ارزش واقعی: 146,000 تومان
پرداخت شما: 109,500 تومان

10 خرید

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

میرداماد

ویژگی ها

دستبند مدل Miband 2 از فروشگاه رایانه ایران

ظرفیت باتری: 70 میلی آمپر ساعت

مدت زمان کارکرد: 20 روز

نوع باتری: لیتیوم پلیمر

جریان ورودی: 45 تا 65 میلی آمپر

متریال سنسور: پلاستیک، آلیاژ آلومینیومی

صفحه نمایش ‏OLED‏ ۰٫۴۲ اینچی

بلوتوث ‏‎۴٫۰‎

شتاب سنج کارآمد برای سنسور ضربان قلب فوتو الکتریک

طول مجموع: ۲۳۵ میلی متر

طول قابل تنظیم: ۱۵۵-۲۱۰ میلی متر

متریال: الاستور گرمانرم، آلیاژ آلومینیومی

سازگار با دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل ‏Android 4.4, iOS 7.0‎‏ و بالاتر با از بلوتوث ‏‎۴٫۰‎

محتویات داخل جعبه:‏ سنسور ‏Mi Band‏ ،‎ بند، شارژر، راهنما، کارت گارانتی

دارای گارانتی 18 ماهه معتبر

بدون محدودیت در خرید نت برگ

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 06 اسفند تا 28 اسفند 1396

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

هر نت برگ قابل استفاده برای سفارش یک کالا

ساعات کاری: از ساعت 8:30 الی 16:30 

نت برگی عزیز استفاده از نت برگ خود را به روزهای پایانی موکول نفرمائید

جهت سهولت در انتخاب قبل از خرید محصول کلیه استعلامات را به عمل آورید

 

زمان تحویل کالاتا 7 روز کاری پس از ثبت سفارش

عودت کالا : تا 48 ساعت

نحوه ارسال : پیک/ پستی

هزینه ارسال در تهران با پیک : 4,000 تومان

هزینه ارسال به شهرستان : برعهده مشتری

توضیحات

جشنواره محصولات شیائومی: دستبند مدل Miband 2 از فروشگاه رایانه ایران

 

۱

کمپانی محبوب «شیائومی» با تولید دستبند سلامتی مدل Mi Band 1A وارد بازار گجت‌های پوشیدنی شد. این دستبند ساده‌ترین دستبند سلامتی شیائومی است. پس از آن با اضافه کردن سنسور ضربان قلب، دستبند مدل Mi Band 1S را روانه‌ی بازار کرد. اما این پایان کار نبود. شیائومی با عرضه‌ی دستبند مدل Mi Band 2 بازار گجت پوشیدنی را قبضه کرد.
امکانات جالب در کنار آپدیت مداوم فریمور و اپلیکیشن و اضافه شدن قابلیت‌های جدید، از عوامل مهم دستیابی شیائومی به این موفقیت بود. هم اکنون می بند ۲ شیائومی، دومین گجت پوشیدنی محبوب در جهان است.
صفحه نمایش OLED می بند نسخه ۲، قابلیت نمایش تعداد گام‌ها، ضربان قلب، مسافت طی‌شده، میزان کالری سوزانده‌شده، میزان شارژ باتری و تاریخ و ساعت را دارد. شما می‌توانید در اپلیکیشن Mi Fit، انتخاب کنید که کدام یک از موارد مذکور در صفحه نمایش نشان داده شوند. گفتنی است که در یکی از آپدیت‌های چندماه پیش، قابلیت جالب نمایش نام و شماره تلفن تماس‌گیرنده به می بند ۲ اضافه شد.

صفحه نمایش
صفحه نمایش ۲٫۱۹ اینچی Mi Band 2 ضد اثر انگشت و خش است و همچنین کاراکترها به اندازه کافی واضح و خوانا نمایش داده می‌شوند و حتی زیر نور خورشید نیز قابل خواندن هستند.

سنسورها
این دستبند هوشمند، مجهز به یک شتاب‌سنج ADI با الگوریتم بهبودیافته جهت شمارش دقیقتر تعداد گام‌ها و یک سنسور ضربان قلب اپتیکال توکار است که تعداد ضربان قلب را محاسبه می‌کند. همچنین این دستبند، با بلوتوث نسخه ۴٫۰ با اپلیکیشن موبایل ارتباط برقرار می‌کند.

