ارزش واقعی: 77,000 تومان
پرداخت شما: 55,440 تومان

10 خرید

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

یوسف آباد، نبش 41، ساختمان صدف، طبقه سوم، واحد 8 - شماره تماس:021-88616947

ویژگی ها

- نت برگ شامل تور یک روزه جنگل الیمستان در جشنواره برگ ریزان پاییز با آزانس مسافرتی ژیوار

- بازدید طبیعت زبیای جنگل های الیمستان

- پیاده روی در جنگل

- تجربه کوهپیمایی در مه و باران

- دارای چشم انداز های بکر

- واقع در محدوده جغرافیایی استان مازندران شهرستان آمل

- خدمات تور : صبحانه، میان وعده، وسیله نقلیه در اختیار با توجه به تعداد گردشگران، لیدر و کمک لیدر، بیمه مسئولیت مدنی

- ناهار به عهده گردشگر می باشد

- همراهی تیمی با سرپرست

- برنامه سفر : ساعت 5 صبح از تهران حرکت خواهیم کرد. بعد از صرف صبحانه داخل رستورانی در جاده هراز ادامه مسیر می دهیم. بعد از عبور از کنار یک روستا توقف می کنیم و پیاده روی را شروع خواهیم کرد. با توجه به افراد گروه حدود یک تا یک ساعت و نیم پیاده روی نسبتا سبک خواهیم داشت تا به محل استقرارمان برسیم. بعد از استراحت کوتاهی بصورت داوطلبانه پیاده روی کوتاه دیگری خواهیم داشت. به محل استقرارمان باز می گردیم و بعد از صرف ناهار به سمت ماشین حرکت می کنیم و به تهران بر می گردیم. رسیدن به تهران بین ۱۰ تا ۱۱ شب می باشد

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 30 آبان تا 30 آبان 1393

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- ظرفیت کل تور 17 نفر می باشد

- تلفن جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر 88891350 و 88890027

- خریداران محترم بایستی بلافاصله پس از ثبت خرید خود با ژیوار جهن هماهنگی تماس گرفته در غیر اینصورت مسئولیت با خودشان میباشد

- آغاز حرکت: 30 آبان ماه ساعت 5 صبح از خیابان ملاصدرا،ابتدای شیراز شمالی،نبش زاینده رود و بازگشت ساعت 22 الی 23 شب 

- تجهیزات مورد نیاز : یک وعده نهار، زیر انداز انفرادی، لیوان شخصی، داروهای شخصی، کوله مناسب یک روزه، کفش کوهپیمایی، کرم ضد آفتاب، عینک آفتابی، لباس گرم

- قبل از تهیه نت برگ بررسی های لازم را به عمل آورید

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

 

 

توضیحات

قبلا درباره ایمیل‌های حسرتناک برایتان نوشته بودم. یادتان هست. گفته بودم ایمیل‌های حسرتناک به آن دسته از ایمیل‌هایی گفته می‌شود که حاوی تصاویری زیبا و سرسبز و خنک و مطبوع است که شما در یک روز سخت کاری زیر نگاه‌های چپ چپ مدیرتان آنها را چک می‌کنید و روحتان پرواز می‌کند برای یک لحظه حضور در یکی از این تصاویر بکر.

حالا واژه دیگری را هم اضافه می‌کنیم؛ سرچ‌های حسرتناک. این هم مانند اولی است. فقط یک بار تصاویر جنگل الیمستان را سرچ کنید تا به عمق معنای واژه من پی ببرید.

به قدری هوا از داخل تصاویر خنک و مطبوع است که دلتان می‌خواهد همان لحظه کار و زندگی را رها کنید. دست خودتان را بگیرید و وردارید ببرید جایی بین آن همه سبزی و خنکی و سبزی گم شوید. بعد که حسابی از این همه دود و بوق و دَم رها شدید زیر یک درخت بلند بنشینید و بعد به صدای جنگل گوش کنید. آخیــــــش! روح آدم قلقلک می‌شود در این همه اکسیژن خالص. حالا از زیر درخت بلند ‌شوید و کم کم مسیر رو به بالا را طی ‌کنید. بالا و بالاتر بروید. یک مسیر باریک. بعد یک رود کوچک با آبی زلال در پایین و درخت و سبزه.

بالای بالا که رسیدید خودتان را حتما رهای رها کنید. یک فضای کاملا باز است از یک طرف رو به دریا و از یک طرف رو به دماوند. به آنجا که رسیدید یک لحظه چشم‌هایتان را ببندید و نفس عمیقی بکشید.

حالا به سر کار و پشت مانیتورتان برگردید و غصه نخورید می‌توانید همین تعطیلات پیش رو بروید الیمستان. 

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

حوا عظیم

سلام،منظورتون از الیمستان همون اِلی مالات هست؟

نت برگ

حوا جان، خیر، الیمستان از توابع آمل میباشد و الیمالات در 8کیلومتری نور قرار دارد. با جستجویی کوتاه در ویکی پدیا جزئیات را در خواهید یافت.

manoochehr man

سلام من صبح امروز دو تا نت‌برگ برای الیمستان خریدم، پولشم ازم کم شده ولی هنوز توی پروفایلم موجود نیست. میشه لطفا چک کنید؟

نت برگ

منوچهر جان، خرید شما با موفقیت ثبت شده است. جهت مشاهده کدها در قسمت نت برگ های من از مرورگر Mozilla Firefox استفاده نمایید.