ارزش واقعی: 75,000 تومان
پرداخت شما: 49,500 تومان

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

کرج،فلکه اول گوهردشت،جنب مبل پارسا،ساختمان اهورا،طبقه اول ،واحد2 - شماره تماس:02634427842

ویژگی ها

- نت برگ آنی: امکان استفاده از یک لحظه پس از خرید تا پایان زمان استفاده

- تور قم گردی و دریاچه فراخین کاهار گشت سبز

- امکان انتخاب از بین پکیج های زیر:

- پکیج 1: تور قم گردی

- شامل:

- صبحانه سلف سرویس

- ناهار به عهده مسافر

- ورودی ها

- بیمه

- پذیرایی

- لیدر

- اتوبوس توریستی

گشت ها:

- حرم مطهر

- تیمچه بازار

- مسجد جامع

- آب انبار شاد قلی خان

- خانه یزدان پناه

- خانه زند

- کاروانسرای پاسنگان

- پکیج 2: تور دریاچه فراخین

شامل:

- صبحانه

- بیمه

- لیدر

- وسایل نقلیه

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 20 شهریور تا 20 آبان 1395

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- هر نت برگی مجاز به استفاده از یک نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- ساعت کاری کاهار گشت سبز البرز:از ساعت 9 الی 18

- تلفن جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر 34427842

- خریداران محترم بایستی بلافاصله پس از ثبت خرید خود جهت هماهنگی تماس گرفته شود

 - تاریخ حرکت تورقم گردی:

- ساعت و تاریخ حرکت:22 شهریور ساعت 5 صبح

- ساعت برگشت :ساعت 22

 - تاریخ حرکت توردریاچه فراخین:

- ساعت و تاریخ حرکت:25 شهریور ساعت 23 از تهران و 24 از کرج

- ساعت و تاریخ برگشت :26 شهریور ساعت 17 از فراخین

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

- قبل از تهیه نت برگ بررسی های لازم را به عمل آورید

- تجهیزات مورد نیاز : کفش مناسب پیاده روی ، کرم ضد آفتاب، عینک و کلاه، قرص و داروهای شخصی و کارت شناسایی

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

توضیحات

تور دریاچه فراخین با کاهار گشت سبز البرز

دریاچه فراخین یکی از دریاچه‌های کمتر شناخته شده در نزدیکی روستای کندلوس است. این دریاچه آنقدرها بزرگ نیست و بیشتر شباهت به تالاب دارد. اما واقع شدن در میان جنگل انبوه و تمیزی آن باعث شده است یکی از جاذبه‌های اصلی در نزدیکی روستای کندلوس و جاده چالوس باشد ،دریاچه فراخین در ارتفاع ۲۲۰۰ متری قرار گرفته و توسط جنگل‌های پهن برگ هیرکانی احاطه شده است. آبگیری دریاچه فراخین از چشمه فراخین در بالادست آن و نزولات جوی تامین می‌شود.

تور قم گردی با کاهار گشت سبز البرز

آب انبار شادقلی خان مربوط به دوره قاجار است و در قم، ضلع جنوبی فازچهارم، خیابان ۴۵ متری عمار یاسر واقع شده و این اثر در تاریخ ۱۱ مرداد ۱۳۸۴ با شمارهٔ ثبت ۱۲۵۴۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.محوطه 6 هزار ساله بافت تاريخي قم به طور كامل تخريب شدكاوش هاي باستان شناسي در محوطه شادقلي قم نشان داد اين محوطه مي توانست يكي از مهمترين اسناد سكونت انسان 6 هزار سال پيش در شهر قم باشد.هم اكنون اين محوطه باستاني به طور كامل تخريب شده است. خبرگزاري ميراث فرهنگي _ ميراث استان ها _ در ادامه فعاليت هاي عمراني شهرداري در محدوده بافت تاريخي قم، محوطه باستاني شاد قلي با آثاري متعلق به هزاره چهارم پيش از ميلاد به طور كامل تخريب شد. اين محوطه باستاني هنگام انجام عمليات حفاري توسط شهرداري قم، كه به منظور بازگشايي مسير تردد در محدوده بافت تاريخي انجام مي گرفت كشف شد. از آن زمان تا امروز به رغم تاكيد اداره ميراث فرهنگي و گردشگري قم بر لزوم حفاظت از اين محوطه باستاني هربار بخشي از آن تخريب مي شد تا اين كه چندي پيش به طور کامل تخريب شد. پس از شناسايي اين محوطه باستاني و كاوش هايي كه به مدت ده روز به طول انجاميد مشخص شد كه اين محوطه باستاني به هزاره چهارم پيش از ميلاد تعلق دارد و احتمالا اقوام ساكن در قلي درويش در نتيجه بالا آمدن آب قمرود حدود 1000 سال در اين محدوده زندگي كرده اند. اين يافته ها، برنامه كاوش را به فصل دوم موكول كرد اما تغييرات به وجود آمده در پژوهشكده باستان شناسي فصل دوم کاوش را به تاخير انداخت. محوطه شادقلي يكي از مهمترين اسناد سكونت انسان 6 هزار سال پيش در شهر قم بود و نشان مي داد اين شهر تاريخي پيش از شكل گيري در قرن سوم هجري قمري و در كنار حرم حضرت معصومه(س) داراي سكونت بوده است. اگرچه مکاتبه هاي بسياري براي جلوگيري از تخريب محوطه شادقلي انجام گرفت اما از آنجا كه هماهنگي لازم ميان مسئولان سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري و دستگاه هاي مسئول در استان براي حفاظت از اين تپه باستاني وجود نداشت . و نيز توصيه ها و دستورات نامه هاي اداري اجرايي نشد و پيگيري نکردن سازمان ميراث فرهنگي قم، اين محوطه 6 هزار ساله بافت تاريخي به طور کامل تخريب شد.

کاروانسرای پاسنگان جزو ۹۹۹ کاروانسرای شاه عباسی به شماره ۳۵۷ در سال ۱۳۲۱ به ثبت ملی رسیده و در فاصله کیلومتر ۲۰ جاده قدیم قم قرار دارد. کاروانسرای پاسنگان در عصرصفوی ساخته شد و در دوره‌های بعد از جمله قاجاریه از آن استفاده می‌شده است.
« شکل این بنا مربع و مساحت آن ۵۰ در ۵۰ متر و به صورت چهار ایوان است که چهارگوشه بنا چهار برج نیم دایره و در طرفین ورودی ساختمان ده طاق نمای تزئینی بنا شده است.»

 

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

برچسب های مرتبط