۲

باتری
مدت ماندگاری شارژ باتری، یکی از دغدغه‌های هرکسی برای یک دستگاه دیجیتال است. Mi Band 2 شیائومی از یک باتری ۷۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که شارژ دستبند را تا ۲۰ روز تأمین می‌کند. پس نگران شارژ مکرر و پشت سر هم می بند نخواهید بود.

طراحی جدید بند
دستبند سلامتی شیائومی مدل Mi Band 2 به همراه یک بند مشکی محکم و لطیف ارائه شده که باعث می‌شود که کپسول دستبند به راحتی از آن جدا نشود و همچنین از موادی ساخته شده که برای سلامتی پوست مضر نیست.

امکانات
هشدار نشستن طولانی‌مدت
اگر پشت میز کارتان مدت‌ها می‌نشینید و متوجه گذر زمان نمی‌شوید، دستبند می بند ۲ پس از گذشت زمان معینی، به شما هشدار می‌دهد (ویبره می‌زند) تا بلند شوید و قدم بزنید. شما می‌توانید این مدت زمان را به دلخواه در داخل اپلیکیشن Mi Fit تغییر دهید و یا حتی غیر فعال کنید.
۳
ساعت هشدار
در اپلیکیشن می‌توانید در زمان‌های دلخواه، ساعت هشدار تنظیم کنید تا می بند شما را در آن ساعات با چند ویبره‌ی پیاپی بیدار کند.

هشدار پیامک، تماس دریافتی و اپلیکیشن‌های مختلف
یکی دیگر از آپشن‌های جالب این گجت سلامتی این است که می‌توانید تنظیم کنید هنگام دریافت پیامک، تماس دریافتی و یا نوتیفیکیشن‌های اپلیکیشن‌های مختلف، ویبره بزند. قابلیت نمایش نام تماس‌گیرنده نیز بدین صورت است که اگر نام شخص را در گوشی ذخیره کرده باشید، نام وی نمایش داده می‌شود و چنان‌چه نام شخص ذخیره نشده باشد، شماره همراه وی نشان داده می‌شود.
همچنین می‌توانید اپلیکیشن‌هایی را که می‌خواهید اعلان‌هایشان توسط می‌بند ۲ به شما اطلاع داده شود، انتخاب کنید. به عنوان مثال می‌توانید اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام را اضافه کنید تا با دریافت هر پیامی، دستبندتان ویبره بزند.
۴
باز کردن قفل گوشی
شما می‌توانید با دستبندتان به راحتی قفل گوشی خود را باز کنید. هر می بند ۲ یک آیدی اختصاصی دارد و زمانی که دستبند را در نزدیکی گوشی قرار می‌دهید، می‌تواند قفل گوشی را باز کند. این قابلیت فقط برای گوشی‌های شیائومی و گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید ۵٫۰ به بالا فعال است.

نظارت بر خواب
دستبند Xiaomi Mi Band 2 برای سلامتی پوستتان مضر نیست و می‌توانید هنگام خواب نیز آن را بپوشید. این دستبند هوشمند شیائومی، کیفیت خواب شما را آنالیز می‌کند و در اپلیکیشن نشان می‌دهد که چند ساعت و در چه بازه‌های زمانی، خواب عمیق و سطحی داشته‌اید. این قابلیت برای کسانی که اختلال خواب دارند و برای رفع این اختلال در حال تمرین‌اند، بسیار مفید است.

