ارزش واقعی: 90,000 تومان
پرداخت شما: 29,700 تومان

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

بلوار ارتش (شرق به غرب)، بعد از کوچه بهاران، پلاک 75، واحد 3، طبقه 3 29- 021-42091425

ویژگی ها

- پکیج 1 : شکلات کادویی آرتور  یا  Gold Selection بدون شکر و بدون گلوتن

- وزن : 100 گرم

- 70% کاکائو

 

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 10 تیر تا 24 تیر 1394

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در خرید نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک پکیج

- با ارسال رایگان در تهران

- جهت هماهنگی ارسال و کسب اطلاعات بیشتر تماس با شماره  پس از خرید به شماره تلفن مندرج در کوپن خود در پروفایل مراجعه کنید
- پشتیبانی فروش نت برگ: ۴۲۰۲۴ − ۰۲۱ ​

- ارائه پرینت نت برگ الزامی است

- قبل از تهیه نت برگ بررسیهای لازم را به عمل آورید

- جهت سهولت در انتخاب قبل از خرید محصول کلیه استعلامات را به عمل آورید

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

 

توضیحات

شکلات کادوئی Autor

شکلات های والور! لذت بخش ترین شکلات دنیاست!

این شکلات اسپانیایی در سال 1881 توسط شخصی به همین نام تولید می شد. شکلات اسپانیایی والور یک محصول بسیار با ارزش و خوشمزه است که سابقه 130 سال تلاش مداوم و استادانۀ کارخانه شکلات سازی والور کیفیت آن را تضمین می کند. این کارخانه هم اکنون انواع شکلات را با بیش از 40 نوع ترکیب و بسته بندی مختلف با استفاده از بهترین دانه های کاکائوی خالص، تولید می کند. شکلات تلخ، شکلات شیری، شکلات قهوه، شکلات خالص و انواع پودر کاکائو از نمونه های متنوع محصولات تولیدی این شرکت هستند.

لذت واقعی را تنها با خوردن یک قطعه از این شکلات می توان تجربه نمود.

در یک جعبه از شکلات آتور والور 20 شکلات وجود دارد که هر کدام از آنها حاوی شیر، شکلات تلخ70%، بادام و فندق سوخته، دارچین و دیگر دانه‌های خوراکی خوشمزه و سرخ شده می باشد. ویژگی بارز این شکلات علاوه بر طعم مطبوع شکلات واقعی و خوشمزه ترین دانه ها، بوی دلپذیر آن است، چراکه اگر قطعه ای از این شکلات را در دست بگیرید خواهید دید که به دلیل وجود شکلات خالص 70% در آن، بوی بسیار خوب و مطبوعی دارد. این محصول اسپانیایی به دلیل طراحی فوق العاده زیبا و بسته بندی بسیار جذاب آن زبانزد خاص و عام می باشد، به همین خاطر این محصول درمیان مردم اروپا به عنوان هدیه ای لوکس و گران قیمت شناخته شده است.

Gold Selection بدون شکر و بدون گلوتن

در یک جعبه از شکلات گلد سلکشن والور 20 شکلات وجود دارد که هر کدام از آنها از 70% کاکائوی یک دست و خالص، شیر، بادام و فندق سوخته، دارچین و دیگر دانه‌های خوراکی خوشمزه و سرخ شده تشکیل شده اند. ویژگی بارز این شکلات بدون شکر بودن آن می باشد به همین جهت بیماران دیابتی مشکلی در مصرف این فرآورده نخواهند داشت. همچنین این شکلات بدون قند، بدون گلوتن همراه با شیرین کننده طبیعی استویا به عنوان یک مکمل رژیمی بدون قند می باشد که از دیگر ویژگی های بارز و منحصر به فرد این مجموعه به شمار می رود. این محصول مجموعه ای از شکلات های اسپانیایی در طعم های مختلف و تزئینات زیبا می باشد که به دلیل طراحی فوق العاده زیبا و بسته بندی بسیار جذاب آن زبانزد خاص و عام می باشد، به همین خاطر این محصول در میان مردم اروپا به عنوان هدیه ای لوکس و گران قیمت شناخته شده است و به عنوان بهترین و مناسب ترین هدیه برای دوستان و آشنایان با وزن خالص 200 گرم و تعداد 7 عدد در هر کارتن به شمار می رود.

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

ستاره صمدى

خريد خوبى بود، سريع هم به دستم رسيد. ممنون از شما

نت برگ

ستاره عزیز، با سپاس از خریدشما