ارزش واقعی: 39,000 تومان
پرداخت شما: 17,160 تومان

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

اصفهان، میدان احمدآباد، ابتدای خیابان ولیعصر - شماره تماس:03132291526

ویژگی ها

- نت برگ آنی: امکان استفاده از یک لحظه پس از خرید تا پایان زمان استفاده

- دستگاه های قهوه جوش سفری از فروشگاه رستاخیز

 

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 09 تیر تا 23 تیر 1395

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در خرید نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک کالا

- امکان خرید نت برگ های بیشتر جهت هدیه به دوستان

- ساعات کاری : همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 20:30 و بعد از ماه رمضان تا ساعت 21:30

- تحویل بصورت حضوری و یا در صورت ارسال با پرداخت هزینه جداگانه

- جهت هماهنگی ارسال و کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 03132291526  تماس بگیرید

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

- قبل از تهیه نت برگ بررسیهای لازم را به عمل آورید

- جهت سهولت در انتخاب قبل از خرید محصول کلیه استعلامات را به عمل آورید

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمیباشد

 

توضیحات

قهوه ساز اسپرسو Espresso Coffee Maker یا قوری موکا نوعی ماشین قهوه‌ساز است که با گذراندن آب بسیار داغ و تحت فشار با بخار از میان قهوه آسیاب شده ، تولید نوشیدنی قهوه می‌نماید. برای استفاده از این ماشین به یک وسیله حرارتی مثل اجاق گاز یا هیتر برقی نیاز است که مراحل تولید قهوه با استفاده از انرژی حرارتی برقی این وسایل حرارتی تولید می‌گردد.

قهوه ساز اسپرسو، قوری موکا یا موکا پات نوعی ماشین قهوه‌ساز است که با گذراندن آب بسیار داغ و تحت فشار با بخار از میان قهوه آسیاب شده ، تولید نوشیدنی قهوه می‌نماید. این نوع قوری نخستین بار در سال ۱۹۳۳ میلادی توسط آلفانسو سالتی برای لوئیجی دوپونتی ساخته شد و صنایع بیالتی این نوع قهوه‌ساز را تحت نام موکا اسپرسو تولید و روانه بازار کرد. برای استفاده از این ماشین به یک وسیله حرارتی مثل اجاق گاز یا هیتر برقی نیاز است که مراحل تولید قهوه با استفاده از انرژی حرارتی برقی این وسایل حرارتی تولید می‌گردد. قهوه ساز اسپرسو یا موکا اسپرسو بیشتر در کشورهای اروپایی و آمریکای لاتین مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

قهوه ساز اسپرسو از سه بخش اصلی تشکیل شده است :

۱- محفظه نگهدارنده آب : این محفظه که در بخش زیرین قرار دارد، وظیفه نگهداری آب را برعهده دارد. آب در این ظرف داغ شده و با فشار به سمت سبد قهوه رانده می‌شود.

۲- سبد قهوه: این محفظه دارای دو بخش می‌باشد، یکی محفظه دایره‌ای شکل که قهوه آسیاب شده را درون آن می‌ریزند و دوم لوله‌ای متصل به محفظه سبد که در زیر آن جای دارد. این لوله در هنگام بسته شدن کامل قهوه‌ساز، درون آب درون محفظه نگهدارنده آب فرو می‌رود.

۳- ظرف فراورده: این ظرف که در بالای سیستم جای می‌گیرد و دارای یک دسته نیز می‌باشد وظیفه نگهداری نوشیدنی قهوه تولید شده را بر عهده دارد. در کف این ظرف فیلتری موجود است که دقیقا” در بالای سبد قهوه قرار می‌گیرد. میانه این ظرف لوله‌ای است که نوشیدنی تولید شده از آن گذر کرده و نهایتا” درون ظرف سر ریز می‌شود.

قهوه اسپرسو (Espresso ) :

نوعی قهوه غلیظ است که در اوایل قرن بیستم در میلان ایتالیا ابداع شد. اسپرسو با عبور دادن آب نزدیک به نقطه جوش، همراه با فشار از میان دانه‌های قهوه آسیاب شده تهیه می‌شود. عموما اسپرسو غلیظ تر از قهوه معمولی است  و بر روی سطح آن خامه (کف با قوام خامه) وجود دارد. در نتیجه فرآیند دم کردن آن که تحت فشار صورت می گیرد.

اسپرسو پایه برخی از نوشیدنی هاست مانند کافه لاته، کاپوچینو، کافه ماکیاتو، کافه موکا و کافه آمریکانو است. در تهیه‌ کاپوچینو حتما اسپرسو را به‌کار می‌برند ولی در تهیه‌ کافه لاته این امر ناگزیر نیست. میزان کافئین موجود در اسپرسو در واحد حجم از سایر نوشیدنی ها بیشتر است و به این دلیل هم هست که اکثر اوقات در مقیاس های کوچک سرو می شود. یک اسپرسو ۶۰ میلی لیتری دارای ۸۰ الی ۱۵۰ میلی گرم کافئین است در حالیکه یک قهوه معمولی با حجم ۲۴۰ میلی لیتر داری ۹۵ الی ۲۰۰ میلی گرم کافئین است.

 

مخزن زیرین قهوه ساز اسپرسو را تا قسمت ابتدایی سوپاپ آن با آب پر می نماییم و سپس قهوه آسیاب شده را در قسمت قیف مانند قوری می ریزم . قسمت بالایی را بر روی آن پیچ کرده و بر روی  اجاق گاز گذاشته تا با شعله ملایم آب قسمت پایین قوری به جوشآمده و پس از عبور از قهوه آسیاب شده به قسمت بالایی می ریزد . قهوه اسپرسو شما آماده می شود .

 

 

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

fatima samadi

سلام لطفا عکس محصول را بزارید

نت برگ

نت برگی عزیز، تصاویر در قسمت توضیحات ارائه شده است.

الهه خدادادي

با سلام ممکنه که عکس دستگاه قهوه جوش با بگذارین

نت برگ

الهه جان، در صورتی که تصاویر دستگاه قهوه جوش در اختیارمان قرار گیرد، حتما روی سایت قرار خواهیم داد.

برچسب های مرتبط