0 کد تخفیف موجود

تخفیف سنت شاپ | کد تخفیف سنت شاپ در نت برگ

دسته بندی فروشگاه آنلاین

کد تخفیف سنت شاپ

سنت شاپ؛ فروشگاه آنلاین محصولات سنتی

بیشتر

در این دسته نت‌برگی موجود نمی باشد!

آگاهی از تخفیف های جدید

کد تخفیف سنت شاپ

کد تخفیف سنت شاپ

سنت شاپ؛ فروشگاه آنلاین محصولات سنتی

هنر ایرانی دیر زمانی است از دوران اوج خود فاصله گرفته و امروزه هنرهایی چون جاجیم بافی، قلم زنی، سوزن دوزی، میناکاری، مروار بافی، ابریشم بافی، مقرنس کاری، تذهیب و ... یا کامل فراموش شده اند و یا در نقاط محدودی توسط هنرمندان اندکی هنوز به زندگی ادامه می دهند.

فروشگاه آنلاین سنت شاپ در راستای نیل به اهداف خود که همان خانه زیبا و زندگی سالم هموطنان عزیز می باشد، معرفی و ترویج محصولات سنتی و ایرانی سالم را در دستور کار خود قرار داده است تا با حمایت از فرهنگ مصرف ایرانی بیش از پیش به اقتصاد خانوار و صنعت کشور توجه نماید. شعار سنت شاپ زنده نگه داشتن هنر ایرانی در تمام عرصه ها می باشد امید است با تلاش مداوم گروه گامی موثر در این زمینه برداشته شود.

هدف اصلی فروشگاه آنلاین سنت شاپ بازگشت به هنر گذشته و زیبا نمودن محیط کار و زندگی با کمک سنت و فرهنگ اصیل ایرانی است. همچنین کمک به زندگی شاد و سالم با محصولات ممتاز و خوشمزه ایران زمین است که همه این ها منجر به رونق هر چه بیشتر صنایع بومی و ایجاد شغل پایدار می شود.

گروه های مختلف محصولات سنتی مانند چیدمان خانه، مواد غذایی و تنقلات، زیورآلات، صنایع دستی، گیاهان دارویی، مد و لباس، زیبایی و سلامت و فرهنگ و هنر با تنوعی بی نظیر و کیفیت بالا در فروشگاه سنت شاپ عرضه می شوند. مشتریان سنت شاپ می توانند با حق انتخاب بسیار بالا و دریافت اطلاعات کامل کالای مورد نظر خود، اقدام به خرید با اطمینان بالا نمایند.

از آن جایی که سنت شاپ در اندیشه یادآوری و معرفی هنر اصیل ایرانی است، تنها به ارائه محصولات ایرانی افاقه نکرده و در بخش هنرمندان ایران زمین به معرفی هنرمندان بزرگی چون کمال الملک و محمود فرشچیان و در قسمت هنرهای ایرانی به معرفی هنرهایی چون مقرنس کاری و میناکاری و ... می پردازد.

کافی است هر نوع کالای سنتی شهرهای ایران را در فروشگاه آنلاین سنت شاپ انتخاب نمایید تا با ارسال ۴۸ ساعته در تهران و کرج تحویل شما عزیزان گردد.

در سنت شاپ هنر و هنرمندان ایران زمین همیشه جاودانه هستند.

جهت استفاده از این کد تخفیف به sonatshop.com مراجعه نمایید.

کد تخفیف غیرفعال

10 هـزار تومان

کد تخفیف 10 هزار تومانی سنت شاپ

مهلت خرید: تمام شد
1,000 تومان تمام شد
15 هـزار تومان

کد تخفیف 15 هزار تومانی سنت شاپ

مهلت خرید: تمام شد
1,500 تومان تمام شد
15 هـزار تومان

کد تخفیف 15هزار تومانی سنت شاپ

مهلت خرید: تمام شد
20 هـزار تومان

کد تخفیف 20 هزار تومانی سنت شاپ

مهلت خرید: تمام شد
2,000 تومان تمام شد