تهران، خیابان جمهوری، مابین خیابان سعدی و بهارستان، کوچه مظفری، بن‌بست اول، پلاک 5 - شماره تماس:02133905515

ویژگی ها

- نت برگ آنی: امکان استفاده ازیک لحظه پس از خرید تا پایان زمان استفاده

- کتاب جدید ترین راهکارهای درمان دیابت از انتشارات پیام آزادی

- نویسنده : دکتر محمد دریایی

- نوبت چاپ : اول-1394

- شمارگان : 5000 جلد

- نویسنده این کتاب جناب آقای دکتر دریایی در شبکه پنج سیما و در برنامه به خانه بر می گردیم در حال توضیح و تبیین این مجموعه می باشد

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 22 آذر تا 06 دی 1394

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در خرید نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک جلد کتاب

- امکان خرید نت برگ های بیشتر برای تعداد کتاب های بیشتر

- ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17 و پنجشنبه ها از ساعت 9 الی 12:30

- تحویل به صورت حضوری و در صورت ارسال با پرداخت هزینه جداگانه

- آدرس جهت تحویل حضوری :

فروشگاه شماره يک : تهران، خیابان جمهوری، مابین خیابان سعدی و بهارستان، کوچه مظفری، بن‌بست اول، پلاک 2

- فروشگاه شماره دو : تهران، خیابان جمهوری، مابین تقاطع سلیمانیه و جمالزاده جنوبی، پلاک 1374، طبقه همکف، واحد 9

- لطفا پس از خرید جهت ثبت سفارش خود با شماره های زیر تماس بگیرید

- تحویل حضوری فقط با هماهنگی قبلی با شماره های 33117735 - 33905515

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

توضیحات

کشف آنتي ‏دیابت در سال‏های اخیر

بوقناق و زول دو گیاه خاردار آنتي‏ دیابت است که به بوقناق، در فارسی خار زن ‏بابا، چرخه، به زبان آذري؛ بوقناق در کتب سنتي؛ شکاعي و شوکه ‏البیضا نامبرده ميیشود. از این دو گیاه در طب سنتي معمولاً از ریشه و میوه آن‏ها استفاده ميیشود. در قاعده ميوه بوقناق مانند کنگر فرنگی مقداری اینولین وجود دارد و به همین دلیل این گیاه را کنگرفرنگی وحشی ميیگویند. عرق بوقناق و زول از نظر طبیعت در طب سنتی گرم و خشک است و عده‏ای نیز آن را سرد گفته‏ اند و خوردن آن خشک کننده رطوبت‏ها و ضدسم است. در آذربایجان بوقناق درمورد تب‏ های نوبه از جوشانده 20-30 گرم ساقه و ريشه تازه آن گياه در 500 گرم آب استفاده ميیکنند. عرق زول و بوقناق تأثیر مستقیم بر فعالیت‏های آنزیمی کبد داشته و برای پاک‏سازی کبد از سموم و باز کردن مجاری کبدی مفید هستند و بر غدد فوق کلیه اثر مفید و مؤثر و در همکاری با کبد مفید برای افزایش انسولین و فعال کردن لوزالمعده و کاهش قندخون و درمان دیابت اثر شگفت‏ آوری داشته و برای دستگاه گوارش، درمان کولیت و فعال کردن کبد و تولید صفرا و ریختن آن در اثنی عشر روده و تجزیه و تحلیل چربيیها کارایی بسیار مؤثر و مفید دارد. عرق این دو گیاه پوست و عروق پوستی را باز و پوست را شفاف ميیسازد. جوش صورت را به علت فعال کردن و پاک‏سازی کبد و تصفیه خون از بین ميیبرد. برای نفخ معده و روده بسیار مؤثر است. اثرات فارماکولوژیک و دارو درمانی این دو گیاه که در عصاره و عرق آن‏ها متمرکز است توسط اينجانب در سال 1375 پس از یک سلسله تحقیقات و آزمايش‏های بالینی بر افراد دیابتی کشف گردید که در خلال این پژوهش‏ها متوجه شدم برخلاف پژوهش‏های بالینی طب نوین که فقط بر کاهش قندخون افراد تأکيد دارد، اين دو گیاه و عرق آن (بوقناق و زول) بر فعال کردن و پاک‏سازی کبد و غدد فوق کلیه اثر بیولوژیک داشته و موجب تحریک و ترشح انسولین از لوزالمعده ميیگردد. در مدت 17 سال تحقیقات بالینی به عطاريیها و همکاران پزشک طب سنتی توصیه گرديد تا این عرق را برای افراد ديابتی مورد استفاده قرار دهند که نتایج درخشان آن امروزه فراگیر شده است.

آنتی دیابت (انسولین طبیعی و ارگانیک) که براساس فرمول خاص و ترکیبی متناسب تهيه و از گیاهان یاد شده و ارگانیک است، بهترین گزینه درمانی برای دیابت ميیباشد.

The Newest Method For Diabet RemedyByDr.M.Daryai     

بخش اعظم حيات طیبه در پرتو غذای سالم تأمین میشود. استرس‌های مکرر، عدم تحرک و ورزش، انرژيی های منفی و زيست‌ محيطی، تنش‌های اقتصادی-سیاسی، افزايش سموم بدن، فرسایش سلولی، گسترش روزافزون دیابت را به ارمغان می آورد. مصرف غذاهای غربی (فست‌فودها، نوشابه‌های رنگی، برنج، قند و شکر سفید، تنقلات شور، چای و روغن‌های پرافینی به نام گياهی و انواع پالم در لبنیات) پانکراس و ترشح انسولین را دچار نقص، کمبود و اختلال ميسازد.

مصرف مواد غذایی طبیعی و ارگانیک متشکل از میوه‌ها، سبزيی های تازه، جوانه‌ها و دانه‌ها و مغزهای گیاهی، دارچین، زردچوبه، برنج قهوه‌ای، قند و شکر قهوه‌ای، نان سبوس‌دار گندم و جو، عرقیات گیاهی زول و بوقناق، شیر و دوغ شتر، کلم بروکلی، ویتامین‌های E ،B ،C، املاح و عناصر معدنی مانند کروم، منگنز، منیزیم، بهترین و جدیدترین راهکار درمانی دیابت است که در این مجموعه با شرح کامل مباحث تقدیم میگردد.

 

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.