میدان بهارستان، خیابان ظهیرالسلام، کوچه دیلمان، پلاک 6، واحد 3 - شماره تماس:02133999423

ویژگی ها

- کتاب بیشعوری به همراه قلم از انتشارات تیسا

- نویسنده : خاویر کرمنت که در آن، با طنز و کنایه و بیان برخی نکات واقعی نظریه خودش را مطرح می‌کند

- چاپ بیست و دوم

- پرفروشترین کتاب سال

- راهنمایی عملی شناخت و درمان خطرناکترین بیماری بشریت(همراه قلم)

- ترجمه محمود فرجامی

- وزن 258 گرم

- قطع رقعی

- تعداد صفحات 232 صفحه

- نوع جلد شومیز

- موضوع روان شناسی

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 05 آذر تا 19 آذر 1394

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در خرید نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک کتاب

- ساعات کاری جهت مراجعه حضوری : از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح الی 16 و پنج شنبه 9 الی 12

- تحویل به صورت ارسال رایگان در تهران و ارسال به سراسر کشور با پرداخت هزینه جداگانه 6000 تومان

- تلفن تماس جهت هماهنگی : 33999423

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی می باشد

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

- جهت سهولت در انتخاب قبل از خرید محصول کلیه استعلامات را به عمل آورید

توضیحات

آیا فکر می‌کنید بیشعورها افرادی ابله هستند؟
نه اصلا اینطور نیست. در واقع آن‌ها افرادی نابغه و باهوش هستند. نابغه‌هایی خودخواه، مردم‌آزار و با اعتمادبه‌نفسی کاذب. این افراد با منفعت طلبی‌های خود در نهایت به خود و افراد جامعه ضرر می‌رسانند. بیشعوری یک بیماری است. و بیشعور یک بیمار. در این کتاب این موضوع به‌خوبی مورد بحث قرار گرفته شده است. با لحنی طنزگونه و ماجراهایی ساختگی اما نزدیک به واقعیت زندگی‌، یک‌چیز را به ما گوشزد می‌کند، دنیا را بیماری مسری و خطرناک بیشعوری تهدید می‌کند و اگر الان به فکر چاره نباشیم، بیشعورها دنیا را نابود می‌کنند.
کتاب «بیشعوری» نوشته خاویر کرمنت است که در آن، با طنز و کنایه و بیان برخی نکات واقعی نظریه خودش را مطرح می‌کند: بی‌شعوری یک بیماری مسری است و دارد دنیا را تهدید می‌کند! این کتاب با ترجمه محمود فرجامی از سوی انتشارات تیسا منتشر شده است.

 

"آیا از اینکه همسایه‌تان زباله‌هایش را در جوی آب می‌ریزد عصبانی هستید؟ آیا تابه‌حال پیش آمده که در اداره‌ای برای گرفتن یک امضا روزها و ساعت‌ها در آمدوشد باشید؟ آیا احساس می‌کنید برخوردهای رئیس‌تان با شما توهین‌آمیز است؟ تابه‌حال دلتان ‌خواسته یک صندلی را بر فرق پزشکی بکوبید که وقتی بعد از ساعت‌ها انتظار و پرداخت حق ویزیت کلان موفق به دیدارش شده‌اید، بدون آنکه اجازه بدهد در مورد بیماری‌تان توضیحی بدهید شروع به نوشتن نسخه کرده ‌است؟ آیا از دیدن مجری‌های تلویزیون عصبی می‌شوید؟ آیا با شنیدن حرف‌های سیاستمداران دچار رعشه و ناسزاگویی می‌شوید؟ آیا وسوسه خفه‌کردن بزرگ‌ترهای فامیل که دائماً مشغول فضولی و نصیحت و بزرگ‌تری‌اند زیاد به سراغتان می‌آید؟ با همکاران از زیر کار دررو و زیرآب‌زن زیاد دست‌به‌یقه می‌شوید؟ آیا هر هفته دوستانی به سراغتان می‌آیند که بخواهند شما را به فعالیت تجاری یا آیین مذهبی جدیدی دعوت یا دست‌کم چاکرایتان را باز کنند؟ رابطه‌تان با همسرتان چطور است؟ به فکر جداشدن از او هستید یا آنقدر شرور است که حتی جرئت جداشدن از او را هم ندارید؟
اگر پاسخ‌تان به این پرسش‌ها مثبت است، این کتاب برای شماست؛ زیرا شما با بی‌شعورها سروکار دارید و این کتاب درباره پدیده بی‌شعوری در جوامع کنونی است که راهنمای عملی ارزشمندی برای شناخت و درمان بی‌شعوری، خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت و نحوه رفتار با مبتلایان به این بیماری است. اما اگر پاسختان به پرسش‌های بالا منفی است، احتمالاً خطر جدی‌تری شما را تهدید می‌کند... حتما این کتاب را بخرید!"


امتیاز و نظر خریداران این فروشنده

یکی از کتابهایی که خوندنش رو به همه پیشنهاد میکنم

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

نیلوفر بی آزار

بعد از یک ماه هنوز کتاب به دست من نرسیده! اصلا راضی نبودم از سرویس دهی. نت برگ لطفا از این نت برگها دیگه نگذار!

نت برگ

نیلوفر عزیز، ضمن عرض پوزش بابت اتفاق پیش آمده، لطفا جهت هماهنگی با فروشنده تماس بگیرید. تلفن تماس جهت هماهنگی 33999423 می باشد.

محمد غفوري

سلام ايا بايد بيشتر از يكماه منتظر ماند ؟

نت برگ

نیلوفر عزیز، ضمن عرض پوزش بابت تأخیر پیش آمده، لطفا جهت هماهنگی با فروشنده تماس بگیرید. تلفن تماس جهت هماهنگی 33999423 می باشد.