تهران, خیابان قائم مقام فراهانی, بالاتر از مطهری, کوچه دوم ب, پلاک 21, طبقه سوم, مدیریت فروش مهدی یاوری - شماره تماس:09128979699

ویژگی ها

بن خرید بیمه‌ نامه عمر و تامین آتیه از بیمه پاسارگاد (نمایندگی یاوری)

بازه قیمت از 600,000 تومان تا 6 میلیون تومان

مهمترین امتیازات بیمه‌ نامه عمر و تامین آتیه پاسارگاد:

   تشکیل جدول سرمایه‌گذاری بلندمدت با سود تضمینی

   برخورداری از سود مشارکت در منافع

   پوشش فوت طبیعی

   پوشش فوت بر اثر حادثه

   دریافت غرامت در صورت ابتلا به بیماریهای خاص

   جبران هزینه‌های بیمارستانی بر اثر حادثه

   پوشش از کار افتادگی 

   پوشش نقص عضو

   پوشش درمان تکمیلی SOS 

   پوشش آتش‌سوزی منزل مسکونی

   پوشش بلایای طبیعی زلزله و آتشفشان

   دریافت وام کم بهره و بدون ضامن از محل ارزش بازخرید قرارداد

خدمات مجموعه :

   طرح مكمل بازنشستگی كارمندان

   طرح بيمه و بازنشستگی زنان خانه دار

   طرح تامين آتيه فرزندان

   طرح بيمه بازنشستگی اصناف و مشاغل

   طرح سپرده گذاری و پوششهای رايگان بيمه ای

آدرس اینستاگرام : https://www.instagram.com/mahdi_yavari.ir

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 01 اردیبهشت تا 22 فروردین 1403

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

شماره تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر: 09128979699

ساعت کاری : 9 الی 16

ساعت پاسخگویی : 10 الی 20

نحوه دریافت کالا:

 مراجعه حضوری، ارسال با پیک یا پست 

هزینه ارسال : برعهده مشتری

پس از خرید جهت ارسال محصول حتما با فروشنده تماس بگیرید؛ در غیر این صورت مسئولیت عدم ارسال به عهده خریدار می باشد

قبل از تهیه نت برگ بررسی های لازم را به عمل آورید

وجه نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

کسب و کار ملزم به رعایت کلیه موارد درج شده در این پیشنهاد است

توضیحات

بن خرید بیمه‌ نامه عمر و تامین آتیه از بیمه پاسارگاد (نمایندگی یاوری)

چرا بیمه عمر پاسارگاد ... ؟ اصلا چرا باید خود را بیمه کرد ... ؟ بیمه پاسارگاد با سایر بیمه ها چه تفاوت هایی دارد ... ؟ چرا بیمه پاسارگادپرطرفدارترین رشته بیمه ای در دنیا و کشورهای توسعه یافته، بیمه های زندگی( عمر و سرمایه گذاری ) میباشد که متاسفانه به دلیل عدم آشنایی اکثر مردم کشورمان با این محصول بیمه ای کمتر از 10% جامعه ایران تحت پوشش این طرح بیمه ای قرار گرفته اند...!شرکت بیمه پاسارگاد هم اکنون تنها شرکتی است که علاوه بر پوشش های تکمیلی قرارداد عمر و تامین آتیه، بیمه شده بیمه نامه را با توجه به اندوخته صندوق مالی ، بابت هزینه های بستری و جراحی بیمارستانی به صورت رایگان تحت پوشش خدمات sos قرار می دهد.

