کمینه ارزش: ۳۰,۰۰۰ تومان
کمینه پرداخت : ۱۹,۵۰۰ تومان

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

بلوار ارتش (شرق به غرب)، بعد از کوچه بهاران، پلاک 75، واحد 3، طبقه 3 29- 021-42091425

ویژگی ها

- نت برگ آنی: امکان استفاده از یک لحظه پس از خرید تا پایان زمان استفاده

- امکان انتخاب روغن زیتون های اسپانیایی پریوردی از بین پکیج های زیر:

    - پکیج 1 : روغن زیتون با بو و پرچینی

    - پکیج 2 : روغن زیتون با بو و رزماری

    - پکیج 3 : روغن زیتون با بو و سیر

    - پکیج 4 : روغن زیتون با بو و فلفل تند

- سایز : 250 میلی لیتر

- محصول اسپانیا

 

 

 

 

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 25 آبان تا 09 آذر 1394

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در خرید نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک پکیج

- ارسال رایگان در تهران در صورت خرید بیش از دو محصول

- نحوه تحویل: حضوری و یا در صورت ارسال با پرداخت هزینه جداگانه

- جهت هماهنگی ارسال و کسب اطلاعات بیشتر تماس با شماره  پس از خرید به شماره تلفن مندرج در کوپن خود در پروفایل مراجعه کنید
- پشتیبانی فروش نت برگ: ۴۲۰۲۴ − ۰۲۱ ​ - پس از خرید به شماره تلفن مندرج در کوپن خود در پروفایل مراجعه کنید
- پشتیبانی فروش نت برگ: ۴۲۰۲۴ − ۰۲۱

- ارائه پرینت نت برگ الزامی است

- قبل از تهیه نت برگ بررسیهای لازم را به عمل آورید

- جهت سهولت در انتخاب قبل از خرید محصول کلیه استعلامات را به عمل آورید

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

 

توضیحات

روغن زیتون با بو و پرچینی

روغن زیتون با بو با طعم ترافل پورچینی با استفاده از ترافل های پورچینی طبیعی خشک شده پیرنه تولید می شود. این محصول برای انواع گوشت، ماهی، سوپ، پاستا، ساندویچ، ریزوتو و هر آنچه که قابل تصور باشد، مناسب است. قارچ پرچینی به دلیل ارزش غذاییبالا، طعم و مزه مطلوب مورد استقبال عموم مردم قرار دارد همچنین این قارچ سرشار از انواع ویتامین‌ها‌، پروتئین، چربی های محلول و کالری است که در این محصول می توان از فواید و خواص آن بهره مند گشت.

روغن زیتون با بو و رزماری

روغن زیتون با بو با طعم رزماری با استفاده از رزماری خشک شده تهیه می­شود. یک ترکیب بسیار کامل برای استفاده در انواع گوشت­ها و در مرحله قبل از سرو انواع غذا ها مناسب می­باشد. این محصول به دلیل دارا بودن عطر و طعم رزماری جایگاه ممتازی در آشپزخانه داشته و در تهیه سس ها و هنگام خوردن گوشت،کباب و مرغ جایگاه ویژه ای دارد. این گیاه در درمان اضطراب، سردرد، میگرن، فشار خون، نفخ و بی اشتهایی، دردهای عضلانی و بیماری های روماتیسمی اثرات قابل توجهی دارد.

روغن زیتون با بو و سیر

روغن زیتون با بو با طعم سیر با استفاده از تکه های سیر سفید خشک شدۀ اسپانیایی تولید می شود. با توجه به طعم و بوی قوی که در این محصول وجود دارد، این محصول برای انواع نان تست، برنج و پاستا مناسب می باشد. مصرف این محصول می تواند سبب کاهش فشار خون، کاهش کلسترول خون و جلوگیری از بروز سرطان گردد.

روغن زیتون با بو و فلفل تند

روغن زیتون با بو با طعم فلفل تند با استفاده از فلفل های تند (چیلی) طبیعی، خشک شده کاتالانیا تولید می­شود. تنها مقدار کمی از این محصول برای طعم دادن به انواع پیتزا و پاستا کفایت می کند. فلفل قرمز سرشار از ویتامین c بوده و خاصیت آنتی اکسیدانی داشته و موجب افزایش قدرت ایمنی بدن و جذب بهتر آهن در بدن می‌شود و به افرادی که دچار کم‌خونی هستند توصیه می‌گردد.

