ارزش واقعی: 16,800 تومان
پرداخت شما: 11,760 تومان

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

بلوار ارتش (شرق به غرب)، بعد از کوچه بهاران، پلاک 75، واحد 3، طبقه 3 29- 021-42091425

ویژگی ها

- نت برگ آنی: امکان استفاده از یک لحظه پس از خرید تا پایان زمان استفاده

- امکان انتخاب از بین پکیج های زیر :

- پکیج 1 : سس پستو جنووز

   - وزن 190 گرم

   - سایز 212 م ل

- پکیج 2 : سس پستو پومودوری سچی

   - وزن 190 گرم

   - سایز 216 م ل

- پکیج 3 : سس پستو عربیاتا 

  - وزن 190 گرم

   - سایز 212 م ل

- پکیج 4 : سس پستو پپرونی

   - وزن 190 گرم

   - سایز 212 م ل

- هدیه ای ویژه برای 100 خریدار اول از کمپانی پلی

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 11 مهر تا 25 مهر 1394

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در خرید نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک پکیج

- ارسال رایگان در صورت خرید بیش از 3 عدد

- مدت زمان ارسال : 7 روز کاری

- جهت هماهنگی ارسال و کسب اطلاعات بیشتر تماس با شماره  پس از خرید به شماره تلفن مندرج در کوپن خود در پروفایل مراجعه کنید
- پشتیبانی فروش نت برگ: ۴۲۰۲۴ − ۰۲۱ ​

- ارائه پرینت نت برگ الزامی است

- قبل از تهیه نت برگ بررسیهای لازم را به عمل آورید

- جهت سهولت در انتخاب قبل از خرید محصول کلیه استعلامات را به عمل آورید

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

 

توضیحات

آیا تا حالا به این فکر کردین چرا مزه پاستاهایی که تو خونه درست می کنید مثل پاستاهای رستوران ها ی خوب ایتالیایی مثل مورانو نمیشه!!!

آیا موقع پخت ماکارونی برای فرزندانتان نگران مواد نگهدارنده موجود در رب گوجه فرنگی هستید؟

طعم سنتی و مخصوص همه غذاهای های ایتالیایی با استفاده از سس های پولی

همراه با کیفیت بسیار عالی و دارنده گواهی نامه های سلامت IFS و BRC

بدون استفاده از مواد نگهدارنده

یکی از پر طرفدار ترین غذاها در سراسر دنیا، پاستا است، البته پاستا به یک شکل پخت نمی شود و انواع و اقسام زیادی دارد. بسیاری از افراد به ویژه ورزشکاران به خاطر ارزش غذایی بالایی این خوراکی از آن در وعده ی غذایی شان استفاده می کنند.

مسافری از ایتالیا

اگر به شناسنامه باستانی پاستا مراجعه کنید می بینید که این غذای لذیذ در کشور ایتالیا متولد شده است. بسیاری از متخصصان تغذیه بر این باورند که گنجاندن مقدار متعادلی از غلات غنی شده یا مصرف غذاهای تهیه شده با آرد کامل گندم، به حفظ سلامت ما کمک می کند و با این روش بخشی از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن ما به سادگی تامین می شود. در این میان «پاستا» یکی از غذاهای سالمی است که مصرف آن در سبد غذایی خانواده ها به شدت توصیه می شود. علاوه بر این، پاستا بیشتر مواقع با سس های مختلف یا همراه با میگو، گوشت و سبزیجات مصرف می شود. به این ترتیب می توانیم یک وعده غذای سالم و مقوی نوش جان کنیم.

عضوی از مدیترانه

پاستا یکی از اجزای اصلی رژیم غذایی مدیترانه ای به شمار می رود. این رژیم غذایی سالم ترین رژیم غذایی سراسر دنیاست و اگر براساس آن پاستا را با مقدار فراوانی سبزیجات در کنار ماهی و روغن زیتون یا همراه سس های پستو مصرف کنید سلامت بدن شما تضمین می شود و انواع و اقسام بیماری های مهلک از جمله امراض قلبی و سرطان ها سراغ تان نمی آید، در عین حال سس های پستو جزو محصولاتی است که نمک و چربی کمی دارند بنابراین افرادی که به بیماری قلبی عروقی مبتلا هستند یا از بابت بالارفتن فشار خون نگران هستند، می توانند استفاده کنند.