بیمه زندگی (عمر و تامین آتیه) چیست؟

آیا تا به حال به این نکته فکر کرده اید که اگر همین امروز بازنشسته بودید و ماهیانه مبلغی به عنوان مستمری از صندوق های بازنشستگی موجود دریافت می کردید کیفیت زندگیتان چگونه بود؟ آیا بازنشستگان امروز از میزان مستمری که از صندوق های بازنشستگی (مثلا تامین اجتماعی) دریافت می کنند رضایت دارند و این مبلغ دریافتی کفاف زندگیشان را می دهد؟ اگر سرپرست و نان آور خانواده هستید آیا به این فکر کرده اید که خدای ناکرده اگر حادثه ای برای شما اتفاق بیفتد که قادر به کار کردن نباشید چه مشکلاتی از لحاظ مالی برای شما و خانواده تان پیش خواهد آمد؟ آیا اگر فرزند کوچکی دارید برای تامین هزینه های تحصیل، ازدواج و تهیه مسکن وی در آینده فکری کرده اید یا برنامه ای دارید؟ متاسفانه خیلی از ما به جای اینکه اول خود را بیمه کنند، اتومبیل یا خانه خود را بیمه می کنند و در صورتی که حادثه نا خوشایندی برای خودشان یا یکی از اعضای خانواده شان اتفاق بیفتد همان اتومبیل را می فروشند تا هزینه های درمان خود یا خانواده شان را پرداخت کنند، آیا شما از همین دسته هستید؟ 

هموطن عزیز سوالاتی که پرسیدم در ابتدا شاید نا خوشایند به نظر بیاید ولی به همه ما کمک میکند تا از امروز بیشتر به فکر برنامه ریزی برای آینده بیمه ای و مالی خود و خانواده مان باشیم. طرح بیمه زندگی(عمر و تامین آتیه) پاسارگاد تمام این نگرانی ها را برای شما برطرف می کند، لازم به ذکر است که این طرح بیمه زندگی، دهه ها پیش در جوامع اروپایی و آمریکا و کشورهای پیشرفته امتحان خود را پس داده و در حال حاضر داشتن این نوع بیمه نامه از ضروریات زندگی در جوامع مدرن محسوب می شود.بیمه زندگی پاسارگاد طرحی نو در صنعت بیمه ایران محسوب می شود که شرکت بیمه پاسارگاد از سال 1386 شروع به ارایه این طرح بیمه ای به هموطنان عزیز نمود وهم اکنون بالغ بر5 میلیون نفر در سرتا سر ایران تحت پوشش بیمه زندگی پاسارگاد قراردارند. در این طرح شما با پرداخت مبلغی دلخواه به عنوان حق بیمه، تحت پوشش بیمه ای هزینه های پزشکی حادثه، هزینه های بستری و جراحی، نقص عضو حادثه، از کارافتادگی کلی، بیماری های خاص و فوت به هر علت قرار میگیرید و در کنار داشتن این پوشش ها یک صندوق پس اندازی و سرمایه گذاری با هدف تامین منابع مالی برای دوران بازنشستگی برای شما ایجاد می شود و به مبالغی که ماهیانه یا سالیانه به این صندوق واریز می شود، سود تضمینی سالیانه 16% (درحال حاضر) تعلق میگیرد که به این سود مبالغی هم تحت عنوان سود دوران مشارکت افزوده خواهد شد و چون سود واریزی بر خلاف بانک (بانک سود سپرده شما را به یک حساب دیگر واریز می کند) به خود صندوق واریز می شود و به این سود نیز در سال بعد سود تعلق می گیرد(سود مرکب) و به علت همین سود مرکب است که صندوق بازنشستگی شما در دراز مدت رشد قابل توجهی می کند و شما بعد از 15 سال، 20 سال یا بیشتر چند صد میلیون یا چند میلیارد( بسته به مبلغ حق بیمه های پرداختی و مدت زمان قرارداد) به عنوان صندوق بازنشستگی به صورت یکجا از شرکت بیمه پاسارگاد دریافت خواهید کرد که پرداخت مبلغ صندوق بازنشستگی به مشتری توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تضمین شده است.

برای داشتن بیمه زندگی و تامین آتیه پاسارگاد مشاوره گرفتن از یک نماینده متخصص، دلسوز و مطلع از جزییات قرارداد امری لازم و ضروری است به همین دلیل اگر احساس می کنید که نیاز به یک مشاوره ی دقیق دارید نمایندگان ما آماده ی دادن مشاوره ی رایگان به شما هموطن عزیز می باشند. 

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

برچسب های مرتبط