ارزش واقعی: 150,000 تومان
پرداخت شما: 75,000 تومان

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

دانشکاه علوم پزشکی تهران - شماره تماس:09122207566

ویژگی ها

  - اولین استارتاپ ویکند سلامت

- امکان انتخاب یکی از انواع بلیط :

   - بلیط ویژه کسب و کار

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 06 آبان تا 08 آبان 1394

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- از هرپکیج تنها 50 نت برگ موجود میباشد

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر و یکی از بلیط ها

- جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر تماس با شماره 09122207566

- ارائه پرینت نت برگ الزامی است

- قبل از تهیه نت برگ بررسیهای لازم را به عمل آورید

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

 

 

توضیحات

استارت آپ ویکند یک رویداد آموزشی- تجربی در سراسر دنیاست که در3 روز متوالی برگزار می گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پرانگیزه ای شامل برنامه نویسان،مدیران تجاری، عاشقان استارت آپ،بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا در طی54 ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.

استارتاپ ویکند (Startup Weekend) یک رویداد آموزشی-تجربی (Experiental Education) در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می‌گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه‌ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.

این برنامه جهانی تا بحال بیش از یک هزار بار در بیش از ۴۸۰ شهر دنیا برگزار گردیده و شبکه پهناوری از مشتاقان کارآفرینی را پدید آورده است. در استارتاپ ویکند ایده‌های زیادی مطرح می‌شوند اما آنچه در این برنامه اهمیت فراوان دارد فقط سه چیز است. اجرا، اجرا و فقط اجرا! این برنامه از ساعت ۶ بعدازظهر روز چهارشنبه آغاز و تا ساعت ۹ شب روز جمعه ادامه دارد. در این برنامه شرکت کنندگان (کمتر ۱۰۰ نفر در ۱۰ تیم) همگی در یک فضای مشترک قرار می‌گیرند و با کمک مربیان خبره که از میان کارآفرینان موفق انتخاب می‌گردند ایده‌ها را به کسب و کار تبدیل می‌نمایند. در پایان برنامه تیم‌ها پروژه‌های خود را به هیئتی از داوران که از میان جامعه سرمایه‌گذار و اساتید دانشگاهی و کارآفرینان هستند، ارائه می‌نمایند. این رویداد در سطح جهانی توسط برندهای معتبری همچون گوگل، مایکروسافت، آمازون و ... حمایت می شود

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.