ولیعصر، روبروی پارک ملت، ساختمان صورتی، طبقه 2 - شماره تماس:02122059814

ویژگی ها

- نت برگ آنی: امکان استفاده، یک لحظه پس از خرید تا پایان زمان استفاده

- کتاب بازاریابی و فروش نرم افزار فروشگاهی

- اولین کتاب بازاریابی و فروش نرم افزار در ایران

- نویسنده : خدایار عبدالهی

- بدون محدودیت در خرید نت برگ

 

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 01 آذر تا 15 آذر 1395

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک جلد کتاب

- امکان خرید نت برگ های بیشتر برای تعداد کتاب های بیشتر

- ساعات کاری: همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 17

- تحویل به صورت حضوری و در صورت ارسال با پرداخت هزینه جداگانه

- لطفا پس از خرید جهت ثبت سفارش خود با شماره های زیر تماس بگیرید

- تحویل حضوری فقط با هماهنگی قبلی با شماره 22059814

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نیست

- کسب و کار ملزم به رعایت کلیه موارد درج شده در این پیشنهاد است

توضیحات

کتاب‌ها بهترین راه زیستن در دنیاهایی دیگر است. مگر قرار است چقدر زندگی کنیم. در همین چند صباح عمر می‌توان چقدر دنیا را دید و گشت می‌توان تجربه بودن در چند دنیا و چند جا را تجربه کرد. فقط می‌توانی خودت باشی. همینجا و در اکنون.

کتاب‌ها اما پلی است برای سیر کردن. برای عبور کردن و برای زیستن و درک دنیاهایی که در عالم واقع غیرممکن است. هر کتابی را که باز می‌کنی در نقش یکی جان می‌گیری و زندگی را تجربه می‌کنی. گاهی برای یک روز گاهی برای یک هفته و گاهی برای یک ماه.

کتاب را که می‌بندی تجربه جدیدی را زیسته‌ای و باز کتابی دیگر و زیستن و تجربه‌ای دیگر. این بار با باز کردن کتاب در قلب اروپایی و یکبار در قلب داغ آفریقا. یکبار در دهه 40 زندگی می‌کنی و یک بار در قلب 21. یک بار چوپانی هستی در جستجوی افسانه شخصیت. یکبار زنی پا به سن گذاشته در یک آبادی دور دست. صبح ونیز را که تجربه کردی می‌توانی شب در سرمای آلاسکا زندگی کنی.

به راستی چند سال عمر باید داشته باشی تا این همه زندگی‌های متنوع را زیست کنی. کتاب جدیدی بخرید و خواندن دنیای تازه‌ای را آغاز کنید. با شروع هر کتاب حسی کنجکاو و ناشناخته زیر پوست آدم می‌دود و با پایان هر کدام، لبخندی از رضایت از بودن در درون دیگری شاد می‌شوی.

آخرین کتابی که خواندی کی بود؟ آخرین کتابی که هدیه دادی کی بود؟ آخرین باری که لذت چرخیدن بین قفسه‌های کتابخانه‌ای بزرگ را تجربه کردی کی بود؟

کتاب بازاریابی و فروش نرم افزار فروشگاهی اولین کتاب بازاریابی و فروش نرم افزار در ایران می باشد که در آن به روش‌های مختص بازاریابی و فروش نرم افزار فروشگاهی می پردازد . دراین کتاب به اندازه بازار نرم افزار فروشگاهی به تفکیک استان‌ها پرداخته شده است .

در فصل دوم کتاب، به روش‌های بازاریابی مناسب نرم افزارهای فروشگاهی می پردازد و در فصل سوم کتاب در خصوص رقابت در صنعت نرم افزار فروشگاهی توضیحاتی ارائه می دهد . در فصل چهارم ، راهکارهایی عملی جهت فروش حضوری نرم افزار فروشگاهی (در قالب دوره 21 روزه فروش ) ارائه داده و همچنین پیشنهاداتی در جهت موفقیت شرکتهای نرم افزار فروشگاهی ارائه می دهد و همچنین در فصل آخر به آمارهای جهانی در مورد تولید و فروش نرم افزار اشاره می کند .

 

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

پژمان آرايش

با سلام مشخصاتتون برای فروش این کتاب کامل نیست لطفا تعداد صفحات اندازه کتاب نوع چاپ: تک رنگ یا رنگی سال چاپ این کتاب و تیراژ را هم قید کنید تا خریدار راحت تر بتونه این کتاب را خریداری کنه.

نت برگ

پژمان جان، کتاب ارائه شده در پیشنهاد انتشارات امیران چاپ 95، رنگی و با تیراژ 3000 عدد می باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره مندرج در پیشنهاد تماس بگیرید.

کاوه کوشکی

خلاصه کتاب رو خوندم .کتاب خوبیه ..فقط میخواستم ببینم این کتاب به همراه CD است

نت برگ

کاوه عزیز، پیشنهاد انتشارات امیران شامل CD نمی باشد.

برچسب های مرتبط