ارزش واقعی: 4,413 تومان
پرداخت شما: 3,000.8 تومان

60 خرید

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

کلیه شعب - شماره تماس:4871

ویژگی ها

مشاهده منو

عطاویچ با منو پرطرفدار و هیجان انگیز خود در این روزهای رویارویی با ویروس کرونا همچنان مشتریان خود را همراهی می کند.

 این رستوران پرآوازه برای شکست کرونا در کنار شماست تا برای حفظ سلامتی خود در خانه بمانید، اما از غذای خوشمزه فست فود محروم نشوید. از آن جایی که ارائه با کیفیت ترین غذا و حفظ سلامتی مشتریان  همیشه اولویت عطاویچ بوده است، در این روزها که به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان رفتن به رستوران فراهم نیست، با رعایت تمامی موازین و تمهیدات بهداشتی لازم غذای مورد علاقه شما را درب منزل تحویل  می دهد تا با خیال راحت و به دور از آلودگی ها در کنار کسانی که دوستشان دارید،آن را نوش جان کنید.

شما عزیزان می توانید با تهیه این کد تخفیف 3000 هزار تومانی، از 32 درصد تخفیف به روی کل فاکتور سفارش از کلیه شعب عطاویچ در شهر تهران بهره مند شوید.

منوی فست فود شامل: غذاهای استریل، غذاهای نیمه آماده، عطا برگرها، عطاویچ‌ها، عطا چیکن‌ها، عطا پیتزاها، پیش غذاها و نوشیدنی

روش ارسال: با پیک

شعبات و محدوده سرویس‌دهی: آزادی، اکباتان، آیت‌الله کاشانی، شهرک راه آهن، هنگام (12 تا 24)، نیرو هوائی، رسالت (از 16 تا 19 تعطیل است.)، پونک، مرزداران (از 16 تا 19 تعطیل است.)، تهرانسر، شهرک غرب (12 تا 23)، شهر پرند (12 تا 23)، سوهانک (12 تا 24)

امکان سفارش از کلیه شعب کرج و مشهد

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 20 اردیبهشت تا 31 اردیبهشت 1399

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

روش استفاده از این کد تخفیف:  پس از تهیه این نت برگ و دریافت کد تخفیف، به سایت atawich.com مراجعه کنید. پس از ثبت نام در سایت و قسمت سفارش اینترنتی را انتخاب کنید. بعد از انتخاب نزدیک‌ترین شعبه به محل سکونت خود، غذای مورد نظر خود را سفارش دهید. قبل از پرداخت، کد تخفیفی را که از نت برگ دریافت کرده‌اید وارد کنید و سپس شیوه پرداخت را انتخاب کرده و سفارش خود را نهایی کنید.

این پیشنهاد نت برگ فقط برای سفارش غذای بیرون بر قابل استفاده است. 

روز و ساعت سرویس دهی: همه روزه از ساعت 12 تا 24 

شماره تماس: 4871 - 09032966234

توضیحات

سال ها است که رستوران های زنجیره ای عطاویچ به نامی پرآوازه در صنعت غذایی کشور تبدیل شده است. زیرا همواره توانسته است با بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت و سپردن طبخ غذا به حرفه ای ترین آشپزها لبخند رضایت را بر لبان مشتریان خود بنشاند و با یک منو هیجان انگیز و خوشمزه طرفداران زیاد را به دست آورد. بدون شک عطاویچ تجربه ای لذیذ و فراموش نشدنی را برای شما عزیزان رقم خواهد زد.

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

برچسب های مرتبط