0 کد تخفیف موجود

تخفیف سرزمین spss | کد تخفیف سرزمین spss در نت برگ

دسته بندی فروشگاه آنلاین

کد تخفیف سرزمین spss

اس پی اس اس لند سرزمینی برای دانشجویان

بیشتر

در این دسته نت‌برگی موجود نمی باشد!

آگاهی از تخفیف های جدید

کد تخفیف سرزمین spss

کد تخفیف سرزمین spss

اس پی اس اس لند سرزمینی برای دانشجویان

اگر دانشجویید و یا به دنبال نگارش پایان نامه خود هستید احتمالا نام نرم افزار spss را زیاد شنیده اید. اما واقعا این نرم افزار چیست و چه کاربردی دارد؟

این اسم در واقع مخفف جمله Statistical Package for the Social به معنی بسته آماری برای علوم اجتماعی است که داده ها و اطلاعات را دریافت و بعد از تجزیه و تحلیل، خروجی آن به صورت آمارهای گرافیکی و نمودارها قابل رویت است.

نرم افزار spss محبوب ترین نرم افزار آماری در بین دانشجویان و محققان ایرانیست که توسط شرکت IBM در سال 1984 به بازار عرضه شد.

کاربرد اصلی و مهم این نرم افزاردر رشته های علوم انسانی و علوم اجتماعی است. زمانی که در آن از پرسشنامه به طور گسترده برای اندازه گیری روابط انسانی و شاخص های اجتماعی و رفتاری استفاده می شود. این نرم افزار پر قدرت تقریبا در این زمینه کاری بی رقیب است.

اما کاربردهای spss فقط در این حیطه خلاصه نمی شود و در زمینه هایی مانند پزشکی، اقتصاد، صنعت و کشاورزی نیز کاربرد وسیع دارد.

نحوه کار با spss

در کار با این نرم افزار ابتدا باید اطلاعات خام را وارد کنید. این داده ها معمولا اعداد گزینه های طیف لیکرت در پرسشنامه های تحقیقات میدانی هستند.

در مرحله بعد باید آزمون آماری مورد نیاز را از منوهای نرم افزار انتخاب کنید.

در پایان باید آمارهای خروجی نرم افزار را تحلیل کنید.

سرزمین اس پی اس اس (SPSS Land)

وب سایت سرزمین اس پی اس اس جهت افزایش سطح کیفی تحلیل آماری میان دانشجویان کارشناسی ارشد ایجاد شده است. در این وب سایت آموزش هایی نظیر بسته آموزش پایان نامه نویسی، بسته آموزشی نرم افزار Word جهت تایپ و نگارش صحیح پایان نامه، بسته تحلیل آمارهای نرم افزار spss، بسته آموزش مقدماتی spss و ... قرار گرفته شده است.

برای استفاده از این کد تخفیف به http://spssland.ir مراجعه نمایید.

کد تخفیف غیرفعال

٪45 تخفیف

کد تخفیف 45 درصدی سرزمین spss

مهلت خرید: تمام شد