چرا Priordei به عنوان یکی از برترین­های روغن زیتون فوق خالص در جهان شناخته می­شود؟

رشد یافته در آب و هوای Priorat، محصول خاص و اقلیمی منطقه Priorat، 100درصد برداشت دستی، مدت فرآوری روغن در 12 ساعت، استخراج و پرس سرد در دمای خنک کمتر از 27 درجه سانتی گراد، بازده کمتر از 18% در استحصال روغن، حداکثر اسیدیته 2/0 درجه، ترکیب رنگ سبز باورنکردنی

محصولات متنوعی از روغن زیتون های فوق العاده خالص Priordeiبا استفاده از روش­های سنتی غوطه­وری تولید می­شوند. در این راستا ما هر ساله روغن زیتون های فوق العاده خالص را از زیتون هایی که به تازگی از مزارع Priorat اسپانیا برداشت شده و تلخی آنها گرفته شده است را انتخاب کرده و در مخازن 10000 لیتری ضد زنگ و استیل نگهداری می­کنیم و به منظور اطمینان از حفظ تازگی، بو و طعم، سه هفته پیش از پر کردن بطری­ها، این روغن در مواد طبیعی غوطه ور می گردند.

روغن زیتون های Priordei حاصل یک فرآیند بسیار کنترل شده در راستای تولید طعم ­های متنوع از روغن زیتون است. برداشت با دست در انتهای اکتبر و ابتدای نوامبر در زمان بین نقطه حداقل رسیدگی و نقطه ایده­آل آن انجام می­شود، و اجازه داده نمی شود زیتون زیادی برسد. برداشت زیتون بعد از دو هفته متوقف می­شود. این کار موجب بازده کمتری در استحصال روغن می شود اما این اطمینان را به مصرف کنندگان می­دهد که زیتون­های خیلی رسیده داخل فرآیند تولید روغن زیتون های فرابکر و استثنایی Priordei وارد نمی شوند. عملیات فشرده­سازی و کمپرس زیتون­ها به منظور استخراج روغن تحت شرایط استخراج سرد انجام می گردد که در خلال این مدت همواره دما در حدود زیر 27 درجه حفظ می­شود که به وسیله استفاده از دستگاه های فوق مکانیزه در طول مدت 12 ساعت پس از برداشت زیتون ها انجام می گردد، تمامی این موارد موجب تولید روغن زیتون های فرابکر Priordei می­شوند و در نهایت موجب دستیابی به روغنی منحصر به فرد، استثنایی و با حداکثر اسیدیته 2/0 درجه می­گردد.

دست یابی به روغن زیتون های Priordei در اصل نتیجه تلاش مستمر تولیدکنندگان و استفاده آنها از بهترین انواع زیتون می باشد. تولیدکنندگان روغن زیتون های Priordei هر روزه در جستجوی ارائۀ با کیفیت ترین محصولات، به بازار مصرف کنندگان می باشند، همچنین به فکر مشتریهایی هستند که هر روزه تفاوت بین محصولات معمولی و صنعتی را با نمونه­های دست­ساز به خوبی می­دانند و به راحتی تشخیص میدهند. در حقیقت روغن زیتون های Priordei برای ذائقه­های سخت­گیر طراحی و ساخته شده است. عطر و طعم روغن زیتون متاثر از عوامل مختلفی می باشد که از جمله آنها می توان به نوع زیتون، ترکیب خاک، نوع زمین، آب و هوا، جمع آوری، و فرآیند آماده سازی اشاره کرد.

 

 

 

 

 

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

فهیمه عباسی

وزن هر شیشه چقدر است؟

نت برگ

دوست عزیز خواهشمندیم در این خصوص با شماره مندرجه تماس حاصل فرمایید.

میثم سلامی

تاریخ انقضا محصول چه تاریخیست؟

نت برگ

دوست عزیز تا 2016 زمان مصرف دارد .