ارزش واقعی: 2,000,000 تومان
پرداخت شما: 20,000 تومان

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

خیابان سهروردی شمالی، پایین تر از آپادانا، کوچه فیروزه، پلاک 16، واحد 1 - شماره تماس:88541626

ویژگی ها

دستمزد کاشت مو و ابرو در کلینیک زیبایی رویای طلایی تا ۹۹٪ تخفیف  پرداخت 20,000 تومان به جای 2,000,000 تومان

کلینیک زیبایی رویای طلایی یکی از با سابقه ترین و به روزترین کلینیک های زیبایی تهران به شمار می آید که در زمینه کاشت مو کاشت ابرو دارای بیشترین تعداد کاشت روزانه می باشد.

یکی از دلایل تمایز این کلینیک نسبت به بقیه کلینیک ها ، پرسنل با تجربه و حرفه ای، محیط دوستانه و مورد اطمینان می باشد که در کنار تعداد بالای موارد کاشت توانسته به یکی از برترین کلینیک های کاشت مو و ابرو در تهران تبدیل شود.

 با توجه به اینکه در کاشت ابرو مواردی مانند پر پشت بودن ابروها، اجرای طرح دلخواه زیباجو به صورت طبیعی در جهت خواب ابروها و به روز بودن روش های مورد استفاده بسیار اهمیت دارد، در کلینیک زیبایی رویای طلایی با توجه به تعداد بالای کاشت ابروی انجام گرفته و پرسنل حرفه ای ، شما عزیزان به راحتی می توانید کاشت ابروی خود را انجام دهید و بلافاصله بعد از کاشت ، نتیجه کار را ببینید.

کلینیک زیبایی رویای طلایی یکی از با سابقه ترین و به روزترین کلینیک های زیبایی تهران به شمار می آید که در زمینه کاشت مو کاشت ابرو دارای بیشترین تعداد کاشت روزانه می باشد.

یکی از دلایل تمایز این کلینیک نسبت به بقیه کلینیک ها ، پرسنل با تجربه و حرفه ای، محیط دوستانه و مورد اطمینان و قیمت های مناسب با توجه به کیفیت بالا برای انجام خدمات می باشد که در کنار تعداد بالای موارد کاشت توانسته به یکی از برترین کلینیک های کاشت مو و ابرو در تهران تبدیل شود.

برای مشاوره رایگان از راه های زیر می توانید با این کلینیک در ارتباط باشید

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 15 تیر تا 23 مرداد 1400

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

سرویس دهی روزهای فرد از ساعت 8 الی 20

شماره تلفن جهت رزرو و هماهنگی: 88541626 -88541627-88541628-88541629-88541630

 امکان خرید نت برگ های بیشتر جهت هدیه به دوستان

 نت برگی عزیز، استفاده از نت برگ خود را به روزهای پایانی موکول نفرمایید

 قبل از تهیه نت برگ بررسی های لازم را به عمل آورید

وجه نت برگ خریداری شده قابل استرداد نیست

 کسب و کار ملزم به رعایت کلیه موارد درج شده در این پیشنهاد است

 انجام کلیه خدمات پزشکی منوط به تایید پزشک است

توضیحات

کلینیک زیبایی رویای طلایی یکی از با سابقه ترین و به روزترین کلینیک های زیبایی تهران به شمار می آید که در زمینه کاشت مو کاشت ابرو دارای بیشترین تعداد کاشت روزانه می باشد. یکی از دلایل تمایز این کلینیک نسبت به بقیه کلینیک ها ، پرسنل با تجربه و حرفه ای، محیط دوستانه و مورد اطمینان می باشد که در کنار تعداد بالای موارد کاشت توانسته به یکی از برترین کلینیک های کاشت مو و ابرو در تهران تبدیل شود. با توجه به اینکه در کاشت ابرو مواردی مانند پر پشت بودن ابروها، اجرای طرح دلخواه زیباجو به صورت طبیعی در جهت خواب ابروها و به روز بودن روش های مورد استفاده بسیار اهمیت دارد، در کلینیک زیبایی رویای طلایی با توجه به تعداد بالای کاشت ابروی انجام گرفته و پرسنل حرفه ای ، شما عزیزان به راحتی می توانید کاشت ابروی خود را انجام دهید و بلافاصله بعد از کاشت ، نتیجه کار را ببینید. کلینیک زیبایی رویای طلایی یکی از با سابقه ترین و به روزترین کلینیک های زیبایی تهران به شمار می آید که در زمینه کاشت مو کاشت ابرو دارای بیشترین تعداد کاشت روزانه می باشد. یکی از دلایل تمایز این کلینیک نسبت به بقیه کلینیک ها ، پرسنل با تجربه و حرفه ای، محیط دوستانه و مورد اطمینان و قیمت های مناسب با توجه به کیفیت بالا برای انجام خدمات می باشد که در کنار تعداد بالای موارد کاشت توانسته به یکی از برترین کلینیک های کاشت مو و ابرو در تهران تبدیل شود. برای مشاوره رایگان از راه های زیر می توانید با این کلینیک در ارتباط باشید: توضیح شرایط استفاده: با توجه به اینکه همه کلینیک های کاشت مو دستمزدی برای انجام کاشت مو برای خود در نظر می گیرند کلینیک رویای طلایی با بیشترین کاشت مو روزانه در جشنواره استثنایی تخفیف خود، دستمزد خود را در بالاترین درصد تخفیف یعنی نزدیک به ۱۰۰ درصد قرار داده است که شما می توانید به راحتی و با اطمینان کاشت مو و کاشت ابروی خود را با بهترین قیمت و با بالاترین تراکم تحت به روزترین روش ها انجام دهید. بالاترین تعداد کاشت روزانه مهم ترین نکته در انتخاب کلینیک کاشت مو می باشد چرا که تجربه بالا مهمترین اصل در کاشت مو به شمار می رود. این فرصت استثنایی را برای انجام کاشت مو و کاشت ابرو با تراکم بالا و بدون درد با بهترین قیمت از دست ندهید

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

برچسب های مرتبط