کمینه ارزش: ۱۰۰,۰۰۰ تومان
کمینه پرداخت : ۱۸,۰۰۰ تومان

102 خرید

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

یوسف آباد،خیابان 64،پلاک 15،طبقه اول،واحد 4 - شماره تماس:09390915124

ویژگی ها

- امکان انتخاب یکی از خدمات زیر:

    - جرمگیری و بروساژ دو فک با پرداخت 18,000 تومان به ارزش 100.000 تومان

    - سفید کردن دندان در یک جلسه با پرداخت 133,000 تومان به ارزش 380.000 تومان

    - ایمپلنت کامل یک دندان (کاشت دندان)  با پرداخت 1,400,000 تومان به ارزش 2.000.000 تومان

- انجام ایمپلنت توسط تیم تخصصی  شامل متخصص فک و صورت و استاد دانشگاه دارای بورد تخصصی و پروتزیست مجرب

- امکان مشاوره مجازی ایمپلنت

- استفاده از مواد یک بار مصرف و استریل و تجهیزات به روز

- استفاده از مواد با کیفیت و برندهای معتبر

- ویژه نت برگ ها: امکان استفاده از سایر خدمات دندانپزشکی با 15% تخفیف برای دارندگان دفترچه بیمه و پرداخت هزینه جداگنه در محل

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 11 آذر تا 11 بهمن 1392

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت درخرید نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- ساعات کاری : روزهای شنبه الی پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۶ الی ۲۰

- مراجعه با هماهنگی قبلی با تلفن 09390915124-88600888

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

توضیحات

جرمگیری چیه ؟آیا با جرمگیری دندانهایم سفید می شود؟ میگن جرمگیری دندانها را خراب می کنه ؟ جرمگیری درد داره؟ از کجا بفهمم دندانهایم نیاز به جرمگیری داره؟

به مرور زمان به علت ترکیبات معدنی موجود در بزاق دهان ، میزان زبری سطوح دندانها و بهداشت، جرم سختی روی دندانها تشکیل می شود( شبیه جرم درون کتری) این سطح زبر باعث افزایش میزان چسبندگی باکتری ها و مواد غذایی و در نتیجه بوی بد دهان ، پوسیدگی دندان و خونریزی از لثه می شوند..

در جرمگیری و برساژ این جرمهای سخت  و رنگدانه های قهوه ای و سیاه ناشی از سیگار یا چای برداشته می شوند .جرمگیری لزوما باعث سفید شدن دندانها نمی شودو اگر به فکر سفید کردن رنگ دندان هایتان هستید نیازمندی درمانی به نام " بلیچینگ " هستید.

فواید جرمگیری بسیار بیشتر از ضرر های احتمالی است در حقیقت اگر دندانپزشک قدرت دستگاه را به درستی تنظیم کنند با جرمگیری آسیبی به دندانها وارد نمی شود.

اگر فرد دچار جرم های زیر لثه هم باشد درد خفیفی را هنگام جرمگیری تجربه خواهد کرد که اکثر مواقع قابل تحمل است و نیازی به بی حس کردن بیمار نیست.

چند نشانه وجود دارد که با کمک آنها می توانید بفهمید که نیاز به جرمگیری دارید برای مثال وجود جرم پشت دندانهای قدامی فک پایین ، خونریزی لثه هنگام زدن مسواک ، بوی بد دهان، رنگدانه های قهوه ای یا سیاه روی دندان

  

"مزیت استفاده از جرمگیری در مطب خانم دکتر عزیزی حوصله و دقت ایشونه که باعث رضایت بیماران فبلی از این آفر شده."

 

سفید کردن دندان چه جوریه؟ برای دندانها ضرر نداره؟

مطالعات نشان داده لبخند زیبا به اندازه چشمان زیبا و حتی بیشتر از آن در زیبایی و دلنشین بودن چهره تاثیر داره. یکی از راههای زیباتر کردن لبخند، سفید کردن دندانها( بلیچینگ ) است.برای این درمان چند روش وجود دارد.1- درمان درمطب 2- درمان منزل 3. درمان ترکیبی. در روش مطب ژل مخصوص بر روی دندانها قرار داده میشه و اشعه مخصوصی به آنها تابانده میشه که باعث سفید شدن دندان میشه. مزیت درمان ترکیبی هم اینه که دندان ها برای مدت طولانی تری سفید باقی می ماند.سفیدکردن دندان وقتی توسط یک دندانپزشک متبحر انجام بشه کاملا درمان بی خطریه و هیچ آسیبی به دندانها نمی زنه.

