ارزش واقعی: 50,000 تومان
پرداخت شما: 5,000 تومان

1341 خرید

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

چهارراه فرمانیه ، جنب بانک اقتصاد نوین ، پلاک 50، طبقه 2 - شماره تماس: 021-22839908

ویژگی ها

- رفع موهای زائد

- با استفاده از دستگاه بسیار موثر دایود

- دارای FDA آمریکا و CE اروپا

- دارای اپراتور خانم و آقا

- ویژه بانوان و آقایان

- لطفا افرادی با وزن بیش از وزن 75 کیلو و افرادی که دارای حجم موی بیشتری هستند برای هر ناحیه 2 الی 3 نت برگ بیشتر تهیه کنند

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 15 شهریور تا 15 آبان 1393

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در خرید نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر 

- نت برگ های خریداری شده تنها در 2 جلسه قابل استفاده میباشد

- مراجعه فقط با هماهنگی و وقت قبلی با تلفن های 22829733-22839908

- نت برگی عزیز، استفاده از نت برگ خود را به روزهای پایانی موکول نفرمایید

- رزرو و هماهنگی حداکثر تا دوهفته قبل از پایان مهلت استفاده

- ارائه پرینت نت برگ الزامی می باشد

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

 

توضیحات

راز جوانی، زیبایی، شادابی و تناسب اندام را از ما بخواهید

راز دستیابی مجدد به جوانی، شادابی و تناسب اندام را از ما بخواهید

داستان موهای زائد بدن و به خصوص صورت، داستانی پر دردسر و در موارد بسیار زیادی مشکل‌ساز است.

آیا شما با موهای زائدتان همیشه و همواره درگیری ندارید و زیبایی صورت و یا بدنتان را نگرفته‌اند؟

آیا به انواع راه‌ها و روش‌های ممکن متوسل شده‌اید که از شر موهای زاید صورت و بدنتان خلاص شوید، اما به محض از بین بردن این موها، بعد از یکی دو روز در روز سوم سیاه‌تر و آشکارتر از قبل هربار خود نمایی‌ می‌کنند؟

تصور کنید به‌صورت ناگهانی به مهمانی دعوت می‌شوید و دقیقاً نمی د‌انید با موهای فراوان روییده در صورتتان باید چیکار کنید. قبل از مهمانی یا مراسم و یا مسافرتی و یا نه کلاً در تمام مواقع عادی باید وقت زیادی بگذارید برای از بین بردن این موها آن هم برای یک مقطع زمانی خیلی کوتاه و معمولاً کمتر از یک هفته ای و بعد از گذشت این مدت باز همان آش است و همان کاسه.

یعنی باز هم در آینه اولین و تنها چیزی که توی ذوق می‌زند موهای زائدی است که هر کدام از یک طرف رشد کرده و لطافت و زیبایی پوست شما را یکسره از بین برده‌است. باز همان دور همیشگی تکرار می‌شود یعنی باید به آرایشگر زنگ بزنید ساعاتی از محل کار خود مرخصی بگیرید یا از زمان استراحت و تفریح بزنید و وقت بگذارید تا تنها برای چند روز دیگر راحت شوید.

بعضی از قسمت‌های صورت مثل زیر چانه یا کنار گونه‌ها و یا پشت لب موهایی رشد می‌کند با چه ضخامت و سماجتی! فردای روزی که پوستتان را تمیز می‌کنید سیاهی خاصی روی پوستتان ظاهر می‌شود و هر لحظه امکان رویش این موها وجود دارد. در این مواقع حوصله تان حسابی سر می‌رود و دنبال روشی آسان و کم دردسر و دائمی برای درمان این موهای مزاحم می گردید.

برای رفع موهای زائد روش‌های زیادی وجود دارد اما از میان تمام روش‌های موجود، لیزر از سایر روشها موثرتر و دائمی تر و در عین حال بی‌عارضه‌ترین و کم دردسرترین روش‌هاست. بعضی از مراجعین به دلایل مختلف خصوصاً عدم اطلاع و آگاهی از ماهیت لیزر از این روش می‌ترسند و تصور می‌کنند این روش عوارضی داشته باشد. اما این افراد باید بدانند که لیزر طیف خاصی از نور تقویت شده است که فقط ۲ تا ۳میلی متر به زیر پوست نفوذ می‌کند و با برخورد با فولیكول (ریشه) موهای زاید آن را تخریب می‌کند و به بافت‌های مجاور آسیبی نمی‌رساند و امكان رشد موهای زاید در منطقه مورد نظر از بین می‌رود این درمان در چند مرحله انجام می‌شود هر جلسه که فواصل بین جلسه ها با نظر پزشک و متناسب با دوره رویش موهای جدید منطقه مورد نظر برای لیزر معمولاً با فواصل زمانی ۴ تا ۶ هفته ای انجام شود ریشه موهای زائد ضعیف‌تر و نازک‌تر می‌شود تا آنکه کاملا از بین برود.

نتیجه حاصل از این روش در اغلب مواقع، موفقیت‌آمیز و دایمی است در این ایام مراقبت از پوست در برابر آفتاب و رعایت برخی نکات در گرفتن نتیجه بهتر بسیار موثر است. لیزر، آخرین و جدیدترین راه برای درمان موهای زاید است. ولی در هر حال باید انتظار شما از این روش درمانی هم معقول و واقع‌گرایانه باشد. پزشكان معتقدند اثر بخشی لیزر به اثبات رسیده است. پس از لیزر، اغلب موها در عرض ۲ هفته از بین می‌روند. البته این حرف به آن مفهوم نیست كه همه موهای زاید در اثر لیزر به صورت دائمی از بین می‌رود بنابراین برای رفع موهای زائد یک منطقه نیاز به انجام چند جلسه لیزر است که تعداد جلسه ها و فواصل آنها با توجه به نظر پزشک مشخص می شود. اما اگر پس از لیزر باز هم موهای زائد مجددا رشد كند، به تعداد كم و نازکتر از موهای قبلی خواهد بود (البته این موهای جدید و ظریف که بعد از مدتی مجدداً رشد نموده و در منطقه لیزر شده مشاهده می گردند نیز با رعایت نظر پزشک وانجام جلسه های لیزر رفع موهای زاید نگهدارنده از بین خواهند رفت).

رعایت نکات پزشکی در طول دوره های لیزر و زمان انجام هر مرحله نیز در اثر بخشی لیزر بسیار موثر است. چون در زمان کوتاهی موهای زائد از بین می‌رود بنابراین با کمی تحقیق حتماً به این نتیجه می‌رسد که با استفاده از لیزر رفع موهای زائد برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شوید و لطافت و شادابی پوست خود را باز یابید.

 

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

خانم الهي نسبي

ميشه لطفا كسايي كه اين نت برگ رو خريداري كردن بگن خدمات كلينيك اينجا چجوريه؟

بهاره طاهری

وقتی تازه از 15 شهریور شروع میشه چه جوری کسی میتونه نظر بده؟

سارا مافی

سلام طول موج دستگاه چقدره ؟؟؟ آیا هزینه دیگه ای بجز هزینه نت برگ مثل ژل و کاور و... دارد؟؟؟

نت برگ

سارا جان، می توانید برای کسب اطلاع در این مورد با کلینیک تماس حاصل نمایید همچنین هزینه ژل و کاور به صورت مجزا دریافت می گردد.