مقاوم در برابر آب
می بند ۲ نیز همانند نسخه‌های پیشین خود دارای گواهینامه IP67 است؛ به عبارتی دیگر هنگام شنا و آب‌تنی نگران خراب شدن آن نخواهید بود. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، بهتر است بگوییم که این دستبند به مدت نیم‌ساعت در عمق ۱ متری آب دوام می‌آورد.
۵
۶
۷
۸
نمایش دیتای سلامتی مربط به حالات مختلف
یکی از ویژگی‌های جدیدی که در نسخه ۳٫۰ اپلیکیشن Mi Fit اضافه شده، نمایش دیتاهای سلامتی مربوط به قدم زدن، دویدن در فضای باز و دویدن روی تردمیل است. در این حالت‌ها می‌توانید ضربان قلب، مسافت طی‌شده، سرعت و موقعیت خود روی نقشه را مشاهده کنید.
شیائومی بندهای رنگی متنوعی برای می بند ۲ عرضه کرده تا شما بتوانید متناسب با سلیقه‌ی خود، رنگ دلخواه خود را برگزینید.
این دستبند فیتنس، یاور و همراه فوق‌العاده‌ای برای سلامتی و فعالیت‌های ورزشی شماست و شما را وارد دنیای هوشمند متفاوتی می‌کند که پیش از این تجربه نکرده‌اید.
۹
۱۰

خوشبختانه Mi Band‏ پرفروشترین گجت پوشیدنی در جهان بوده است.‏ ‏Mi Band 2‎‏ با مجهز بودن به صفحه نمایش و سنسور ضربان قلب ادامه دهنده‌ی باارزشی برای ‏Mi Band ‎‏ است.‏

 

مشخصات کامل
| باتری |‏
ظرفیت باتری: ۷۰ میلی آمپرساعت
مدت زمان کارکرد: ‏۲۰ روز
نوع باتری: لیتیوم پلیمر
جریان ورودی: ۴۵ تا ماکزیمم ۶۵ میلی آمپر

وزن: ۱۹ گرم
متریال سنسور: پلاستیک، آلیاژ آلومینیومی

|پیکره‌بندی|‏
صفحه نمایش ‏OLED‏ ۰٫۴۲ اینچی
بلوتوث ‏‎۴٫۰‎
شتاب سنج کارآمد برای سنسور ضربان قلب فوتو الکتریک

|بند|
طول مجموع: ۲۳۵ میلی متر
طول قابل تنظیم: ۱۵۵-۲۱۰ میلی متر
متریال: الاستور گرمانرم، آلیاژ آلومینیومی

|سازگاری|
دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل ‏Android 4.4, iOS 7.0‎‏ و بالاتر با از بلوتوث ‏‎۴٫۰‎

توجه: آنلاک کردن گوشی از طریق ‏Mi Band‏ نیاز به گوشی‌های هوشمند با رابط کاربری ‏MIUI‏ و یا ‏Android 5.0‎‏ و بالاتر دارد.‏

محتویات داخل جعبه:‏
سنسور ‏Mi Band‏ ،‎ بند، شارژر، راهنما، کارت گارانتی
سؤالات متداول
‏-‏ چگونه ‏Mi Band 2‎‏ را شارژ کنم؟
کپسول را با دقت از بند خارج کنید. می‌توانید با کمی دقت، شارژر و  یک ‏USB‏ و یک پورت با دو کانکتور با روکش طلایی را ‏برای به برق زدن کپسول ببینید. کپسول را به آرامی در جایگاهش قرار دهید. و سپس ‏USB‏ را به پورت ‏USB‏ لپ تاپ یا ‏رایانه‌تان بزنید. ‏
توصیه می‌کنیم زمانی که هشدار تمام شدن باتری را مشاهده کردید، ‏Mi Band 2‎‏ را شارژ کنید. اجازه ندهید که شارژ‎‏ ‏Mi ‎band 2‎‏ کاملاً تمام شود.‏

چه مدت برای شارژ ‏Mi Band 2‎‏ زمان نیاز است؟
معمولاً بین ۲٫۵ الی ۳ ساعت برای شارژ کامل ‏Mi Band 2‎‏ زمان نیاز است. عمر باتری ‏Mi Band 2‎‏ در حدود ۲۰ روز ‏است.(بنا به استفاده شما)‏

Mi Band 2‎‏ توسط گوشی شناسایی نمیشود، چه کنم؟
در ابتدا مطمئن شوید که‎ ‎‏ ‏Mi Band 2‎‏ شارژ دارد یا خیر. سپس بلوتوث گوشی خود را یک بار خاموش و مجدداً روشن کنید. ‏در گام سوم، ارتباط آن را لغو کنید و دوباره جفت کنید. در تمام مدتی که این مراحل را انجام میدهید گوشی خود را نزدیک ‏Mi Band 2‎‏ قرار دهید. ‏
اطمینان حاصل کنید که با گوشی‌های دیگر جفت نشده باشد.‏

