ارزش واقعی: 120,000 تومان
پرداخت شما: 99,600 تومان

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

تهران، خیابان شریعتی، پایین تر از حسینیه ارشاد، نبش کوچه دیباج، استخر مجموعه ورزشی کانون شهید مفتح - شماره تماس:09145309892,22903434

ویژگی ها

بلیت استخر شهید مفتح (سونا، سرسره و دایو)

از استخر کانون مفتح دارای ۴ سرسره آبی، استخر شیرجه با عمق ۵ متر همراه بادایو سونا خشک و بخار و جکوزی ،اتاق ماساژ و حمام سنتی آموزش شنا تضمینی (۱۲) جلسه با مربیان مجرب و کارشناسان تربیت بدنی خصوصی و نیمه خصوصی روزهای زوج ۸ صبح تا ۱۲ شب آقایان روزهای فرد از ساعت ۱۹ تا 11:30 شب جمعه ها از ۹ صبح تا ۱۱ شب روزهای فرد بانوان از ۸ صبح تا ۱۹ به استخر تغییر کرد.

 استخر کانون شهید مفتح شریعتی مخاطب بانوان و آقایان است از ویژگی های منحصر به فرد استخر که در مساحت دو هکتار واقع شده است تمیزی و پاکیزگی آب استخر می باشد.

سانس بانوان استخر کانون شهید مفتح روزهای فرد از ساعت 8 الی 12 و 12 الی 19،و سانس آقایان استخر کانون شهید مفتح شریعتی روزهای زوج از ساعت 8 الی 12و 12 الی 23، روزهای فرد از ساعت 19 الی 23، جمعه از ساعت 9 الی 23 فعال و آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان  با مدت استفاده از استخر 3 ساعت می باشد.

برخی از مزایای آب درمانی شامل رفع خستگی و آرامش جسمی و روحی، سبک شدن وزن بدن در آب، در دسترس بودن آن برای همه عموم اعم از افراد سالم و بیماران ، افزایش سوخت و ساز بافت ها، افزایش میزان فعالیت قلب و غیره می باشد که از نظر علمی به آن هیدروتراپی هم می گویند. استخر کانون شهید مفتح از این منظر برخوردار می باشد.

امکانات استخر کانون شهید مفتح شریعتی شامل : استخر آقایان ، استخر بانوان ، استخر کودکان ، حوضچه آب سرد، سونا خشک ، سونا بخار ، جکوزی ، استخر شیرجه ( دایو فنری ) ، دایو ، سرسره دوبل مولتی مدیا ، سرسره سرعتی ، سرسره مارپیچ ، آب درمانی ، ماساژ سنگ و ریلکسی زیر نظر متخصص ، باله در آب ، کلاس آموزش شنا ، بوفه ، جای پارک آسان ، کارتخوان ، ایروبیک در آب و غیره می توان نام برد.

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 20 دی تا 06 تیر 1402

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

روزهای زوج ۸ صبح تا ۱۲ شب آقایان روزهای فرد از ساعت ۱۹ تا 11:30 شب جمعه ها از ۹ صبح تا ۱۱ شب روزهای فرد بانوان از ۸ صبح تا ۱۹ به استخر

هماهنگی پیش از مراجعه الزامیست.

در روزهای جمعه استخر مختص آقایان است.

مراجعه با هماهنگی قبلی با تلفن: 22903434

نت برگی عزیز استفاده از نت برگ خود را به روزهای پایانی موکول نفرمایید

کسب و کار ملزم به رعایت کلیه موارد درج شده در این پیشنهاد است

رزرو و هماهنگی حداکثر تا 2 هفته قبل از پایان مهلت استفاده 

قبل از تهیه نت برگ بررسی های لازم را به عمل آورید

وجه نت برگ خریداری شده قابل استرداد نیست

توضیحات

بلیت استخر شهید مفتح (سونا، سرسره و دایو)





پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

برچسب های مرتبط