0 کد تخفیف موجود

تخفیف سکرت هاست | کد تخفیف سکرت هاست در نت برگ

دسته بندی فروشگاه آنلاین

کد تخفیف سکرت هاست

سکرت هاست ؛ میزبانی امن و سریع در اینترنت

بیشتر

در این دسته نت‌برگی موجود نمی باشد!

آگاهی از تخفیف های جدید

کد تخفیف سکرت هاست

کد تخفیف سکرت هاست

سکرت هاست ؛ میزبانی امن و سریع در اینترنت

برای حضوری موفق و قوی در دنیای مجازی پیش نیازی هایی وجود دارد که رعایت تمام آن ها می تواند درصد موفقیت شما را به میزان زیادی افزایش دهد. یکی از این موارد انتخاب یک سرویس دهنده اینترنتی جهت خدمات ثبت دامنه، سرور، هاست و ... است.

دامنه چیست؟

انتخاب یک دامین یا دامنه مناسب اولین گام در شروع فعالیت در دنیای وب است. در واقع دامنه همان هویت و معرف سایت شما خواهد بود. پس باید در انتخاب آن نهایت دقت به کار گرفته شود. قسمت اول دامنه نام انتخابی شما و قسمت دوم را پسوند قراردادی تشکیل می دهد. پسوندهای قراردادی یا ملی هستند مانند ir که مربوط به دامنه های ایرانیست و یا بین المللی مانند com , org , net و...

هاست چیست؟

هاست (Host) به فضای نگهداری اطلاعات یک وب سایت گفته می شود. به عبارت ساده تر هاست بخشی از هارد یک سرور است که معمولا توسط شرکت های میزبانی وب و سرور آماده سازی شده و در اختیار کاربران قرار داده می شود.اما این کامپیوتر خاص تنها مختص یک سایت و یا یک کاربر نبوده و چند صد وب سایت را در خود می تواند جای دهد.

انواع هاست

به صورت کلی دو نوع هاست در دنیا وجود دارد: هاست ویندوز و هاست لینوکس.

لینوکس می تواند از زبان های برنامه نویسی html ، php ،js پشتیبانی کند.

ویندوز می تواند از زبان های برنامه نویسی js ، php ، html  و asp پشتیبانی کند.

سکرت هاست ؛ خدمات دامنه و هاست لینوکس

خدمات هاست لینوکس یکی از پرطرفدارترین هاست ها بشمار می رود. در این نوع هاست اطلاعات در فضایی روی یک سرور لینوکس ذخیره می شوند و با اتصال یک دامنه به آن می توان به راحتی به اطلاعات دسترسی پیدا کرد. مجموعه سکرت هاست ارائه دهنده انواع خدمات میزبانی وب و ثبت دامنه می باشد که هاست های آن از نوع لینوکس است.

چرا استفاده از خدمات میزبانی سکرت هاست؟

هاردهای پرسرعت NVMe سکرت هاست

مزیت ویژه این هاست لینوکس را می توان استفاده از هاردهای پرسرعت NVMe در سرورها اشاره کرد. هاردهای NVMe سرعتی حدودا 10 برابر هاردهای معمولی دارند. به همین علت شما در استفاده از خدمات میزبانی سکرت هاست، تجربه ای بینظیر از سرعت را احساس خواهید کرد.

وب سرور لایت اسپید

وب سرور لایت اسپید، وب سروی مبتنی بر سرعت بالا و عملکرد فوق العاده است که در سال 2002 پایه گذاری شده است. این وب سرور کاملا با آپاچی سازگار و قابل جایگزینی بوده و به راحتی قابل استفاده است.

صدور گواهی امنیتی SSL

وجود گواهی SSL ضمن القای حس امنیت و اعتماد بیشتر کاربران به وب سایت شما، باعث امنیت هرچه بیشتر اطلاعات کاربران می شود. سکرت هاست با درک این نکته، گواهی اس اس ال را به صورت رایگان برای شما صادر می کند.

برای استفاده از این کد تخفیف به secrethost.org مراجعه نمایید.

کد تخفیف غیرفعال

٪20 تخفیف

کد تخفیف 20 درصدی سکرت هاست

مهلت خرید: تمام شد