مشهد، معلم، بین معلم 64 و چهارراه ستاری، پشت ایستگاه اتوبوس - شماره تماس:09157005133

ویژگی ها

نت برگ آنی: امکان استفاده، یک لحظه پس از خرید تا پایان زمان استفاده

تجربه ای تازه در دنیایی مجازی با هدست واقعیت مجازی (VR BOX) در کلوپ ورزشی و تفریحی افرا

مدت زمان بازی: 15 دقیقه

خدمات دهی در تمامی روزهای هفته

محیطی شیک و حرفه ای

دارای محیطی خانوادگی

دارای به روزترین بازی های واقعیت مجازی

تمام تجهیزات مجموعه ساخت کشور آلمان

بدون محدودیت در خرید نت برگ

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 10 خرداد تا 10 مرداد 1397

هر نت برگ برای یک نفر

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

امکان خرید نت برگ های اضافی جهت هدیه به دوستان

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10 الی 23

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو با شماره 09157005133 تماس حاصل فرمائید

نت برگی عزیز، استفاده از نت برگ خود را به روزهای پایانی موکول نفرمایید

قبل از تهیه نت برگ بررسی های لازم را به عمل آورید

وجه نت برگ خریداری شده قابل استرداد نیست

کسب و کار ملزم به رعایت کلیه موارد درج شده در این پیشنهاد است

توضیحات

تجربه ای تازه در دنیایی مجازی با هدست واقعیت مجازی (VR BOX)

واقعیت مجازی چیست؟

واقعیت مجازی یا Virtual Reality که به اختصار VR نامیده می شود، یک تکنولوژی و فناوری نوین است که به کاربر امکان می‌دهد تا با یک محیط شبیه‌سازی رایانه‌ای اندرکنش یا تعامل داشته باشد. بیشتر محیط‌های واقعیت مجازی تجهیزاتی برای اندرکنش تصویری انسان با رایانه هستند اما گروه محدودی نیز دارای حسگرهایی صوتی یا لمسی برای تعامل با کاربر هستند. نوع دیگری از واقعیت مجازی وجود دارد که توسط تصاویر پانورامای ۳۶۰ درجه ایجاد می‌شود و در واقع واقعیتی از آنچه هستیم را برای دیگران به نمایش می‌گذارد. با فناوری واقعیت مجازی می‌توان این امکان را فراهم کرد تا افراد بتوانند از امکانات و مکان شما به خوبی دیدن کنند. واقعیت مجازی که از آن به عنوان محیط چند رسانه‌ای همه‌جانبه هم یاد می‌شود، یک محیط شبیه‌سازی کامپیوتری می‌باشد که می‌تواند حضور فیزیکی را در یک محل و در یک دنیای واقعی یا یک دنیای مجازی شبیه‌سازی کند. اغلب محیط‌های واقعیت مجازی در درجه اول، تجربه‌های دیداری می‌باشند که یا از طریق یک صفحه کامپیوتر یا از طریق دستگاه برجسته بینی قابل رویت می‌باشند. برخی از شبیه‌سازها دارای اطلاعات حسی دیگری مانند تولید صدا هم می‌باشند. در موارد پیشرفته تر، دستگاه‌های فناوری لمسی شامل اطلاعات لمسی ای می‌باشند که به عنوان نیروهای بازخورد در صنایع پزشکی و بازی سازی و نظامی شناخته می‌شوند.

محیط‌های شبیه‌سازی شده می‌توانند مانند محیط‌های زندگی واقعی یا به صورت کاملاً متفاوت باشند نظیر آنچه در محیط‌های بازی دیده می‌شود. امروزه بوجود آوردن یک تجربه واقعی با واقعیت مجازی به دلیل وجود محدودیت‌هایی نظیر پردازش توان، رزولوشن صفحه نمایش و پهنای باند مشکل می‌باشد. در هر صورت طرفداران تکنولوژی امیدوارند که مشکلات مربوط به ارتباطات و پردازش در آیند نزدیک برطرف شود و بتوان راه حل مقرون به صرفه‌ای برای ابن تکنولوژی ارائه داد.

امتیاز و نظر خریداران این فروشنده

اینجا نوشته تخفیف برای ساعت اول، ولی موقع مراجعه گفتن که فقط برای بیست دقیقه اول تخفیف محسوب میشه. و بابت 30 دقیقه بازی اضافه 4 تومن هم دریافت کردن، چون گفتن هزینه بازی ساعتی 8 تومنه نه 5 تومنی که باز اینجا نوشته! یعنی با خرید نت برگ 6500 پرداخت کردم که بیشتر از هزینه غیرتخفیفی اعلامی تو سایت نت برگ شد! و خب فقط 1500 کمتر از هزینه آزادی که اونجا اعلام کردن! اصلا دلیل قرار دادن این تخفیف نت برگ چیه دقیقا؟؟؟

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

برچسب های مرتبط