ارزش واقعی: 50,000 تومان
پرداخت شما: 7,500 تومان

34 خرید

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

خ مفید بین چهار راه مصلی و فیض ساختمان پیشگامان - شماره تماس:031-38106

ویژگی ها

نت برگ آنی : اینترنت پر سرعت ADSL  پیشگامان

- سرویس 3 ماهه با سرعت 1024 کیلوبایت (1mg )

- ترافیک ( حجم مصرف ) 12G

- طرح پیشگام

- رانژه ( راه اندازی ) رایگان

- سایر زمینه های فعالیت گروه تعاونی پیشگامان : تلفن بین المللی ، پنل ارسال انبوه پیامک ، امور سهام و سرمایه گذاری

 

 

 

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 09 بهمن تا 09 اسفند 1393

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در خرید نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک خط تلفن

- مخصوص مشتریان جدید پیشگامان

- قبل از خرید، از ارائه خدمات در مرکز مخابراتی خود با توجه به تصویر پایین (قسمت توضیحات) اطمینان حاصل کنید

- درصورت نیاز به نصب از طرف شرکت ، دریافت هزینه جداگانه در محل به مبلغ 10000 تومان

- هماهنگی و کسب اطلاعات با شماره : 38106-031

- ساعت تماس : 9 الی 15

-محل تحویل : دفتر فروشنده

- ارائه پرینت نت برگ الزامی است

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

- قبل از تهیه نت برگ بررسی های لازم را به عمل آورید

توضیحات

معرفی گروه تعاونی پیشگامان

 گروه تعاونی پیشگامان در راستای توسعه صنعت IT کشور و پیشبرد اهداف اطلاع رسانی به عموم هموطنان گرامی، فعالیت خود را از سال 1375 به صورت جدی و با بهره گیری از نیروهای متخصص آغاز نمود و در طی زمان فعالیت موفق به اخذ مجوزهایISP ,ISDP ,VOIP ,ICT گردید.

این گروه، در همین راستا در سال 1382 اقدام به تأسیس شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات جهت ارائه سرویس های پهن باند (Broadband) نمود و موفق به دریافت مجوز ندا (PAP) از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی گردید. هم اکنون این شرکت، با گسترش دامنه فعالیت های خود در سراسر کشور و ارائه سرویسهای مبتنی بر IT با پوشش بیش از 30 استان و 267 شهر و بیش از دویست هزار مشترک، گسترده ترین شبکه خصوصی کشور را در اختیار دارد.

یکی از مهمترین اقدامات  شرکت پیشگامان در حوزه ICT کشور ، راه اندازی اولین فیبر نوری اختصاصی با مالکیت ایرانی با ظرفیت 4200 گیگابیت می باشد، که با استفاده از این امکان و با توجه به موقعیت جغرافیایی کشورمان ، ایران به عنوان یک HUB قوی منطقه ای مبدل خواهد شد .

پروژه مذکور به عنوان اولین پروژه ملی با 50میلیون دلار سرمایه گذاری داخلی در دریای آزاد اجرا گردید ، به یمن را ه اندازی این پروژه و افزایش پهنای باند کشور مشکل متقاضیان در صف انتظار دریافت پهنای باند نیز مرتفع خواهد شد .

خدمات پهن‌باند (Broadband)، از جمله‌ی خدمات شرکت پیشگامان است که برای استفاده‌ی کارآمد شرکت‌ها و سازمان‌ها از اینترنت و برقراری ارتباط میان نقاط مختلف جغرافیایی ارایه می‌شود.

پهن‌باند (Broadband)، واژه‌‌ای‌ست که برای تشریح اتصال پرسرعت داده‌ها به کار می‌رود و منظور از خدمات پهن‌باند، راهکاری‌ست که شرکت‌ها و سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا بتوانند به صورت آنلاین و سرعتی به مراتب بیش‌تر از تماس تلفنی ساده، به شبکه‌ی جهانی اینترنت و شبکه‌های محلی وصل شوند.

دسترسی به اینترنت پر سرعت مطمئن یکی از نیازهای هر ارگان یا سازمانی می باشد ، شرکت پیشگامان امکان برقراری ارتباط بی سیم برای دریافت پهنای باند اختصاصی را برای اکثر نقاط تهران فراهم نموده است ، این شرکت آماده برقراری ارتباط سرویس در کمترین زمان ممکن برای متقاضیان خواهد بود .

 شرکت تعاونی پیشگامان نصف جهان

 در راستای توسعه صنعت IT و پیشبرد اهداف اطلاع رسانی به عموم مردم اصفهان فعالیت خود را در زمینه اینترنت و شبکه های گسترده و فناوری اطلاعات از سال 1387 اغاز کرد .

این شرکت با پشتوانه گروه تعاونی پیشگامان و با کسب نمایندگی انحصاری از شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات- دارای مجوز ندا (PAP) به شماره 310/12/16727 از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوی - در اصفهان جهت ارایه سرویس های پهنا باند به صورت جدی وارد فعالیت شد .

هدف پیشگامان نصف جهان ،اریه سرویس اینترنت با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد .برای تحقق این مهم ، شرکت با سرمایه گذاری کلان گروه پیشگامان اقدام به تجهیز سایت خود با دستگاههای پیشرفته و منحصر به فرد و نیز کسب مجوز های لازم نموده است .

همچنین وجود پشتیبانی 24 ساعته و مطمئن بین شبکه پیشگامان دسترسی و ارتباط مردم اصفهان را به تمامی شبکه های موجود بر روی شبکه جهانی اینترنت فراهم ساخته است . ارائه سرویس های جدید همواره مد نطر پیشگامان بوده است .

 

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

امیرحسین زعفرانی

یعنی تا 9 اسفند دیگر ؟

نت برگ

امیر حسین عزیز،منظور 9 اسفند 1393 است.

امیرحسین زعفرانی

با سلام می توانیم این سرویس را بگیریم و دو ماه دیگه فعال کنیم ؟

نت برگ

امیر حسین عزیز، میبایست در بازه زمانی ذکر شده فعال شود.