کمینه ارزش: ۴۸,۰۰۰ تومان
کمینه پرداخت : ۲۸,۸۰۰ تومان

35 خرید

-

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

میدان پونک ، مجتمع تجاری اداری بوستان،واحد 752 - شماره تماس:44498232

ویژگی ها

- عمرنامه به عنوان مرجعي کامل جهت ثبت، برنامه ریزی و مدیریت کلیه امور مهم هر شخص در طول زندگی

- مولف: سید فرید بلادی مؤخر

- دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

- یک سر رسید 40 ساله

- قابل استفاده به عنوان سر رسيد، دفتر برنامه ريزي چند منظوره، دفتر هدف گذاري، دفتر حساب و کتاب، دفتر خاطرات، دفتر اسناد و املاک و در کل، دفتری برای رفع تمام نيازهاي زندگي افراد

- داراي صحافي زيبا به صورت جلد افست قابدار 

- شامل 720 صفحه رنگي قطع A4

- با رنگهای مسی، نقره ای ، طلایی، سبز و فیروزه ای

- کاربرد برای کلیه سنین 

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 15 تیر تا 16 مرداد 1392

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در خرید نت برگ

- هر نت برگ برای سفارش یک عمرنامه

- زمان مراجعه : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:30 الی 15:30 و پنجشنبه ها تا ساعت 12

- زمان استفاده : 16 تیرماه تا پایان روز 16 مردادماه

- نحوه دریافت : به صورت حضوری ، ارسال برای تهران با پرداخت 5000 تومان و ارسال برای شهرستان ها با پرداخت 10000 تومان

- در صورت درخواست ارسال برای تهران با پیک ،پرداخت هزینه جداگانه در محل

- مهلت ارسال تا یک ماه پس از زمان فروش از روی سایت

- مراجعه با هماهنگی با تلفن 44498232داخلی 114-09393733166

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمیباشد

توضیحات

عمرنامه دفتري است براي مديريت بهتر زندگي، و يا بهتر بگويم يک اتوماسيون کامل است براي زندگي شخصي هر فرد. معمولا افراد عادت ندارند برنامه ها، خاطرات، تجربيات، اسناد و مدارک و مکسوبات و در کل حاصل زندگي خود را در يک جاي مشخص متمرکز کنند و در زمانهائي که به هر يک از اطلاعات خود نياز دارند به همان دليل غير متمرکز بودن ممکن است ساعتها، بلکه روزها به دنبال اطلاعات مورد نياز خود گشته و شايد اصلا موفق به بدست آوردن بخشي از اطلاعات خود که مطمئن به داشتن آن هستند نشوند. خيلي عذاب آور است بدانيم که چيزي را داريم و ندانيم که کجاست.

اگر ما بتوانيم در زندگي خود تمام اطلاعات مهممان را فقط در يک دفتر ثابت ذخيره نمائيم، هميشه مطمئن هستيم که در سريع ترين زمان ممکن امکان دستيابي به اطلاعات خود را داريم. از طرفي وجود داشتن اطلاعات امکان برنامه ريزي و مديريت آنها را به ما خواهد داد.

عمرنامه که بر اساس برطرف نمودن همين نياز طراحي و منتشر شده است از دو قسمت اصلي زير تشکيل شده است ، قسمت اول که امکان متمرکز کردن کليه اطلاعات مهم در طول زندگي را به ما مي دهد و قسمت دومي که امکان مديريت و برنامه ريزی بر داشته هايمان را به ما مي دهد. اين دو قسمت با جزئيات بيشتري در اينجا شرح داده مي شود:

1 – قسمت اول که فصل هاي 1و2و3و5 عمرنامه را تشکيل داده و داراي فرمها و جداول ويژه اي است براي ثبت کليه اطلاعات بدست آمده در طول زندگي، از اطلاعات و خاطرات شخصي و خانوادگي گرفته تا اطلاعات تحصيلي، شغلي، مالکيت ها، دارائيها و تمام مواردي که براي هر فرد در طول زندگي ارزشمند است. بنابراين کليه اطلاعات شخص فقط و فقط در يک جلد دفتر ثابت در کل زندگي متمرکز شده و همواره امکان دسترسي سريع وي به اطلاعات برايش فراهم مي گردد. اما ثبت تنهاي برخي از اطلاعات کافي نيست و اطلاعات ثبت شده گاها نياز به مراقبت، برنامه ريزي و مديريت دارند. براي مثال وقتي که گواهينامه رانندگي دريافت مي کنيم و اطلاعات آن را در فرم مربوطه مي نويسيم، موضوعي که اهميت پيدا مي کند دانستن و يادآوري زمان تمديد آن مثلا 10 سال آينده است و تنها ثبت اطلاعات مشکلي را از فرد رفع نمي کند. به همين منظور فصل چهارمي نيز در اين دفتر تعبيه شده است.

2 – اين فصل ، که قسمت دوم عمرنامه را تشکيل مي دهد، يک سر رسيد 40 ساله است. يعني فقط يک سر رسيد براي 40 سال آينده که در آن مي توان برنامه ها، اهداف، خاطرات، آموخته ها، پندها و اندرزها، اسناد مالي، پرداختني ها و دريافتني ها و هزاران کار مهم ديگر را يادداشت کرد. در مثال فوق وقتي که گواهينامه را دريافت مي نمائيم، در همان لحظه ثبت آن در قسمت مکسوبات خود، به صفحه مربوطه در 10 سال آينده در قسمت سر رسيد 40 ساله مراجعه کرده و تمديد گواهينامه رانندگي را براي خود متذکر مي شويم. با توجه به اينکه قسمت دوم سر رسيد ماست و تمامي امور جاري و برنامه هاي خود را يک جا در آن ثبت مي کنيم ، با استفاده روزانه از آن وقتي به برنامه هاي از پيش تعيين شده رسيديم نسبت به انجام آنها اقدام نموده و از فراموشي آنها جلوگيري مي نمائيم.

در اينصورت هم تمامي اطلاعات خود را فقط در يک جاي ثابت متمرکز نموده ايم و امکان سريع دسترسي به آنها را براي خود بوجود آورده ايم و هم قادر به ثبت لحظه ها و مديريت برنامه هاي جاري و دراز مدت خود حتي براي 40 سال آينده هستيم.

از طرفي ديگر عمرنامه به عنوان يک دفتر برنامه ريزي، امکان برنامه داشتن و طبق برنامه حرکت کردن در طول مسير زندگي را به ما داده و اين امر موجب موفقيت روز افزون ما خواهد شد.

عمرنامه می تواند به عنوان سر رسيد، دفتر برنامه ريزي چند منظوره، دفتر هدف گذاري، دفتر حساب و کتاب، دفتر خاطرات، دفتر اسناد و املاک و در کل، دفتر برای رفع تمام نيازهاي زندگي افراد مورد استفاده قرار گيرد.

با توجه به نوع طراحی عمرنامه، امکان استفاده آن براي تمام سنين مجاز بوده و چقدر خوب است اگر فرهنگ نظم و برنامه ريزي از سنين کودکي به انسان تلقين شود . طبيعي است فردي که از کودکي اقدام به استفاده از عمرنامه نمايد ، در آينده در جامعه فردي موفق تر خواهد بود. 

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

مرضیه ارومیه

سلامز اگر 2-3 دفتر بخریم هم هزینه ی پیک همون 5000 تومانه؟ یا هر دفتری این مبلغه؟

نت برگ

مرضیه عزیز، جهت هماهنگی ارسال،میتونید با شماره های درج شده تماس بگیرید. با تشکر