ارزش واقعی: 49,000 تومان
پرداخت شما: 34,300 تومان

1545 خرید

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

نشانی اول: ولیعصر، پایین تر از پارک ساعی، شماره 2220 *** نشانی دوم: خیابان ولیعصر، بالاتر از بهشتی، خیابان اکبری(مستوفی یوسف آباد) - شماره تماس:02188713474

ویژگی ها

مشاهده منو

 نت برگ آنی: امکان استفاده، یک لحظه پس از خرید تا پایان زمان استفاده

 امکان استفاده از بوفه صبحانه رستوران نایب ساعی با ارزش 49,000 تومان با خرید این نت برگ

 نایب ساعی رستورانی متعلق به تمام ایرانیان

 رستوران نایب اولین و قدیمی ترین رستوران لوکس ایران با قدمت 150 سال

 صبحانه کامل و متفاوت از بوفه سرد و گرم و انواع نوشیدنی

 پذیرایی درخور و شایسته از شما در رستوران 7 ستاره نایب ساعی

 دارای محیطی خاص با تزئینات و دکوراسیون لوکس و لاکچری

 معماری داخلی زیبا و الهام گرفته از بنای کاخ ورسای

 مدیریت یکپارچه و پذیرایی بر اساس متد اجرا شده در بهترین رستوران های دنیا

 پاتوق هنرمندان، موسیقیدانان و رجال عالی مقام از گذشته تا کنون

 دارای 4 سالن لوکس و مجزا برای پذیرایی

 سرو صبحانه در طبقه سوم رستوران نایب ساعی (سالن رویال)

 حق سرویس: ندارد

مالیات بر ارزش افزوده: ندارد

 ظرفیت: 500 نفر 

 پارکینگ: جای پارک در حوالی

 بدون محدودیت در خرید نت برگ

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 20 مرداد تا 20 مهر 1397

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

 ساعات پاسخگویی و سرویس دهی صبحانه: همه روزه از 6:30 الی 10:30 صبح در سالن رویال

 شماره تماس رستوران نایب ساعی: 88713474 (10 خط همزمان)

 نت برگی عزیز، استفاده از نت برگ خود را به روزهای پایانی موکول نفرمایید

 قبل از تهیه نت برگ بررسی های لازم را به عمل آورید

 وجه نت برگ خریداری شده قابل استرداد نیست

 کسب و کار ملزم به رعایت کلیه موارد درج شده در این پیشنهاد است

توضیحات

حاج علی (خالق چلوکباب در ایران)

«حاج علی» را میتوان «پدر چلوکباب ایران» نامید. او اصالتا اهل تبریز بود و در ایام جوانی با ناصرالدین شاه قاجار دوستی صمیمانه ای داشت. در یکی از روزها که به همراه ناصرالدین شاه به شکار رفته بود، پادشاه از او می خواهد که برایش از گوشت تازۀ شکاری، غذایی درست کند و او کبابی طبخ می کند که به قول شاه تا آن زمان هیچگاه چنین غذایی نخورده است. بعد از تشکیل حکومت ناصرالدین شاه در تهران، با اصرار فراوان، حاج علی را از تبریز به پایتخت آورده و به عنوان آشپز مخصوص خود، انتخاب می نماید. بعد از تحولات انقلاب مشروطه در ایران، اقتصاد ایران شکل تازه ای به خود گرفت و شریان اقتصادی پایتخت که همان بازار تهران بود، رشد و تحول چشمگیری داشت. هم زمان با پیشرفت پایتخت ایران، حاج علی نایب پایه گذار و خالق چلوکباب در ایران بود که بعدها به عنوان مظهر غذای ملی کشورمان به جهانیان معرفی شد.

 نایب غلامحسین (بنیانگذار اولین چلوکبابی در ایران)

خلاقیت نایب غلامحسین فرزند حاج علی در سال 1254 هجری شمسی در ادامۀ راه پدر و ایجاد یک چلوکبابی با سرویسی متفاوت که تا آن روز کسی به این شکل نمی شناخت، مثال زدنی است. ایشان با خرید 5 دهنه مغازه در بازار صراف ها و تأسیس چلوکبابی مزبور، رفته رفته به نایب چلویی معروف شد و همین مسأله نام او را به عنوان بنیانگذار نام نایب در ایران به ثبت رسانید. طعم، مزه و کیفیت غذای عالی این چلوکبابی باعث شد تا هر روز بر تعداد مشتریان اضافه شود و نام آن بر سر زبان ها بیفتد.