چگونه ‏Mi Band 2‎‏ را به درستی ببندم؟
‏۱٫ بند و کپسول دستنبد را بردارید.‏
‏۲٫‏کپسول را در بند قرار دهید.‏
‏۳٫‏دستبند را به دور مچ خود ببندید.‏

آیا ‏Mi Band 2‎‏ توانایی نمایش زمان را نیز دارد؟
بله می‌تواند. ‏
Mi Band 2‎‏ یک صفحه نمایش ‏‎۰٫۴۲ OLED‎‏ دارد که زمان، تاریخ، تعداد گام، مسافت، تعداد ضربان قلب، کالری مصرف‌شده و شارژ باقی‌مانده را نشان می‌دهد.‏

چرا ‏Mi Band 2‎‏ من شارژ نمی‌شود؟
‏ کپسول ‏Mi Band 2‎‏ را چندین بار به شارژر بزنید. گاهی اوقات کانکتورهای دو طرف به خوبی متصل نمی‌شوند. اگر هنوز ‏کار نمی‌کند، کانکتورهای شارژر و کپسول را با یک پارچه تمیز نرم تمیزکنید. می‌توانید از یک گوش‌پاک‌کن برای این کار ‏استفاده کنید. همچنین منبع ‏USB‏ را نیز چک کنید که درست کار می‌کند یا خیر ( منظور پورت ‏USB‏ لپ تاپ و یا رایانه‌تان ‏است)‏.

چگونه می‌توانم گزارش کاملی از شمارش گام‌ها، اطلاعات خواب و ضربان قلب مشاهده کنم؟
برای این کار شما ملزم به داشتن اپلیکیشن ‏Mi Fit‏ بر روی گوشی خود هستید که سیستم عامل ‏Android‏ و یا ‏iOS‏ دارد. این ‏اپلیکیشن رسمی استفاده از ‏Mi Band 2‎‏ است. ‏

آیا می‌توانم برای شارژ ‏Mi Band 2‎‏ از پاور بانک استفاده کنم؟
پاور بانک‌ها برای ساپورت از جریان ‏‎۲A‎‏ ساخته شده‌اند. زمانی که گوشی شما به طور کامل شارژ می‌شود، پاور بانک به ‏طور خودکار جریان را به منظور ذخیره انرژی قطع می‌کند. ‏Mi Band 2‎‏ تنها جریان ۲۵ میلی آمپرساعتی را پشتیبانی ‏می‌کند. بنابراین زمانی که شما ‏Mi Band 2‎‏ را به پاور بانک متصل کنید به اشتباه به عنوان یک گوشی فول شارژ شناخته ‏می‌شود و بنابراین جریان ورودی قطع می‌شود. اما پاور بانک‌های شیائومی، دستبند سلامتی را شناسایی کرده و بطور خودکار، جریان خروجی را متناسب با جریان مورد نیاز دستبند، تنظیم می‌کنند.‏

چگونه از پروسه شارژ شدن مطلع شوم؟
لطفاً پنل لمسی کپسول ‏Mi Band 2‎‏ را برای آگاهی از پروسه شارژ لمس کنید.‏

چگونه وضعیت باتری ‏Mi Band 2‎‏ را چک کنم؟
می‌توانید هم از طریق لمس پنل لمسی ‏Mi Band 2‎‏ و هم از طریق اپلیکیشن ‏Mi Fit‏ درصد باتری را چک کنید.‏

آیا در مدت زمانی که دستبند ‏Mi Band 2‎‏ را بسته‌ایم، نیازی است که بلوتوث گوشی روشن باشد؟
برای شمارش گام، بررسی وضعیت خواب و هشدار نیازی به کانکت بودن مدام ‏Mi Band 2‎‏ به گوشی نیست. شما می‌توانید ‏بعد از پایان ورزش و یا هر فعالیتتان این کار را انجام دهید. اگر می‌خواهید از دیگر عملکردها مانند هشدار تماس‌های ‏دریافتی، باز کردن قفل صفحه نمایش و یافتن ‏Mi Band 2‎‏  استفاده کنید، نیاز دارید که بلوتوث خود را روشن کنید و اتصال ‏Mi Band 2‎‏ و گوشی را حفظ کنید.‏

