0 کد تخفیف موجود

تخفیف ترجمیار | کد تخفیف ترجمیار در نت برگ

دسته بندی فروشگاه آنلاین

کد تخفیف ترجمیار

خودت ترجمه کن! سریع، آسان، کم هزینه

بیشتر

در این دسته نت‌برگی موجود نمی باشد!

آگاهی از تخفیف های جدید

کد تخفیف ترجمیار

کد تخفیف ترجمیار

خودت ترجمه کن! سریع، آسان، کم هزینه

در حال حاضر بخش مهمی از اطلاعات و به ­روزترین داده ها در موضوعات مختلف، به زبان لاتینه و برای نوشتن پایان نامه، مقاله یا تحقیق درباره یک موضوع خاص، نویسنده ملزم به ترجمه این اطلاعاته. ولی همه که مترجم نیستند!

اولین و راحت ترین راه حل، دادن سفارش ترجمه است. پرداخت هزینه نسبتا زیاد و عدم اعتماد به مترجم خیلی ها رو از انجام این کار منصرف میکنه. از طرفی هم شاید بعضی ها دوست داشته باشند خودشون کار ترجمه رو انجام بدند!

انتخاب دیگه استفاده از ترجمه گوگل (Google Translate) و یا مترجم های آنلاین شبیه اونه که معمولا با به هم ریختگی جملات همراه است. از مشکلات دیگه این ترجمه ها، انتخاب معادل فارسی کلماته که لزوما بهترین انتخاب نیست و گاهی کاملا نامربوطه. از این گذشته ویرایش این شکل ترجمه ها وقت زیادی میگیره.

یه راه حل دیگه میمونه: مشاوره گرفتن از یکی که شما رو تو ترجمه کردن کمک کنه: یه دستیار ترجمه!

ترجمیار، یار آنلاین شماست برای ترجمه متن های لاتین. ترجمیار، ترجمه رو به پازل کلمات تبدیل میکنه و تو این بازی کار شما انتخاب درست ترین پازله. به این صورت ترجمه که معمولا کار طاقت فرسا و خسته کننده ایه، تبدیل به یه فرآیند جذاب میشه.

برای شروع بازی به سایت ترجمیار tarjomyar.ir برید و پس از خرید یکی از پکیج ها، کدی به شما داده میشه که با اون میتونید وارد سایت بشید. برای شروع کار به شما هدیه 600 کلمه ای داده میشه که حدود یه صفحه مقاله میشه. با آپلود فایل پی دی اف متن لاتین، و انتخاب جمله، بازی شروع میشه. ترجمیار برای هر کلمه به صورت جداگانه چند ترجمه پیشنهاد میده و نهایتا بهترین معادل فارسی جمله رو ارائه میکنه. شما بهترین کلمات رو انتخاب میکنید و اگه ترجمه بهتری به نظرتون رسید به لیست اضافه میکنید. حتی میتونید ترجمه نهایی ترجمیار رو ویرایش کنید. بعد میرید سراغ جمله بعدی. به همین راحتی. انتخاب جمله با شماست. میتونید از هر جای متن جمله ای رو انتخاب کنید. شما شروع کننده بازی هستید!

ترجمیار از سامانه‌ی ترجمه‌ی ماشینی ترگمان  targoman.ir استفاده میکنه. بنابراین هنگام استفاده از این سیستم به صورت خودکار از همه امکانات ترجمه‌ی ماشینی ترگمان نیز بهره می‌برید.

یکی از مزیت های ترجمیار، فضای ترجمه اونه که کاملا شبیه فضای آفیس وورده و میتونید خروجی dox ازش بگیرید. همچنین در این سایت نسخه آزمایشی هم قرار داده شده تا با مرور اون با روش کار آشنا بشید. هر موقع با مشکلی مواجه شدید، پشتیبانی آنلاین ترجمیار آماده راهنمایی شما هستند.

نهایتا شما ترجمه ای دارید که خودتون انجام دادید، با سلیقه خودتون! با کمترین هزینه. علاوه بر این کلی کلمه انگلیسی هم یاد گرفتید.

جهت استفاده از این کد تخفیف به targoman.ir مراجعه نمایید.

کد تخفیف غیرفعال

٪20 تخفیف

کد تخفیف 20 درصدی ترجمیار

مهلت خرید: تمام شد
٪50 تخفیف

کد تخفیف 50% ترجمیار ویژه طرح شش ماهه

مهلت خرید: تمام شد