 ایرج نایب (بنیانگذار نایب ساعی)

بعد از فوت نایب غلامحسین فرزندش، یعنی «ایرج نایب» رستوران نایب ساعی را راه اندازی می کند که از آن زمان، حدود 52 سال می گذرد. بعد از تاسیس این مجموعه، به دلیل دوستی وی با بسیاری از هنرمندان چون حسین تهرانی(استاد و نوازندۀ تمبک)، هنرمندان و افراد سرشناسی و نیز برخی از رجال عالی رتبۀ کشور به این رستوران رفت و آمد داشتند و اینجا را پاتوق خود کرده بودند. اگر امروزه نام نایب اعتبار و ارزشی برای چلوکباب ایرانی به شمار می آید و خدماتی در شأن ایرانیان ارائه می دهد، حاصل یک عمر زحمات ایرج نایب است. او حتی در ایام پیری و با شرایط بیماری باز هم حواسش به کنترل کیفیت نایب بود، تا جایی که در زمان جنگ تحمیلی که گوشت و کره در بازار پیدا نمی شد، با شرایط بسیار سخت، این مواد را از بازار تهران و جاهای دیگر به صورت روزانه تهیه می کردند تا تغییری در کیفیت غذاها به وجود نیاید.

 رضا نایب (بنیانگذار نایب مدرن)

اگرچه از سال های دورتر ولی با درگذشت ایرج نایب، به صورت جدی تر مدیریت رستوران توسط، رضا نایب، ادامه یافت. او بسیار باهوش  و ایده پرداز بود و با علاقۀ خارق العاده ای به انجام کارها می پرداخت. با اضافه شدن دو طبقۀ دیگر به مجموعه، تحولات زیادی در زمان مدیریت او صورت گرفت. طرح معماری داخلی طبقۀ سوم و چهارم که از بنای کاخ ورسای الهام گرفته شده، چیدمان بی نظیر فضای داخلی و بیرونی، مدیریت یکپارچه بر اساس الگوهای اجرا شده در بهترین رستوران های دنیا، خرید و تجهیز وسایل تزیینی و خاص، ورود ایده های نو به مجموعه چون طرح «گیفت کارت نایب»، ایجاد منوی افطار مخصوص و سنتی در ماه مبارک رمضان و ارائۀ خدمات هفت ستاره  و بسیار متمایز در این رستوران در چهار سالن بسیار لوکس و مجزا برای حدود 500 نفر، ابداع منوی صبحانه به صورت بوفه و منوی انتخابی در مجموعۀ نایب ساعی که در طبقۀ سوم (از 6.30 تا 10.30 صبح) ارائه می شود، همچنین ارائۀ خدمات در هر ساعتی از روز (از 11.30 صبح تا 11 شب) از اقدامات وی است؛ به همین خاطر همواره از رضا نایب به عنوان بنیانگذار نایب مدرن یاد می کنند. او کسی بود که استانداردهای جهانی در مدیریت رستوران را در ایران به مرحلۀ اجرا گذاشت؛ از آنجایی که در آن زمان، علاوه بر نایب ساعی مدیریت چهار شعبۀ دیگر رستوران نایب نیز توسط ایشان اداره می شد، وی در طول حیات خود، تمام توانش را برای ارتقای نام این برند به کار بست؛ تاجایی که امروزه موفقیت نام «نایب» مدیون تلاش های شبانه روزی اوست. سرانجام نیز در یکی از مسافرت های خود برای سرکشی شعبه ای در شمال ایران بر اثر تصادف درگذشت. اگرچه او تنها 44 سال عمر کرد؛ اما چنان سنگ بنای این مجموعه را محکم نهاد که به راحتی  نمی توان به آن آسیب زد.

نایب ساعی... رستورانی متعلق به تمام ایرانیان

امروزه نایب ساعی توسط خواهران نایب و به خصوص «هلن نایب» اداره می شود. این مجموعه سعی دارد تا در این دوران با ترویج فرهنگ عمومی و تخصصی غذاهای ایرانی، شأن و جایگاه واقعی «چلوکباب» را حفظ کرده و نمونه ای از یک رستوران استاندارد و متشخص را به همگان معرفی نماید. «چلوکباب» غذای ملی همۀ ایرانیان است و «نایب ساعی» نه برای یک خانواده بلکه رستورانی متعلق به همۀ اهالی این سرزمین است

امتیاز و نظر خریداران این فروشنده

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

عترت سادات مقیمی

سلام. برای کودک زیر 5 سال نت برگ باید تهیه شود؟ تلفن رستوران جهت هماهنگی جوابگو نیست .... شماره دیگه ای هست؟

نت برگ

عترت سادات مقیمی عزیز، مشکلی در پاسخگویی وجود ندارد و طبق اعلام مجموعه برای کودکان زیر 5 سال نیازی به تهیه نت برگ نمی باشد.

Sahar Ebrahimi

سلام.آیا امکان استفاده ازنت برگ برای همه روزهای هفته هست؟

نت برگ

Sahar Ebrahimi عزیز، طبق متن درج شده در بخش شرایط استفاده همه روزه از 6:30 الی 10:30 صبح در سالن رویال با هماهنگی قبلی در خدمت شما خواهند بود.

برچسب های مرتبط