی در تعداد خرید نت برگ وجود ندارد" آیا این شرایط عوض شده؟ و فقط یک نت برگ میشه خریداری کرد؟ لطفا راهنمایی بفرمایید. نت برگ: دوست عزیز، همچنان تهیه نت برگ نامحدود میباشد اما از این پیشنهاد هر فرد فقط میتواند از یک نت برگ و یک جلسه استفاده کند و نامحدود بودن در تعداد تهیه نت برگ به معنای نامحدود بودن استفاده از جلسات نمیباشد و تنها به این دلیل این امکان فراهم شده تا اگر کسی تمایل دارد برای دیگران نیز نت برگ بخرد.(دیگرانی که دسترسی به خرید از سایت در حال حاضر ندارند.) با تشکر

نت برگ

دوست عزیز، همچنان تهیه نت برگ نامحدود میباشد اما از این پیشنهاد هر فرد فقط میتواند از یک نت برگ و یک جلسه استفاده کند و نامحدود بودن در تعداد تهیه نت برگ به معنای نامحدود بودن استفاده از جلسات نمیباشد و تنها به این دلیل این امکان فراهم شده تا اگر کسی تمایل دارد برای دیگران نیز نت برگ بخرد.(دیگرانی که دسترسی به خرید از سایت در حال حاضر ندارند.) با تشکر