کمینه ارزش: ۹۰,۰۰۰ تومان
کمینه پرداخت : ۵۹,۴۰۰ تومان

14 خرید

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

میدان ارتش، بن بست طاهری، پلاک 2، واحد 6 - شماره تماس:021-26127647

ویژگی ها

- نت برگ آنی: امکان استفاده از یک لحظه پس از خرید تا پایان زمان استفاده

- امکان انتخاب از بین پکیج های زیر با خرید هر نت برگ :

 - پکیج 1 : پاور بانک 5000 میلی آمپر

     - ابعاد : 108.5*58.5*14.5 میلی متر

     - وزن : 132 گرم 

 - پکیج 2 : پاور بانک 8000 میلی آمپر
 
     - ابعاد : 119.5*67.5*16.5 میلی متر
 
     - وزن : 193 گرم
 
 - پکیج 3 : پاور بانک 10000 میلی آمپر
 
     - ابعاد : 148*74*16.5 میلی متر

     - وزن : 252 گرم

- رنگ: سفید دور خاکستری، سفید دور نارنجی، نارنجی دور سفید، قهوه ای دور سفید

- ولتاژ ورودی DC5V1.5 آمپر

- دارای دو خروجی DC5V1 آمپر و 2.1 آمپر

- دارای کابل میکرو یو اس بی برای شارژ خود دستگاه

- مجهز به لامپ LED جهت نمایش سطح توان

- دارای دو کابل اورجینال برای شارژ اندروید و اپل

- دارای چراغ قوه قدرتمند

- ظرفیت : باطری لیتیوم یونی با ظرفیت های 10000 و 8000 و 5000 میلی آمپر ساعت

- سازگاری با گجت هایی همچون : انواع گوشی هوشمند اپل و اندروید، موزیک پلیر، GPS، دوربین‌های دیجیتال، تبلت های اپل (آیپد) و اندروید و...

- گارانتی : یکسال گارانتی شرکت ایده نگاران تجارت امرتات

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 26 آبان تا 10 آذر 1394

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در خرید نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک پاور بانک

- تحویل : حضوری ، در صورت ارسال با پرداخت هزینه جداگانه ، در شهرستان به صورت پست با پرداخت هزینه جداگانه

- ساعات کاری : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:30 الی 17:30 و پنج شنبه از ساعت 9:30 الی 1:30

- جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر تماس با شماره  : 22398670- 09217366743

- مهلت ارسال 2 هفته پس از اتمام فروش از روی سایت

- ارائه پرینت نت برگ الزامی است

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

- قبل از تهیه نت برگ بررسی های لازم را به عمل آورید

توضیحات

اولین سوالی که شاید در مورد پاور بانک یا شارژر همراه از خودتان بپرسید این است که اصلاً به چه درد من می خورد؟ همه جا که برق هست. ولی وقتی اهمیتش را می فهمید که دچارش شوید. بله دقیقاً هنگامی که دچارش شوید در دل خود می گویید ای کاش از این شارژر ها داشتم. در سفرید و باتری دوربینتان تمام می شود،عجله دارید، باتری گوشی تان کم است و باید از اینترنت پر مصرف دیتای گوشی استفاده کنید. کم شدن نور تصویر و نگاه نکردن به فیلم وبازی نکردن تا به خانه برسید. موضوع دقیقاً اینجاست که این پاور بانک ها از آن دست کالاهایی هستند که اول مصرفی برایش نمی بینید و هنگامی که خریدید  نمی توانید بدون آن گذران کنید.

– پاور بانک خوب چه مشخصاتی باید داشته باشد؟

گنجایش:

اولین مشخصه ای که از پاور بانک ها می بینیم گنجایش آنهاست. ازآنجایی که گنجایش آن هم برحسب میلی آمپر ساعت (mAh) است و در گوشی های هوشمند و دوربین ها و تبلت ها هم گنجایش باتری بر حسب mAh اندازه گیری می شود. کار برای انتخاب ساده است. اگر گوشی شما باتری اش ۲۰۰۰mAh است. یک پاور بانک ۲۰۰۰mAh می تواند یکبار به صورت کامل گوشی شما را شارژ کند.این دیگر بستگی به خودتان دارد که چه گنجایشی برای خود انتخاب کنید. به نظر گنجایش حدود ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت گنجایش متوسط و خوبی است .