‏Mi Band 2‎‏ چه مدت زمانی اطلاعات را ذخیره می‌کند؟
اطلاعات به مدت ۱ هفته ذخیره می‌شوند.‏

چگونه می‌توان اطلاعات مربوط به خواب و گام‌های شمارش‌شده را چک کرد؟
دو راه وجود دارد.‏
‏۱٫ ‏لمس پنل کپسول برای مشاهده اطلاعات
‏۲٫‏ باز کردن اپلیکیشن ‏Mi Fit‏ ‏

Mi band 2‎‏ چگونه اطلاعات مربوط به خواب را ذخیره می‌کند؟
این کار به دلیل استفاده از ردیاب‌های پیشرفته امکان‌پذیر است. بنابراین به محض اینکه شما بخوابید و حرکتی نداشته باشید، ‏خواب شما را بررسی می‌کند. همچنین می‌تواند چگونگی خواب شما مبنی بر عمیق بودن یا سبک بودن آن را نیز بررسی کند.‏

چرا ‏Mi Band 2‎‏ خواب روزانه را بررسی نمی‌کند؟
هنوز این گزینه فعال نشده است.‏

چگونه می‌توان قفل گوشی را از طریق ‏Mi Band 2‎‏ باز کرد؟
تنها دست خود را نزدیک گوشی بالا برده، قفل گوشی باید باز شود. توجه داشته باشید تنها در زمانی قفل باز میشود که با ‏صفحه نمایش روشن باشد. اگر نتوانستید این کار را انجام دهید، چک کنید که این گزینه را در اپلیکیشن ‏Mi Fit‏ فعال کرده اید ‏یا خیر. اگرهمچنان کار نمیکند، بلوتوث گوشی را یکبار روشن و خاموش کنید.‏

چگونه هنگام دریافت تماس‌های تلفنی، ‏Mi Band 2‎‏ به لرزش درمی آید؟
Mi Band 2‎‏ با یک تأخیر زمانی ۳ ثانیه‌ای که به صورت پیش‌فرض است، به لرزش درمی‌آید. شما می‌توانید این زمان را ‏در اپلیکیشن ‏Mi Fit‏ تغییر دهید. ‏
توجه: تعداد لرزش قابل تغییر نیست.‏

چه یادآوری‌های دیگری را می‌توان از ‏Mi Band 2‎‏ دریافت کرد؟
شما می‌توانید یادآوری پیامک، یادآوری کم تحرکی و یادآوری اپلیکیشن را نیز دریافت کنید.‏

Mi Band‏ در زمان دریافت هر هشدار چندین بار به لرزش درمی‌آید؟
‏۵ بار به لرزش درمی‌آید که شما می‌توانید با لمس پنل کپسول، این لرزش را قطع کنید. اگر لمس نکنید، ‏Mi Band 2‎‏ هر ‏‏۱۰ دقیقه می‌لرزد.‏

چرا نمی‌توان ضربان قلب را تست کرد؟
لطفاً در هنگام تست ضربان قلب، بی‌حرکت و ساکن بمانید. مطمئن باشید که ‏Mi Band 2‎‏ محکم به دور دست شما بسته شده است. ‏دست خود را تکان ندهید.‏

امتیاز و نظر خریداران این فروشنده

بعد از دو ماه از تاریخ خرید و تحویل ندادن پاورها مجبور شدم برم دفتر نت برگ و پول رو پس بگیرم بدون اینکه یه اطلاع رسانی کوچیک وقتی رفتم گفتن جنسش موجود نیست ، خوب اگه موجود نیست چرا هنوز تو سایتتون موجوده

افتضاح نخرید قیمت با فروشنده هماهنگ نشده

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

علی راموز

سلام ببخشیدخریدروبه صورت حضوری هم میشه انجام داد؟

نت برگ

علی راموز عزیز، خیر، شما باید خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید و شرایط ارسال کالا به صورت پستی/پیک است.

برچسب های مرتبط