 

ایمپلنت چیه؟ چقدر موفقیت داره؟درد داره؟! چه جوری میشه مطمن شد که درمان مناسبی برام انجام میشه؟

ایمپلنت همون کاشتن دندان است. در قدیم وقتی یک دندان کشیده می شد و می خواستند جایگزینش کنند دندانهای کناری و می تراشیدند و پایه میکردند و به اصطلاح بریج ( پل) ساخته می شد. معایب این درمان این بود که پایه های تراش خورده به علت از دست رفتن مینا ممکن بود پوسیدگی بده.مشکل لثه و خونریزی لثه و بوی دهان هم از عوارض دیگرش بود. اما الان در کاشت دندان توسط ایمپلنت دیگه بلایی سر دندانهای کناری نمیاد و درمان موفق تری محسوب میشود.حتی میشه دندانهای مصنوعی رودر افرادی که دچار بی دندانی کامل هستند با ایمپلنت ثابت کرد.

به طور کلی ایمپلنتهای دندانی حدود 95 درصد موفقیت دارند.این موفقیت بیش از هر چیز به تبحر و دانش دندانپزشک ، میزان استخوان باقیمانده ، سلامت کلی بیمار ( برای مثال درافراد دیابتیک درمان ایمپلنت موفقیت آمیز نیست) ، محل قرار دادن ایمپلنت و ..بستگی دارد. پس اول از همه باید از دانش و تبحر دندانپزشکتون مطمئن بشوید و پس از آن انتخاب روند درمان را به ایشون بسپارید. در حال حاضر ایمپلنت توسط دندانپزشکان متخصص فک و صورت و یا دندانپزشکان متخصص لثه انجام میشه . البته دندانپزشکان عمومی هم با گذراندن دوره های تکمیلی اجازه این کار رو دارند. اما درهرصورت اگر می خواهید خیال آسوده تر و درمان راحت تری داشته باشید بهتره کار رو به یک متخصص فک و صورت یا متخصص لثه بسپرید.

کاشت ایمپلنت در مطب دندانپزشکی و با بی حسی موضعی (نظیر معالجات متداول دندانها) انجام می گیرد و درنتیجه دردی نخواهید داشت .برای کاهش احتمال درد و عفونت نیز ممکن است دندانپزشک داروهائی تجویز کند که قبل و بعد از عمل کاشت ایمپلنت مورد استفاده قرار گیرند.

"مزیت آفر ایمپلنتی که این بار به شما ارایه می گردد این است که توسط متخصص فک و صورت متبحر و هیات علمی دانشگاه انجام می شود و قیمت استثنایی ای دارد ومناسب افرادی است که مدتها به دنبال درمان ایمپلنت بوده اند اما به علت هزینه بالا و پیدا نکردن دکتر مناسب مردد بوده اند"

امتیاز و نظر خریداران این فروشنده

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

الناز منصوری

سلام بلیچینگ برای مطب هستش یا برای خونه ؟ آیا میشه خودمون انتخاب کنیم ؟

نت برگ

الناز عزیز، این پیشنهاد مربوط به مطب میباشد. با تشکر

شهرام رجایی

با عرض سلام 1- آیا امکان استفاده از دو تا از خدمات جرم گیری و سفید کردن دندان با خرید نت برگ امکان پذیر است. ( یعنی دو نت برگ بایستی خریداری شود با مجموع هزینه 24+133؟!) 2- از آنجا که قیمت خدمات سفید کردن دندان با قیمت نت برگ متفاوت است، آیا این تفاوت قیمت در محل دریافت می شود؟

نت برگ

شهرام عزیز، برای هر یک از خدمات می بایست به طور جداگانه نت برگ خریداری کنید.برای جرمگیری 1 نت برگ و برای سفید کردن نیز 1 نت برگ دیگر تهیه کنید.برای سفید کردن دندان نیز شما 133 هزار تومان پرداخت می کنید، نت برگ خود را که ارزش آن 380 هزار تومان می باشد تهیه می کنید و خدمات برای شما انجام می شود.

نت برگ

شهرام جان شما می توانید هر 2 پکیج را خریداری نمایید. روی گزینه انتخاب کلیک کرده و از جزیات آگاه شوید.