جریان:

شارژرهای گوشی های هوشمند معمولاً دارای ولتاژ ۵ ولت و جریان ۱ آمپر هستند. پس اگر پاور بانک دارای این جریان و ولتاژ باشد به راحتی می تواند گوشی شما را شارژ کند. ولی هستند افرادی که از سرعت پایین شارژ دستگاه شان می نالند. حق با آنهاست، از آن جایی که سرعت شارژ به جریان بستگی دارد. به هر میزان که جریان بیشتر باشد سرعت شارژ هم بیشتر است. برای نمونه برخی از گوشی های اندرویدی شارژرهای ۱.۵A دارند.

اگر قصد خرید پاور بانک برای تبلت خود دارید قضیه کمی فرق می کند. تبلت ها حداقل جریان قبولیشان ۱A است. در مورد آیپد که این میزان به ۲.۱ آمپر می رسد.به همین دلیل است که برخی از شارژرهای یو اس بی قادر به شارژ تبلت های اندرویدی یا آیپد نیستند یا با سرعت بسیار بسیار کمی شارژ می کنند. به نظر شارژ با جریان خروجی حداقل ۲.۱ آمپر مناسب حال همگان باشد . ( اما توجه کنید که شارژ با آمپر بالا در طول مدت به باتری شما ضرر میزند بهتره پاور بانکی بگیرید که دو خروجی با آمپر های متفاوت داشته باشد)

جریان ورودی شارژرها را نیز مد نظر داشته باشید. همانطور که پیش از این توضیح دادیم. سرعت شارژ به جریان دستگاه بستگی دارد. پس هر چقدر این میزان بیشتر باشد پاور بانک شما زودتر شارژ می شود. (مطمئناً سرعت شارژ در یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری خیلی مهم است)

 

پورت ها و اتصالات:

پاور بانک یک ارائه دهنده خروجی است. پس پورت ها و نوع خروجی ها خیلی مهم است. ساده ترین پورت، پورت USB است. که همه شارژرها از آن برخوردار هستند. در قدم بعدی به وای فای می رسیم، این پورت در برخی از شارژرها گنجانده شده است و می تواند دستگاههایی که از شارژ وای فای پشتیبانی می کنند را به صورت وای فای شارژ کند. پورت بعدی پورت مخصوص دستگاههای اپل است. شارژرهایی که این پورت را در خود گنجانده اند معمولاً قیمتی بالاتر دارند چرا که هزینه های لایسنس اپل را هم باید بدهند.

ظاهر، کیفیت و قیمت : 

شاید اولین چیزی که ذهن شما را در این زمینه طبقه بندی می کند. قیمت است. بعد که وارد بازار می شوید ظاهر و کیفیت آن تأثیر بسزایی بر روی شما می گذارد و تقریباً هر آنچه که پیش از این گفته ام را یادتان می رود. پس تنها پیشنهادی که می توانم در این زمینه به شما بکنم این است که فقط به قیمت توجه نکنید. ظاهر مهم است چرا که پاور بانک زیبا می تواند یک مزیت باشد. کیفیت هم مهم است چرا که شما از پاور بانک انتظار دارید پشتیبان شما باشد نه اینکه شما مراقب آن .

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

Yalda Rezaei

سلام نت برگ عزيز. من تو آفر قبلى دو تا از اين پاوربانك ١٠٠٠٠ ميلى آمپر خريدم خيلى راضى ام هم سبكه هم خوشگله هم عالى شارژ ميكنه. گوشى من باتريش ٢٤٠٠ ميلى آمپره گوشيمو ٤ بار كامل شارژ ميكنه. ممنون از شما

نت برگ

دیدگاهتان برای اطلاع دوستان فعال شده است.