0 کد تخفیف موجود

تخفیف چیلیوری | کد تخفیف چیلیوری در نت برگ

دسته بندی غذا و خوراکی

کد تخفیف چیلیوری

سفارش غذای گرم و خوشمزه در اسرع وقت

بیشتر

در این دسته نت‌برگی موجود نمی باشد!

آگاهی از تخفیف های جدید

کد تخفیف چیلیوری

کد تخفیف چیلیوری

سفارش غذای گرم و خوشمزه در اسرع وقت

سامانه چیلیوری یک اپلیکیشن ثبت سفارش آنلاین غذا در ایران است. کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه بهترین رستوران‌های اطراف خود را مشاهده کنند و غذای دلخواه خود را سفارش دهند. چیلیوری به عنوان برجسته ترین و بهترین اپلیکیشن سفارش غذا سعی کرده در کمترین زمان ممکن دلیوری غذا به مشتریان خود را انجام دهد. تنوع و تعداد زیاد رستوران در مناطق مختلف، ارائه خدمات و پشتیبانی در تمام ساعات شبانه روز، اپلیکیشن و وب سایت چیلیوری را به سرویس دوست داشتنی مخاطبان تبدیل کرده‌است. در چیلیوری به بیش از سه هزار رستوران، کافی شاپ، آبمیوه فروشی و... در 13 شهر بزرگ ایران دسترسی دارید. از امکانات چیلیوری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نمایش رستوران‌های اطراف

چیلیوری با استفاده از نقشه یا نسبت به آدرس محدوده، رستوران‌های خوب که غذاهای مختلف از جمله غذاهای ایرانی، غذاهای فرنگی، فست فود، کباب، سالاد و... ارائه می‌کنند را به شما معرفی می‌کند و می‌توانید با مقایسه کردن، بهترین انتخاب را داشته باشید.

امکان دسته بندی رستوران ها

فیلتر کردن رستوران ها براساس نوع رستوران، نوع غذا، سطح اقتصادی، زمان ارسال غذا، امتیاز کاربران دیگر و... به شما کمک می‌کند در کمترین زمان ممکن رستوران مورد نظر خود را پیدا کنید.

امکان ثبت نظر و امتیازدهی

سیستم امتیازدهی و نظرات کاربران چیلیوری کمک می‌کند تا از نظرات واقعی کاربران در مورد رستوران‌ها و غذاها مطلع شوید و انتخاب بهتری داشته باشید. نظرات کاربران روی کیفیت غذای رستوران‌ها نیز تاثیرگذار خواهد بود و آنها را برای ارائه خدمات بهتر راهنمایی خواهد کرد.

نمایش رستوران های تخفیف دار

به دنبال یک غذای خوشمزه ولی ارزان هستید؟ چیلیوری به شما رستوران‌هایی را معرفی می‌کند که همراه با غذاهای با کیفیت از تخفیف‌های خوب نیز برخوردار هستند.

امکان ارسال غذا یا دریافت حضوری

با چیلیوری دیگر نیاز به کد اشتراک ندارید زیرا می‌توانید آدرس‌های خود را در چیلیوری ذخیره کرده و به راحتی سفارش‌تان را ثبت کنید. چیلیوری امکان ارسال غذا به آدرس پیشنهادی شما را فراهم می‌کند. اما اگر دوست ندارید معطل شوید و یا علاقه دارید مثلا در مسیر بازگشت به خانه غذای خود را از رستوران تحویل بگیرید می‌توانید از گزینه دریافت حضوری چیلیوری استفاده کنید.

 چیلیوری بهترین اپلیکیشن سفارش غذا در جشنواره وب و موبایل ایران از نگاه داوران و کاربران است که می‌توانید برای دریافت کدهای تخفیف چیلیوری از سایت نت‌برگ استفاده کنید

جهت استفاده از این کد تخفیف به chilivery.com مراجعه نمایید.

کد تخفیف غیرفعال

فقط در نت برگ
٪50 تخفیف

کد تخفیف چیلیوری ویژه خرید اول

مهلت خرید: تمام شد
فقط در نت برگ
5 هـزار تومان

کد تخفیف چیلیوری

مهلت خرید: تمام شد
1,000 تومان تمام شد
فقط در نت برگ
٪50 تخفیف

کد تخفیف چیلیوری ویژه خرید اول

مهلت خرید: تمام شد
فقط در نت برگ
5 هـزار تومان

کد تخفیف چیلیوری ویژه خریداران از اپلیکیشن

مهلت خرید: تمام شد
1,000 تومان تمام شد