بزرگراه حکیم غرب، بعد از بزرگراه چمران،برج میلاد تهران - شماره تماس:021-8585

ویژگی ها

- مشاهده مسابقه در جمعی از والیبال دوستان به صورت زنده بر روی پرده های بزرگ ٢٥ متر مربعی سینمای مدرن برج میلاد

- پذیرایی با یک بستنی دلچسب میتا کیش در هنگام مشاهده مسابقه بدون هزینه اضافی

- بدون نیاز به پرداخت هزینه ورودی برج میلاد

- امکان استفاده از پارکینگ برج میلاد با پرداخت ٣,٠٠٠ تومان به صورت جداگانه


- هدیه ویژه برای 50 نفر خربدار اول: امکان عکسبرداری و چاپ یک قطعه عکس 21*16 در آتلیه شیوه با هماهنگی قبلی

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 02 تیر تا 02 تیر 1392

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- تعداد محدود: تنها ١٠٠ نت برگ موجود می باشد

- هر نت برگ برابر با یک بلیط ورودی و پذیرایی با بستنی

- بدون محدودیت در تعداد خرید نت برگ

- تاریخ استفاده: یک شنبه, دوم تیر ماه

- زمان استفاده: از ساعت ١٧ تا پایان مسابقه

- لطفآ ٣٠ دقیقه قبل از شروع مسابقه, نت برگ خود را به باجه فروش بلیط تحویل داده و بلیط خود را دریافت نمایید

- لطفا در هنگام مراجعه پرینت نت برگ خود را به همراه داشته باشید 

توضیحات

برج میلاد والیبال

برج میلاد والیبال

 بستنی های میتا کیش

 بستنی های میتا کیش

رقابت های لیگ جهانی والیبال بعد از 23 سال برگزاری، امسال وارد بیست و چهارمین دوره رقابتهای خود می شود و این در حالی است که تیم برزیل به عنوان پر افتخارترین و تیم لهستان به عنوان مدعی عنوان قهرمانی از بخت های نخست مسابقات امسال به شمار می روند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابتهای لیگ جهانی والیبال از سال 1990 با میزبانی ژاپن به طور رسمی آغاز به کار کرد تا شهر اوزاکا ژاپن به عنوان اولین میزبان فینال این رقابتها مطرح شود. کشورهای ایتالیا، برزیل، لهستان به ترتیب با 5، 4 و 3 دوره میزبانی از فینال این مسابقات در صدر میزبانی ها قرار دارند. اما در طول بیست و سه دوره کشورهای هلند، روسیه، آرژانتین و صربستان با دو بار میزبانی و کشورهای ژاپن، اسپانیا و بلغارستان با یک بار میزبانی از مسابقات لیگ جهانی در رده های بعدی قرار دارند.


در طول ادوار گذشته تیم های برزیل و ایتالیا با حضور در تمام دوره ها به عنوان با سابقه ترین تیم های حاضر در این مسابقات هستند. این تیم ها به ترتیب با دریافت 16 و 13 مدال رنگانگ در طول سالهای مختلف در صدر جدول مدال ها هم قرار دارند. کوبا، روسیه، ژاپن، هلند، فرانسه، چین، آمریکا، بلغارستان، اسپانیا، لهستان، صربستان، کره جنوبی و آرژانتین هم سایر تیم هایی هستند که تعداد حضورشان در دوره های مختلف لیگ جهانی دو رقمی است. یونان، پرتغال، آلمان، کانادا، ونزوئلا، فنلاند، مصر، جمهوری چک، استرالیا و پورتوریکو هم تیم هایی هستند که حضوری تک رقمی در این مسابقات دارند.


اما آمار و ارقام نشان می دهد تیم ملی والیبال برزیل با کسب 9 مدال طلا، 3 نقره و 4 برنز در صدر پر افتخارترین های لیگ جهانی است. این تیم در سالهای 1993، 2001، 2003 تا 2007، 2009 و 2010 صاحب عنوان قهرمانی شد تا بیش از قبل خود را به عنوان قدرت اول این رقابتها معرفی کند. این تیم در دو دوره اخیر حضورش تنها به مدال نقره در سال 2011 رسید تا در مسابقات امسال برای دفاع از مدال های قهرمانی و حفظ جایگاهش پا به میدان بگذارد. 


تیم ایتالیا هم با 8 مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز در رده دوم و روسیه با کسب 2 مدال طلا، 5 نقره و 7 برنز در رده سوم پر افتخارترین تیم ها قرار دارد. در این بخش تیم های کوبا، هلند، آمریکا و لهستان هم هر کدام با یک قهرمانی در ادوار گذشته در جدول مدال آوران طلای لیگ جهانی قرار دارند. صربستان و فرانسه هم دو تیمی هستند که در این بخش صاحب مدال نقره شدند.

