ارزش واقعی: 55,000 تومان
پرداخت شما: 38,500 تومان

22 خرید

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

خیابان سهروردی،خیابان خرمشهر،ساختمان 224،طبقه دوم - شماره تماس:09398389180

ویژگی ها

- لذت گشت و گذار و تفریحی دلپذیر در آبشارآب پری با مناظر و چشم انداز های طبیعی فراموش نشدنی

- جاذبه های گردشگری شامل : 

   - دیدار از آبشار رویایی آب پری 

    - گشت در پارک جنگلی رویان

    - دیدار از ساحل کاسپین

- ایاب و ذهاب با اتوبوس یا میدل باس توریستی

- خدمات تور : وسیله نقلیه توریستی در اختیار با توجه به تعداد گردشگران ، بیمه حوادث مسافرتی و مسئولیت مدنی ، راهنما و کمک راهنما

- صبحانه و ناهار با منوی باز

- پذیرایی عصرانه

- استفاده از لیدر تور حرفه ای و با تجربه

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 09 اسفند تا 09 اسفند 1392

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در تعداد خرید نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- تلفن جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر 88546523

- آغاز حرکت جمعه 9 اسفند ماه ساعت 5 صبح از میدان ونک 

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

- تجهیزات مورد نیاز : لباس اضافی، کفش کوهپیمایی،بادگیر،کوله پشتی شخصی، ظروف اولیه شخصی، کرم ضد آفتاب، عینک و کلاه، زیرانداز یکنفره، قرص و داروهای شخصی، باتری و شارژر

توضیحات

اگر از چالوس، تقریبا 50 کیلومتر به سمت شرق برویم، پس از گذر از نوشهر و پارک جنگلی سی سنگان به شهری به نام رویان (که نام قدیم آن علمده [AlamDeh] بود) می رسیم. این شهر به دلیل بازار فصلی بزرگش همیشه شلوغ است. فضای بازار، شبیه فضای بازارچه های آستارا است و از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آن پیدا می شود. اما در سمت مقابل بازار پارچه نوشته کوچکی روی میله نصب شده است که روی آن نوشته است: “آب پری رویان”.

 آبشار آب پری در ارتفاعات قرار دارد و جاده به سمت جنگل می رود. جنگلی که جاده از میان آن می گذرد بسیار دلچسب و جذاب است. درختان با فاصله نه چندان زیاد از یکدیگر رشد کرده اند و بیشتر مناطق بکر و دست نخورده می نماید. انتهای این جاده جنگلی-کوهستانی به کجور ختم می شود. که از طریق کجور نیز دسترسی به “کندلوس”، “دوآب” و “مرزن آباد” و … فراهم است. در طول مسیر همچنین یک خروجی برای اتصال به یوش (زادگاه نیما یوشیج) و “بلده وجود دارد. اما پیش از اینها پارک جنگلی رویان و آبشار آب پری قرار گرفته اند. جاده آب پری هم عرض جاده چالوس است، اما اطراف جاده آنقدر فضای صاف و باز برای اطراق کردن وجود دارد که هر گردشگری به راحتی می توانند گوشه دنجی برای خود پیدا کنند.

 در طول مسیر ابتدا به پارک جنگلی رویان می رسیم. این پارک که فاصله زیادی از شهر رویان ندارد، تقریبا از تمامی امکانات بهداشتی اولیه ( از قبیل آب آشامیدنی و سرویس های بهداشتی) برخوردار است. آلاچیق هایی برای استراحت تدارک دیده شده است و وسایل بازی برای کودکان نیز وجود دارد. امنیت پارک نیز توسط واحد نیروی انتظامی مستقر در پارک برقرار است و اگر بتوانید شب های سرد جنگل را تحمل کنید محل مناسبی برای اقامت چند روزه است.

 در ادامه جاده، از پارک که بگذریم و حدود 5 کیلومتر بالاتر برویم، به آبشار آب پری می رسیم. این آبشار درست در کناره جاده قرار گرفته است. البته آنچه که آبشار آب پری نامیده اند شباهت چندانی به آبشار ندارد. بخشی از سنگهای کوه در اثر رانش زمین در شیب تند کوه جمع شده است و آب بسیار اندکی از لابلای این سنگ ها جاری است. با این حال گردشگران زیادی در ایام تعطیل و تعطیلات آخر هفته به این مکان می آیند، به طوریکه کناره جاده مملو از ماشین و گردشگر می شود، دکه طرف دیگر جاده نیز بر ازدحام گردشگر می افزاید. این آبشار در حقیقت بهانه ای است برای لذت بردن از هوای کوهستان و مناظر زیبای این منطقه.

امتیاز و نظر خریداران این فروشنده

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

saeideh ramezani

سلام ببخشيد چرا هرچي به آژانس شما زنگ مي زنيم جواب نميديد؟ چطور بايد با شما هماهنگ كنيم؟

نت برگ

سعیده جان، مشکلی در برقراری ارتباط وجود ندارد و پاسخگو هستند.

mohsen kazemi

سلام من این تورو ثبت نام کردم مبلغشم واریز کردم اما تو تراکنش ام چیزی ثبت نشده؟؟؟

نت برگ

محسن عزیز، 2خرید شما با موفقیت ثبت شده است. میتوانید کدهای مربوطه را در قسمت نت برگهای من در پروفایل خود در سایت مشاهده و نسبت به گرفتن نسخه چاپ آن اقدام فرمایید.با توجه به حجم بالای ارسال ایمیل ها ممکن است شما ایمیل خود را با تأخیر دریافت کنید اما نگران نباشید ایمیل ها را دریافت خواهید کرد و اگر در Inbox نبود لطفاً فولدر Spam خود را چک کنید.از خرید خود لذت ببرید.