ارزش واقعی: 1,350,000 تومان
پرداخت شما: 999,000 تومان

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

میدان آرژانتین، خیابان بیهقی، روبروی شهروند، پلاک ۲۶، طبقه منفی ۱، واحد ۱ - شماره تماس:41605,09194760900

ویژگی ها

تور ارمنستان شهر ایروان 3شب و 4 روز روزه با تابان پرواز

خدمات تور شامل :

وسیله نقلیه : اتوبوس 25 نفره vip

ترانسفر

3 وعده صبحانه

راهنمای فارسی زبان

اقامت در هتل آپارتمان

اقامت بصورت اتاقهای دو تخته و 3 تخته

بیمه مسافرتی

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 15 خرداد تا 31 خرداد 1398

هر نت برگ برای یک نفر

ارائه پرینت نت برگ الزامی است

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

 بدون محدودیت در تعداد خرید نت برگ

 هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

 تلفن جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر: 09123853424 - 41605

 خریداران محترم لطفاً بلافاصله پس از ثبت خرید خود، جهت هماهنگی های لازم تماس گرفته شود

تاریخ برگزاری تور:

هر هفته باهماهنگی آژانس  

محل حرکت: میدان آرژانتین

هزینه گشت ها به عهده مسافر است

تورها بصورت انفرادی و گروهی برگزار میشود

قبل از تهیه نت برگ بررسی های لازم را به عمل آورید

 وجه نت برگ خریداری شده قابل استرداد نیست

 رعایت شئونات اسلامی در طول سفر الزامی است

در صورت شرایط نامساعد جوی و حوادث غیر طبیعی تور به تاریخ دیگر موکول میگردد

 کسب و کار ملزم به رعایت کلیه موارد درج شده در این پیشنهاد است

توضیحات

ارمنستان شهر ایروان 

 از جمله مراکز دیدنی های ایروان میتوان به موارد زیر اشاره کرد 

معبد گارني

كليساي گغارد

ميدان جمهوري ارمنستان

ميدان اپرا

درياچه سوان 

دره گلها

شهر اجمي آذين

كليساي گريگوروساوريچ

هزارپله

رشته كوه آرارات

نواحی مهم کشور ارمنستان:

ناحیه مرکزی: پایتخت کشور ارمنستان یعنی ایروان در این ناحیه قرار گرفته است همینطور بیشتر جاذبه های این کشور اعم از موزه ها و مراکز فرهنگی در ایروان واقع شده اند. این ناحیه بیشتر مسطح آرارات قرار گرفته است.

ناحیه دریاچه سوان: این ناحیه در ارتفاع دو هزار متری دریاچه سوان قرار گرفته است و گردشگرانی که با تور ارمنستان به این کشور می آیند بیشتر به این منطقه پا میگذارند،در این ناحیه چندین کلیسا و جاذبه تاریخی قرار گرفته است.

ناحیه جنوبی: ناحیه هم مرز با کشور عزیزمان ایران است که غار های جالب و بناهای مسیحی بسیار زیبایی دارد.ناحیه شمالی: این ناحیه قسمت هم مرز ارمنستان با کشور گرجستان است، دره رود دبد و ناحیه شامشادین از قسمت های زیبای این ناحیه به شمار میرود.

معماری ارمنستان:معماری ارمنی نوعی معماری است که بیش از چهار هزار و پانصد سال در میان ارمنی ها رایج است این معماری در طی سال های اخیر دچار پیشرفت های بسیاری شده است، این معماری رابطه مستقیم با معماری کوهستانی و اقلیمی دارد. ارمنی ها در معماری خود از سنگ های معدنی به نام توف استفاده میکنند که این معاری را بسیار زیبا میکند بناهایی نظیر آرماویر،آرتاشات،معبد گارنی و غیره با استفاده از این نوع معماری در آن زمان ساخته شده اند.

موسیقی ارمنستان:موسیقی یکی از بخش های بسیار مهم فرهنگ ارمنستان است، موسیقی معروف این کشور فولکور نام دارد که آمیزه ای موسیقی کلاسیک این کشور و موسیقی کشور های همسایه اعم از آذربایجان و ایران است دودک از سازهای محبوب ارمنستان است که در موسیقی متن فیلم های بسیار معروف به کار  میرود نوای این ساز به حنجره انسان بسیار شبیه است و دارای تن صدای غم آلودی است این ساز در عروسی ها،عزادرای ها و رقص و پایکوبی ها به کار میرود، دودک نیز در فستیوال های موسیقی این کشور کاربرد بسیاری دارد همچنین یکی از نوازندگان معروف دودک که شهرت جهانی دارد ژیوان  گاسپاریان نام دارد که اجرای او بسیار مبهوت کننده و دلنشین است.

میوه های معروف ارمنستان:زرد آلو و انار میوه های معروف ارمنستان و همینطور نماد این کشور هستند، ارمنی ها بر این باورند انار برای ارمنی ها نماد تکثیر و افزایش روزی است رنگ نارنجی پرچم ارمنستان نمادی از میوه زرد آلو است.

غذاهای معروف ارمنستان:کوفته گوشت: گوشت یکی از مواد رایج برای استفاده در غذاهای ارمنی است، کوفته یکی از غذاهایی است که از قدیم تا امروز در آشپزخانه های ارمنستان طبخ میشود که در سفر به ارمنستان پایتخت ارامنه جهان میتوانید طعم لذیذ انواع غذاهای ارمنی را بچشید.نان لواش ارمنی: این نان یکی از انواع مختلف نان های ارمنی است که با آرد اعلا و پنیر تهیه میشود و در کشور هایی از جمله ایران و گرجستان رایج است.

جاذبه های مهم ارمنستان:

کاسکاد ایروان: کاسکاد از مهم ترین و زیباترین جاذبه های ایروان است که برای گردشگرانی که با تور ارمنستان به این کشور سفر میکنند بسیار جذاب است این جاذبه دارای هزار پله  با ارتفاع زیاد است که در سال ۱۹۸۰ میلادی توسط معمار بسیار حرفه ای و کار کشته به نام الکساندر تامانیان ساخته شده است.

خانه اپرا: اگر به موسیقی علاقه دارید حتما به خانه اپرا سر بزنید، این خانه یکی از معروفترین تالارهای اپرا در جهان محسوب میشود این بنا با طراحی الکساند تامانیان در سال ۱۹۳۱ ساخته شده است.

معبد گارنی: معبد گارنی در ارمنستان دارای تاریخ هزار ساله است و تنها نیایش گاه غیر مسیحی در ارمنستان است.

میدان جمهوری ایروان:  این میدان از جمله جاذبه هایی است که بازدید از آن خالی از لطف نخواهد بود که کنسرت های فضای باز و جشن های محلی ارمنستان در آن جا برگزار میشود همینطور ساختمان های مهم ارمنستان از جمله گالری ملی، ساختمان دارایی و وزارت امور خارجه در اطراف این میدان قرار دارد.

امتیاز و نظر خریداران این فروشنده

خوب بود ولی کمی بد قول

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

برچسب های مرتبط