ارزش واقعی: 25,000 تومان
پرداخت شما: 13,000 تومان

155 خرید

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

گیشا، خیابان فروزانفر، نبش خیابان پنجم، پلاک 57 - شماره تماس:021-86016631

ویژگی ها

مشاهده منو

- نت برگ آنی: امکان استفاده از یک لحظه پس از خرید تا پایان زمان استفاده

- امکان سفارش از منوی باز فست فود هات سیزل تا سقف 25,000 تومان با خرید این نت برگ

-15% حق سرویس روی صورتحساب شما اضافه می شود

- این رستوران دارای مالیات بر ارزش افزوده نمی باشد

- دارای 3 نوع سس مخصوص برای هر نوع غذا

- دارای محیطی آرام و دلنشین

- استفاده از مواد اولیه با بهترین کیفیت و طبخ روزانه

- بهره مندی از سرآشپز بین المللی شبکه 3 آقای رنجبر

- داغ ماندن غذا به مدت زیاد به علت استفاده از ظروف مخصوص

- دارای اینترنت wifi

- با 54 نفر ظرفیت پذیرایی

- دارای جای پارک مناسب حوالی فست فود

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 22 شهریور تا 22 آبان 1394

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در خرید نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- سفارش یک غذا با هر نت برگ الزامی می باشد

- ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12 الی 16 و 20 الی 23

- مراجعه تنها با هماهنگی و رزرو قبلی با شماره: 86016631

- نت برگی عزیز، استفاده از نت برگ خود را به روزهای پایانی موکول نفرمایید

- رزرو و هماهنگی حداکثر تا دوهفته قبل از پایان مهلت استفاده

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

- قبل از تهیه نت برگ بررسی های لازم را به عمل آورید

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمیباشد

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

samer mirzaie

الان که ساعت و روز مشخص کردید بله ولی متاسفانه اون زمان نه روز ونه ساعت قید نشده بود به همین جهت هم صندوقدار مشکل و گردن مسولین نت برگ انداخت که عدم سرویس دهی در روزهای اخر هفته را فراموش کردن بنویسن وگرنه زیر بار نمی رفتن.لطفا در زمان پاسخ گویی به انتقادات تحقیقات لازم را انجام بدهید چون من مستنداتش را دارم.در ضمن من فقط شرح واقعه کردم.

نت برگ

سامر عزیز، خواهشمندیم مستندات خود را به آدرس SUPPORT@NETBARG.COM ارسال فرمایید تا بررسی شود. قصد ما جلب رضایت شماست.

samer mirzaie

با سلام. من از نحوه قرارداد بستن با مجموعه محترم پشتیبان سایت نت برگ مطلع نیستم اما مطمینم که این رستوران به اجبار در این سایت تبلیغ نکرده است اما این مطلب را مینویسم که بقیه دوستانی که هزینه کرده اند و از این مجموعه قرار است استفاده کنند به این مشکلاتی که برای من پیش آمد بر نخورند و این رستوران در نحوه برخوردشان با مشتریان محترم نت برگ تغییراتی را بوجود بیاورند. گوشه ای از رفتار این رستوران با اینجانب را برایتان تعریف میکنم: 1-شماره تلفنی که در بلیط خرید نت برگ نوشته شده است در طول روز به ندرت جواب داده میشود ولی چون من ساکن گیشا هستم مراجعه حضوری کردم و منوی رستوران را از انجا برداشتم و شماره خط دیگر این رستوران را که پیدا کردم و گرفتم با زنگ اول برداشتند. 2-برای ررزو اولین سوالی که اپراتورها میپرسند این هست که شما از نت برگ خرید کردین یا مشتری قبلی مجموعه هستید که با طرح این سوال اولین مطلبی که به ذهن من رساند کم گذاشتن در نحوه سرویس دهی و غذای برای مشتریان نت برگ بود . در تماس اول گفتم بله از طرف نت برگ تماس میگیرم و اپراتورها گفتند ما رزرو نداریم و بعد از اصرار بیشتر گفتند از هفته پیش تا ساعت 11 شب مجموعه پر است و هیچ جای خالی نداریم حتی برای مشتریان حضوری . من تماس رو قطع کردم و با خط دیگری با خط دیگر مجموعه تماس گرفتم و این بار بدون اعلام مشتری نت برگ بودن صحبت کردم و برای ساعت 10:30 همان شب رزرو کردم و وقتی در زمان مقرر به رستوران رفتیم حتی یک مشتری هم در مجموعه حضور نداشت و نیامد. 3-در زمان تسویه حساب به صندوق برگهای نت برگ را دادم و اپراتور با عصبانیت گفتند این برگها مورد قبول نیست و شما باید از قبل می گفتید که از طرف نت برگ هستید و پس از مشاجره برگهارو قبول کردند و جالب تر از همه اینکه اپراتور رستوران همه تقصیرات را گردن مجموعه نت برگ انداخت که قید نکردند در سایت که 5شنبه و جمعه نمیتوانند نت برگی ها از رستوران استفاده کنند و.... نکته قابل توجه این است که اگر این رستوران به قصد افزایش مشتری در نت برگ تبلیغات کرده است و به اجبار نبوده که این روش مشتری مداری نیست مخصوصا از مجموعه ای که سرآسپزی به این معروفی دارد. در مورد شرکت نت برگ هم پیشنهاد میکنم که قراردادهای محکم تری با مجموعهای متقاضی ببندند که در صورت بد رفتاری با مشتریان سایت نت برگ بتوانند اقدام جدی و برخورد حمایتی مناسب مشتریان خود با مجموعها داشته باشد. این مطلب را نوشته ام چون در مورد مجموعه سورتمه تهران هم همین اتفاقات تکرار شد و کار به پلیس 110 رسید تا توانستیم از بلیط نت برگ استفاده کنیم.

نت برگ

سامر عزیز، در شرایط استفاده درج شده است ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12 الی 16 و 20 الی 23 لذا طبیعی است که در آخر هفته به نت برگیها خدمات داده نشود و نیازی به اینهمه تلاش جهت اثبات این مسئله از سوی شما نبوده است. با کمی تامل و دقت در شرایط استفاده میتوانید با خیال راحت از نت برگ ها استفاده نمایید بدون آنکه تنشی ایجاد شود یا خاطرتان آزرده گردد.