اما تیم ملی والیبال ایران که برای اولین بار در طول تاریخ مجوز حضور در رقابتهای لیگ جهانی را به دست آورد خود را برای حضوری تاریخی مهیا می کند. ملی پوشان کشورمان در مرحله انتخابی لیگ جهانی با گذر از سد تیم هایی مصر و ژاپن، توانستند بلیط ارزشمند این مسابقات را برای اولین بار با هدایت خولیو ولاسکو به دست آورند تا به عنوان قهرمان آسیا این بار وارد میدان لیگ جهانی شوند. تیم کشورمان با در اختیار گرفتن بازیکنان جوان و آینده دار در نظر دارد تا چهره های جدید و قدرت واقعی ایران را در میان غول های دنیا به نمایش بگذارد.


از میان تیم های آسیایی تیم های ژاپن، چین و کره جنوبی سه تیمی هستند که سابقه زیادی در لیگ جهانی دارند. این تیم ها به ترتیب با 19، 14 و 14 بار حضور در لیگ جهانی خود را به عنوان تنها تیم های آسیایی با سابقه در این مسابقات مطرح کردند. 


کسب مقام ششمی در سالهای 1990، 1993 و 2008 توسط تیم ژاپن و همین رده در سال1995 و 1996 توسط تیم های کره جنوبی و چین بهترین مقام تیم های آسیایی در لیگ جهانی بوده است. این در حالی است که در سال 1999 تیم استرالیا هم برای اولین بار و تنها دوره حضورش در لیگ جهانی حضور داشت و در رده دهم قرار گرفت.


در بیست و چهارمین دوره این مسابقات برای اولین بار 18 تیم حضور دارند و در سه گروه به مصاف هم می روند. بر طبق فرمول جدید مسابقات، با پایان دور مقدماتی مسابقات که به صورت گروهی برگزار می شود از تیم های A و B دو تیم اول و از گروه C تنها یک تیم (به دلیل رنکینگ پایین تیم ها) به مرحله بعد صعود می کنند.


در گروه A تیم های برزیل، لهستان، آمریکا، بلغارستان، آرژانتین و فرانسه، در گروه B تیم های روسیه، ایتالیا، ک.با، صربستان، آلمان و ایران، در گروه C کانادا، کره جنوبی، فنلاند، هلند، ژاپن و پرتغال حضور دارند.


مرحله اول این رقابتها از 31 می یعنی 10 خرداد ماه در کشورهای مختلف آغاز می شود و تا 14 جولای یعنی 23 تیرماه ادامه می یابد. همچنین این مسابقات از 16 تا 21 جولای در مرحله پایانی برگزار می شود.


تیم ملی والیبال کشورمان در روزهای 31 خرداد، 2 تیر میزبان تیم صربستان و 21 و 23 تیرماه میزبان تیم آلمان در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی است.


در آخرین دوره این مسابقات در سال 2012، تیم های لهستان، آمریکا و کوبا به ترتیب در رده های اول تا سوم مسابقات قرار گرفتند.
 
رده بندی تیم ها در طول ادوار گذشته به شرح زیر است:
ژاپن 1990: ایتالیا، هلند، برزیل
ایتالیا 1991: ایتالیا، کوبا، روسیه
ایتالیا 1992 :ایتالیا، کوبا ، آمریکا
برزیل 1993 : برزیل، روسیه، ایتالیا
ایتالیا 1994 : ایتالیا، کوبا، برزیل
برزیل 1995 : ایتالیا، برزیل، کوبا
هلند 1996 : هلند، ایتالیا، روسیه
روسیه 1997 : ایتالیا، کوبا، روسیه
ایتالیا 1998 : کوبا، روسیه، هلند
آرژانتین 1999 : ایتالیا، کوبا، برزیل
هلند 2000 : ایتالیا، روسیه، برزیل
لهستان 2001 : برزیل، ایتالیا، روسیه
برزیل 2002 : روسیه، برزیل، یوگسلاوی
اسپانیا 2003 : برزیل، صربستان و مونته نگرو، ایتالیا
ایتالیا 2004 : برزیل، ایتالیا، صربستان و مونته نگرو
صربستان 2005 : برزیل، صربستان و مونته نگرو ، کوبا
روسیه 2006 : برزیل، فرانسه، روسیه
لهستان 2007 : برزیل، روسیه، آمریکا
برزیل 2008 : آمریکا، صربستان، روسیه
صربستان 2009 : برزیل، صربستان، روسیه
آرژانتین 2010 : برزیل، روسیه، صربستان
لهستان 2011 : روسیه، برزیل، لهستان
بلغارستان 2012 : لهستان، آمریکا، کوبا

امتیاز و نظر خریداران این فروشنده

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

امین اسفندیار

این نت برگ شامل بازی برگشت این دو تیم در روز یکشنبه هم می باشد ؟

نت برگ

دوست عزیز، بله 2تیر زمان استفاده میباشد که بازی برگشت را شامل میگردد. با تشکر