تاریخچه پولی داستانی طولانی از نوآوری و سنت می باشد

تولید محصولات متنوع پولی با هدف داشتن بالاترین کیفیت، برتری انتخاب این محصول را به مصرف کنندگان می دهد.عشق و علاقه در تولید انواع غذاهای سنتی ایتالیایی با استفاده از مواد غذایی خوب و با کیفیت سبب پدید آمدن انواع محصولات پولی در مرکز میلان از سال 1872با عطر، طعم و کیفیتی منحصر به فرد گشته است.

به این ترتیب، تاریخچه خانواده پولی منعکس کننده و بیان کننده ماهیت خود کشور ایتالیا است که در حقیقت نشان دهندۀ سبک های جدید زندگی، تولید پیوسته محصولات ابتکاری و تبدیل شدن آن به یک پدیده صنعتی در این کشور می باشد. با نگاهی به بهترین غذاهای ایتالیایی، می توان شاهد ادغام سنت و خلاقیت در خطوط تولید پولی بود. در حال حاضر، موفقیت گروه پولی که برگرفته از فداکاری، شور و اشتیاق اعضای آن بوده است، منجر به گسترش این محصول در بیش از 30 کشور جهان با بیش از 30 برند مختلف، گشته است که در حقیقت تضمین کنندۀ کیفیت، سلامت و استاندارد بودن محصولات است.

پستو عربیاتا (سس گوجه فرنگی و فلفل تند)

این سس برای دوستداران طعم های گرم و تند ایجاد شده است و از بهترین مواد ایتالیایی و با مقدار زیادی فلفل، برای متجلی کردن طعم و مزه سس های تند عربی ساخته شده است.

این سس ترکیبی از پـوره گـوجـه فـرنـگی، روغـن آفـتـاب گـردان، 14% گـوجـه فـرنـگی آفـتـاب خشـک، پـیـاز، شـکـر، نـمـک، روغـن زیتـون، فیبـر بامبو، فلفل قرمز تند و فلفل شیرین می باشد.

 

 

پستو جنووز (سس ریحان)

این سس بر پایه داشتن عطر و طعم ریحان تازه استوار است و با هر نوع ماکارونی بسیار خوشمزه و دلپذیر است. برای انواع اسپاگتی، لینگوینی و پاستا بسیار ایده آل است.

این سس ترکیبی از 38 % ریحان، روغن آفتاب گـردان، 9% روغن زیتون،بادام هنـدی، 4% مخلـوط پنیر رنده شده، آرد برنج، پنیر پکورینو رومانو، شکـر، نـمـک، 1% دانـه کـاج،1% سیر

پستو پپرونی (سس گوجه فرنگی و فلفل شیرین)

سسی بسیار خوشمزه که از فلفل دلمه ای و گوجه فرنگی های شیرین، برای انواع ماکارونی با عطر و طعمی کاملا مدیترانه ای تشکیل شده است.

30% فـلفـل دلـمـه ای، روغــن آفـتـابگـردان، 23% سـس گـوجــه فـرنـگـی، گـوجــه فــرنـگـی آفـتـاب خــشــک، شکر، پیاز

پستو پومودوری سچی (سس گوجه فرنگی خشک)

گوجه فرنگی های در آفتاب خشک شده ایتالیایی و تکه های گوجه فرنگی های خوشمزه و تازه، در این سس پستو برای دوستداران طعم های قوی و ساده مهیا است و برای فراهم آوردن تمامی طعم های واقعی ایتالیایی به بشقاب پاستای شما آماده گردیده است.

روغــن آفـتـاب گــردان، 35% گـوجـه فـرنـگی آفـتـاب خشـک، سس گـوجه فرنگی، ریحان، نمک، شکر، آرد برنج، فلفل

 

 

 

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

شهرام امینی

سلام شماره تلفنی که باید هماهنگ کنیم باهاشون چی هست؟ من 4 عدد خریداری کردم که نیازمند ارسال آن ها به درب منزل است.

نت برگ

دوست خوبم، خریداران عزیز میتوانند با مراجعه به حساب کاربری خود و کلیک بر روی نت برگهای من در قسمت مربوطه پیشنهاد مورد نظر را انتخاب و با کلیک بر روی مشاهده یا عملیات به صفحه کوپن مربوطه متصل و شماره پیشنهاد را ملاحظه نمایند.