0 کد تخفیف موجود

تخفیف پتی مون | کد تخفیف پتی مون در نت برگ

کد تخفیف پتی مون

پتی مون، دستیار شما در نگهداری از حیوانات خانگی

بیشتر

در این دسته نت‌برگی موجود نمی باشد!

آگاهی از تخفیف های جدید

کد تخفیف پتی مون

کد تخفیف پتی مون

پتی مون، دستیار شما در نگهداری از حیوانات خانگی

حیوانات خانگی مثل گربه های ملوس، سگ ها و ... به خودی خود جذاب و دوست داشتنی هستند اما برای نگهداری از آن ها باید شرایط لازم را محیا کنید. از محل نگهداری گرفته تا غذا و مسائل بهداشتی و ... همانطور که می بینید زیاد هم کار راحتی به نظر نمی رسد. اما نگران نباشید! ما برای شما یک پیشنهاد عالی داریم. کافیست به پتی مون سر بزنید!

وب سایت petimoon را می توان یک مرجع کامل برای نگهداری حیوانات خانگی معرفی کرد که به تمام نیازهای گفته شده در بالا توجه داشته و راه حل های مناسبی برای آن قرار داده است.

پتی مون چیست؟

پتی مون وب سایتی است که کلیه کالاهای مورد نیاز حیوانات را با بهترین قیمت فراهم کرده است. این مجموعه اصل بودن  و با کیفیت بودن کلیه محصولات را تضمین می نماید و به این ترتیب امکان بازگشت کلیه محصولات را فراهم می کند.

لوازم نگهداری گربه و سگ با بهترین کیفیت:

در petimoon به راحتی می توانید از طریق منو سایت به انواع لوازم نگهداری گربه و سگ که بیشترین طیف حیوانات خانگی را تشکیل می دهند دسترسی پیدا کنید. از غذای خشک و تر گرفته تا انواع لوازم بهداشتی، اسباب بازی، مکمل های غذایی، لوازم بچه گربه و توله سگ و ...

امکانات پتی مون چیست؟

البته همه چیز به خرید کالا ختم نمی شود و قسمتی نیز برای درج مقالات مفید در زمینه نگهداری از حیوانات خانگی برای بالا بردن اطلاعات شما در نظر گرفته شده است.

اگر علاقه به خرید برند خاصی از لوازم حیوانات خانگی را دارید نگران نباشید! پتی مون لیستی از این تولید کنندگان را برای شما آماده کرده تا از میان آن برند مورد نظرتان را انتخاب کنید.

خرید از پتی مون:

خرید از این سایت بسیار راحت و آسان انجام می شود. کافیست به www.petimoon.com مراجعه کرده و از منوهای مختلف سایت موارد مورد نیاز را به سبد خرید خود اضافه کنید و سپس خرید خود را نهایی کنید. امکان پرداخت آنلاین و درب منزل برای شما وجود دارد. در کنار هر کالا توضیحات کاملی در نظر گرفته شده که شما را در خرید محصول مورد نظرتان یاری می کند.

یکی از امکانات جالب petimoon ، امکان پرداخت از طریق بیت کوین است. شما می توانید از طریق این ارز دیجیتالی هزینه خریدهای خود را از سایت پرداخت و تسویه کنید.

اگر می خواهید حیوان خانگی خود را حسابی لوس کنید و مراقبش باشید، پتی مون بهترین راه حل برای شماست!

جهت استفاده از این کد تخفیف به www.petimoon.com مراجعه نمایید.

کد تخفیف غیرفعال

15 هـزار تومان

کد تخفیف 15 هزار تومانی پتی مون

مهلت خرید: تمام شد
1,500 تومان تمام شد